Розвиток хореографічної освіти у Галичині (1919– 1939 рр.)
Вантажиться...
Дата
2021-09-09
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Дрогобицький держ. пед. ун-т імені Івана Франка
Анотація
Актуальність проблеми дослідження зумовлена потребою визначення
оптимальних шляхів розв’язання проблем освітньої діяльності, чому сприяє
ретельне вивчення національних надбань, урахування і використання
багатого досвіду минулого в процесі модернізації вітчизняної педагогічної
науки і освіти. Успішне реформування галузі національної хореографічної
освіти пов’язане з вивченням досягнень видатних педагогів-хореографів у
контексті їхньої освітньої, культурно-просвітницької, наукової діяльності.
Відомо, що період 1919–1939 рр. в українській освіті і педагогічній думці
позначений пошуками нового змісту, методів, форм i засобів навчання та
освіти. Педагоги-хореографи Галичини широко використовували багатий
досвід європейських країн у галузі теорії та практики навчання, зберігаючи
національні виховні традиції. На розвиток хореографічної освіти Галичини
впливали загальноісторичні чинники та суспільно-історичні реалії, тому її
формальні та змістові аспекти конструювалися у взаємодії українських,
польських й загалом європейських традицій. Відтак необхідність
дослідження визначається потребою обґрунтування та осмислення
актуальних теоретичних та практичних, інституційних і персоналістських
чинників розвитку й становлення хореографічної освіти Галичини
міжвоєнного періоду ХХ ст.
Опис
Ключові слова
хореографія, хореографічна освіта, хореографічна культура, товариський танець, танець модерн, школа танців, ритмопластичний танець, український національний танець, виразний танець
Бібліографічний опис
Марушка М. М. Розвиток хореографічної освіти у Галичині (1919– 1939 рр.) : дис. ...канд. пед. наук : 13.00.01 / Марушка Магдалина Михайлівна. - Дрогобич, 2021. - 268 с.