Вплив брендингу на формування позитивного іміджу закладу вищої освіти
Вантажиться...
Дата
2023-04-28
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ЛДУФК імені Івана Боберського
Анотація
Опис
Ключові слова
брендинг, позитивний імідж, заклад вищої освіти, branding, positive image, institution of higher education
Бібліографічний опис
Булик О. Вплив брендингу на формування позитивного іміджу закладу вищої освіти / Оксана Булик // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. V Міжнар. наук.- практ. конф. (27-28 квітня 2023 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 101–103.