Теорія і практика розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У монографії розкрито теоретичні засади розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів, проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід її формування в процесі підготовки фахівців для різних галузей економіки. Монографія адресується широкому загалу освітян: керівникам і педагогам професійно-технічних навчальних закладів, працівникам органів управління професійнотехнічної освіти та навчально-методичних центрів, студентам, магістрантам, аспірантам і докторантам, науково-педагогічним працівникам вищих навчальних закладів. The monograph reveals the theoretical foundations of information-analytical development competencies of heads of vocational and technical educational institutions, analyzed domestic and foreign experience of its formation in the process of training specialists for various branches of the economy. The monograph is addressed to the general public of educators: managers and teachers vocational educational institutions, employees of vocational education management bodies and educational and methodological centers, students, master's students, graduate students and doctoral students, scientific and pedagogical workers of higher educational institutions.

Опис

Ключові слова

професійно-технічні навчальні заклади, інформаційно-аналітична компетентність керівників, теорія та практика, vocational and technical educational institutions, theory and practice, information and analytical competence of managers

Бібліографічний опис

Петренко Л. М. Теорія і практика розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів : монографія / Л. М. Петренко. – Дніпропетровськ : ІМА-прес, 2013. – 456 с.

Зібрання