Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35555
Title: Теоретико-методичні основи розвитку координаційних якостей школярів, які систематично займаються спортивними іграми
Other Titles: Theoretical and methodological foundations for the formation of coordination abilities of schoolchildren who are systematically involved in sports games
Authors: Бойчук, Роман Іванович
Boichuk, Roman Ivanovych
Keywords: координаційні якості
школярі
педагогічна технологія
спортивні ігри
факторна структура
координаційна складність
кореляційні взаємозв’язки
тести
психофізіологічні функції
coordination qualities
schoolchildren
pedagogical technology
sports games
coordination complexity
factor structure
tests
correlation relationships
psychophysiological functions
Issue Date: 2024
Publisher: Нац. ун-т "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
Citation: Бойчук Р. І. Теоретико-методичні основи розвитку координаційних якостей школярів, які систематично займаються спортивними іграми : реф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я)" / Бойчук Роман Іванович ; Нац. ун-т "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. – Чернігів, 2024. – 47 с.
Series/Report no.: автореферати дисертацій;
Abstract: У дисертаційній роботі розглянуто проблему розвитку та контролю координаційних якостей школярів у процесі систематичних занять спортивними іграми як важливу складову процесу фізичного виховання й спортивного тренування учнівської молоді. This thesis considers the problem of development and control of coordination qualities of schoolchildren in the process of systematic sports games as an important component of the process of physical education and sports training of young students.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35555
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Boichuk_avtoref_2024.pdf3.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.