Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34572
Title: Значення айдентики в житті сучасних брендів та суспільства
Other Titles: The importance of identity in the life of modern brands and society
Authors: Житеньов, Владислав
Павленчик, Наталія
Zhytenov, Vladyslav
Pavlenchyk, Nataliia
Keywords: айдентика
сучасні бренди
identity
modern brands
Issue Date: 10-Oct-2022
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Житеньов В. Значення айдентики в житті сучасних брендів та суспільства / Владислав Житеньов, Наталія Павленчик // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я : тези доп. І Міжнар. студ. наук. конф. (10 жовтня 2022 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. – С. 34–39.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34572
Appears in Collections:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhytenov, Pavlenchyk N. s. 34.pdf389.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.