Концепція розвитку, навчання і соціалізації дітей з аутизмом
Вантажиться...
Дата
2004
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Науковий світ
Анотація
У концепції висвітлено сучасні погляди на природу аутизму; розкрито зміст
його теоретичних концептуальних моделей, охарактеризовано особливості прояву
клінічної картини і психологічної структури асинхронного типу затримки
розвитку; узагальнено вітчизняний і зарубіжний досвід психолого-педагогічної
корекції цього виду дизонтогенезу.
Запропоновано авторський підхід до вирішення проблеми навчання, розвитку
і соціалізації дітей з аутизмом. Обґрунтовано теоретико-методологічні засади
(правові, філософські, соціокультурні, нейропсихологічні) та соціально-економічні
передумови вирішення цієї проблеми. Представлено комплексну психологопедагогічну модель допомоги дітям з аутизмом.
Для науковців, психологів, учителів, батьків, студентів педагогічних
навчальних закладів і батьків.
The concept highlights modern views on the nature of autism; content revealed
its theoretical conceptual models, the peculiarities of manifestation are characterized
clinical picture and psychological structure of asynchronous type of delay
development; domestic and foreign psychological-pedagogical experience is summarized
corrections of this type of dysontogenesis.
An author's approach to solving the problem of education and development is proposed
and socialization of children with autism. The theoretical and methodological principles are substantiated
(legal, philosophical, sociocultural, neuropsychological) and socio-economic
prerequisites for solving this problem. A comprehensive psycho-pedagogical model of helping children with autism is presented.
Опис
Ключові слова
діти з аутизмом, навчання, соціалізація, children with autism, learning, socialization
Бібліографічний опис
Тарасун В. В. Концепція розвитку, навчання і соціалізації дітей з аутизмом : навч. посіб. для вищих навч. закладів / В. В. Тарасун, Г. М. Хворова. – Київ : Науковий світ, 2004. – 100 с.