Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34461
Title: Вплив брендингу на формування позитивного іміджу закладу вищої освіти
Other Titles: The influence of branding on the formation of a positive image of a higher education institution
Authors: Булик, Оксана
Bulyk, Oksana
Keywords: брендинг
позитивний імідж
заклад вищої освіти
branding
positive image
institution of higher education
Issue Date: 28-Apr-2023
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Булик О. Вплив брендингу на формування позитивного іміджу закладу вищої освіти / Оксана Булик // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. V Міжнар. наук.- практ. конф. (27-28 квітня 2023 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 101–103.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34461
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oksana Bulyk.pdf232.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.