Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32798
Title: | Значення психофізіологічних особливостей дітей віком 8–10 років у процесі фізичного виховання |
Other Titles: | The importance of psychophysiological characteristics of children aged 8–10 years in the process of physical education |
Authors: | Соромотіна, Вікторія Петрина, Роман Кокоть, Ірина Кибало, Ірина Soromotina, Viktoriya Petryna, Roman Kokot, Iryna Kybalo, Iryna |
Keywords: | психофізіологічні особливості молодший шкільний вік фізичне виховання psychophysiological features junior school age physical education |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | ЛДУФК імені Івана Боберського |
Citation: | Значення психофізіологічних особливостей дітей віком 8-10 років у процесі фізичного виховання / Вікторія Соромотіна, Роман Петрина, Ірина Кокоть, Ірина Кибало // Молода спортивна наука України : зб. тез доп. - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. - Вип. 26, т. 2. - С. 37-38. |
Abstract: | Для дітей молодшого шкільного віку характерним є формування важливих психічних процесів, нестійкість нервової системи, швидка зміна емоційної активності, образність мислення та інше.У сучасних умовах у процесі фізичного виховання дітей віком 8–10 років дуже важливо приділяти увагу не лише рівню їхнього фізичного розвитку, але й певним психофізіологічним особливостям. Children of primary school age are characterized by the formation of important mental processes, instability of the nervous system, rapid changes in emotional activity, imaginative thinking, etc. In modern conditions, in the process of physical education of children aged 8–10 years, it is very important to pay attention not only to the level of their physical development, but also certain psychophysiological features. |
URI: | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32798 |
ISSN: | 1996-1448 |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1288-2575-1-SM.pdf | 665.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.