Теоретичні і методичні засади професійного розвитку викладачів фізичного виховання багатогалузевих закладів вищої освіти

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Хмельницький нац. ун-т

Анотація

Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні концепції професійного розвитку викладачів фізичного виховання багатогалузевих закладів вищої освіти, у розробленні системи професійного розвитку викладачів фізичного виховання багатогалузевих закладів вищої освіти та в експериментальній перевірці її ефективності. The purpose of the study is the theoretical substantiation of the concept professional development of multidisciplinary physical education teachers institutions of higher education, in the development of a system of professional development physical education teachers of multi-disciplinary institutions of higher education and in the experimental verification of its effectiveness.

Опис

Ключові слова

підвищення кваліфікації, вчитель фізкультури, багатопрофільний заклад вищої освіти, професійні функції, фізична готовність педагога до виконання професійних функцій, мотиваційна компонент, гносеологічний компонент, особистісний компонент, діяльність компонент готовності вчителя фізичної культури до професійної діяльності функції, professional development, physical education teacher, multidisciplinary institution of higher education, professional functions, physical education teacher’s readiness to perform professional functions, motivational component, epistemological component, personality component, activity component of physical education teacher’s readiness to perform professional functions

Бібліографічний опис

Загура Ф. І. Теоретичні і методичні засади професійного розвитку викладачів фізичного виховання багатогалузевих закладів вищої освіти : реф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Загура Федір Іванович ; Хмельницький нац. ун-т. – Хмельницький, 2024. – 43 с.