Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32994
Title: Особливості організації обслуговування споживачів іноземних туристів в кафе
Other Titles: Peculiarities of the organization of service to consumers of foreign tourists in cafes
Authors: Фещенко, Ганна
Кривохлябова, Олена
Feshchenko, Hanna
Kryvokhliabova, Olena
Keywords: кафе
турист
іноземець
їжа
заклад
cafe
tourist
foreigner
food
establishment
Issue Date: 19-May-2022
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Фещенко Г. Особливості організації обслуговування споживачів іноземних туристів в кафе / Ганна Фещенко, Олена Кривохлябова // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 206-208.
Series/Report no.: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;
Abstract: Розглянути особливості організації обслуговування споживачів іно- земних туристів в кафе.Consider the peculiarities of the organization of customer service in different earthly tourists in a cafe.
URI: http://localhost:8080/handle/34606048/32994
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IHT_2022_S1_63_206-208.pdf581.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.