Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35265
Title: | Вплив занять з фізичної підготовки на формування професійної самосвідомості майбутнього офіцера |
Other Titles: | The influence of physical training classes on the formation of professional self-awareness of the future officer |
Authors: | Бабич, Максим Babych, Maksym |
Keywords: | військова служба військово-професійна підготовка військово-професійна діяльність фізична підготовка курсант бойова підготовка military service military professional activity military-professional training cadet combat training physical training |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | ЛДУФК імені Івана Боберського |
Citation: | Бабич М. Вплив занять з фізичної підготовки на формування професійної самосвідомості майбутнього офіцера / Максим Бабич // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. / за заг. ред. Євгена Приступи. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – Вип. 27, т. 2. – С. 66–67. |
Abstract: | Мета дослідження і методи – проаналізувати й дослідити вплив занять із фізичної підготовки майбутніх офіцерів на формування професійної самосвідомості в період навчання у закладі військової освіти. Була розроблена та застосована авторська методика «Опитувальник професійної самосвідомості офіцера Збройних сил України». The purpose of the research and methods is to analyze and investigate the impact of physical training classes of future officers on the formation of professional self-awareness during the training period in a military education institution. The author's method "Questionnaire professional self-awareness of an officer of the Armed Forces of Ukraine". |
URI: | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35265 |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1524-3133-1-PB.pdf | 189.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.