Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34440
Title: Eмпіричні засади діагностики ефективності рекламних впливів
Other Titles: Empirical principles of diagnosing the effectiveness of advertising effects
Authors: Степаненко, Наталія
Волкова, Інна
Stepanenko, Nataliia
Volkova, Inna
Keywords: рекламна діяльність
споживчий ринок
advertising activity
consumer market
Issue Date: 28-Apr-2023
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Степаненко Н. Eмпіричні засади діагностики ефективності рекламних впливів / Наталія Степаненко, Інна Волкова // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. V Міжнар. наук.- практ. конф. (27-28 квітня 2023 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 162–164.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34440
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nataliia Stepanenko.pdf263.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.