Теоретико-методичні основи розвитку координаційних якостей школярів, які систематично займаються спортивними іграми
Ескіз недоступний
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Нац. ун-т "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
Анотація
У дисертаційній роботі розглянуто проблему розвитку та контролю
координаційних якостей школярів у процесі систематичних занять спортивними
іграми як важливу складову процесу фізичного виховання й спортивного
тренування учнівської молоді. This thesis considers the problem of development and control of coordination
qualities of schoolchildren in the process of systematic sports games as an important
component of the process of physical education and sports training of young students.
Опис
Ключові слова
координаційні якості, школярі, педагогічна технологія, спортивні ігри, факторна структура, координаційна складність, кореляційні взаємозв’язки, тести, психофізіологічні функції, coordination qualities, schoolchildren, pedagogical technology, sports games, coordination complexity, factor structure, tests, correlation relationships, psychophysiological functions
Бібліографічний опис
Бойчук Р. І. Теоретико-методичні основи розвитку координаційних якостей школярів, які систематично займаються спортивними іграми : реф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я)" / Бойчук Роман Іванович ; Нац. ун-т "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. – Чернігів, 2024. – 47 с.