Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35008
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоцул, Ігор-
dc.contributor.authorГонюкова, Лілія-
dc.contributor.authorHotsul, Ihor-
dc.contributor.authorHoniukova, Liliia-
dc.date.accessioned2023-11-23T12:16:25Z-
dc.date.available2023-11-23T12:16:25Z-
dc.date.issued2023-09-28-
dc.identifier.citationГоцул І. Роль спортивного маркетингу та брендування у привабливості спортивних заходів та команд / Ігор Гоцул, Лілія Гонюкова // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я : зб. тез доп. ІІ Міжнар. студ. наук. конф. (28-29 вересня 2023 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – С. 75–77.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35008-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectспортивний маркетингuk_UA
dc.subjectбрендуванняuk_UA
dc.subjectспортивні заходиuk_UA
dc.subjectsports marketinguk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectsports eventsuk_UA
dc.titleРоль спортивного маркетингу та брендування у привабливості спортивних заходів та командuk_UA
dc.title.alternativeThe role of sports marketing and branding in the attractiveness of sports events and teamsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ihor Hotsul, Liliia Honiukova.pdf278.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.