Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35691
Title: | Формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики |
Other Titles: | Formation of the individual style of professional activity of future teachers of physical culture in the process of pedagogical practice |
Authors: | Бугаєнко, Тетяна Вікторівна Buhaienko, Tetiana Viktorivna |
Keywords: | індивідуальний стиль професійної діяльності майбутні вчителі фізичної культури педагогічна практика методика педагогічні умови модель заклади вищої освіти an individual style of professional activity future teachers of physical culture pedagogical practice pedagogical conditions a model a method institutions of higher education |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Ін-т проф.-тех. освіти |
Citation: | Бугаєнко Т. В. Формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики : автореф. дис. …канд. пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» ; 01 «Освіта / Педагогіка» / Бугаєнко Тетяна Вікторівна ; Ін-т проф.-тех. освіти. – Київ, 2018. – 22 с. |
Series/Report no.: | автореферати дисертацій; |
Abstract: | У дисертації розкрито суть і конкретизовано структуру індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови, вдосконалено діагностичний інструментарій для дослідження сформованості індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики. Спроектовано модель, розроблено та впроваджено в освітній процес підготовки майбутніх учителів фізичної культури методику формування їхнього індивідуального стилю професійної діяльності та навчально-методичне забезпечення означеного процесу. In the thesis the essence of the concept «an individual style of professional activity of teachers of physical culture» is substantiated as a stable integral personally-professional formation, which contains a complex of intellectual, motivational, mental qualities and conditioned by an individual-unique approach to the organization of sports and recreation, sport-mass, health and development process in educational institutions as well as to continuous professional development and self-realization. |
URI: | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35691 |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
autoreferat--aref.pdf.pdf | 600.89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.