Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35008
Title: Роль спортивного маркетингу та брендування у привабливості спортивних заходів та команд
Other Titles: The role of sports marketing and branding in the attractiveness of sports events and teams
Authors: Гоцул, Ігор
Гонюкова, Лілія
Hotsul, Ihor
Honiukova, Liliia
Keywords: спортивний маркетинг
брендування
спортивні заходи
sports marketing
branding
sports events
Issue Date: 28-Sep-2023
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Гоцул І. Роль спортивного маркетингу та брендування у привабливості спортивних заходів та команд / Ігор Гоцул, Лілія Гонюкова // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я : зб. тез доп. ІІ Міжнар. студ. наук. конф. (28-29 вересня 2023 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – С. 75–77.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35008
Appears in Collections:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ihor Hotsul, Liliia Honiukova.pdf278.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.