Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32994
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФещенко, Ганна-
dc.contributor.authorКривохлябова, Олена-
dc.contributor.authorFeshchenko, Hanna-
dc.contributor.authorKryvokhliabova, Olena-
dc.date.accessioned2022-10-13T08:53:37Z-
dc.date.available2022-10-13T08:53:37Z-
dc.date.issued2022-05-19-
dc.identifier.citationФещенко Г. Особливості організації обслуговування споживачів іноземних туристів в кафе / Ганна Фещенко, Олена Кривохлябова // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 206-208.uk_UA
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/handle/34606048/32994-
dc.description.abstractРозглянути особливості організації обслуговування споживачів іно- земних туристів в кафе.Consider the peculiarities of the organization of customer service in different earthly tourists in a cafe.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІнновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;-
dc.subjectкафеuk_UA
dc.subjectтуристuk_UA
dc.subjectіноземецьuk_UA
dc.subjectїжаuk_UA
dc.subjectзакладuk_UA
dc.subjectcafeuk_UA
dc.subjecttouristuk_UA
dc.subjectforeigneruk_UA
dc.subjectfooduk_UA
dc.subjectestablishmentuk_UA
dc.titleОсобливості організації обслуговування споживачів іноземних туристів в кафеuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of the organization of service to consumers of foreign tourists in cafesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IHT_2022_S1_63_206-208.pdf581.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.