Робочі навчальні програми
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/30220
Переглянути
Нові надходження
Документ Геоінформатика в туризмі : робоча програма навчальної дисципліни, освітній рівень: третій (освітньо-науковий), галузь знань : 24 «Сфера обслуговування», спеціальність : 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Худоба Володимир; Khudoba Volodymyr; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни є ознайомлення аспірантів з загальними принципами організації та функціонування геоінформаційних систем та основними напрямками прикладного застосування в туристичних дослідженнях.Документ Геоінформатика в туризмі : програма дисципліни спеціалізації підготовки доктора філософії , галузь знань : 24 «Сфера обслуговування», спеціальності : 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Худоба Володимир; Khudoba Volodymyr; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни «Геоінформатика в туризмі» є ознайомлення з загальними принципами організації та функціонування ГІС та основними напрямками прикладного застосування в туристичних дослідженнях.Документ Концепції туризмознавства : робоча програма навчальної дисципліни, освітній рівень : третій (освітньо-науковий), галузь знань : 24 «Сфера обслуговування», спеціальність : 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Кучер Павло; Kucher Pavlo; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни є формування в аспірантів комплексу компетентностей, пов’язаних з розумінням сучасних концепцій туризмознавства в Україні та світі у розрізі історичних етапів його розвитку.Документ Концепції туризмознавства : навчальна програма навчальної дисципліни, освітнього рівня : доктор філософії, спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Кучер Павло; Kucher Pavlo; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни «Концепції туризмознавства» є формування в аспірантів комплексу компетентностей, пов’язаних з розумінням сучасних концепцій туризмознавства в Україні та світі у розрізі історичних етапів його розвитку.Документ Основи інноваційного розвитку : робоча програма навчальної дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Божук Тетяна; Bozhuk Tetiana; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни «Основи інноваційного розвитку» є оволодіння студентами знаннями та навиками щодо застосування нових інформаційних технологій комплектування, просування та продажу турів; формування знань щодо новітніх механізмів та методів управління міжнародними та вітчизняними підприємствами сфери туризму.Документ Основи інноваційного розвитку : навчальна програма, освітній рівень – третій (освітньо-науковий), галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Божук Тетяна; Bozhuk Tetiana; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни «Основи інноваційного розвитку» є оволодіння студентами знаннями та навиками щодо застосування нових інформаційних технологій комплектування, просування та продажу турів; формування знань щодо новітніх механізмів та методів управління міжнародними та вітчизняними підприємствами сфери туризму.Документ Дослідницький практикум зі спеціальності : робоча програма навчальної дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Курчаба Тетяна; Божук Тетяна; Kurchaba Tetiana; Bozhuk Tetiana; Кафедра гуманітарних дисциплін; Кафедра туризмуМетою навчальної дисципліни “Дослідницький практикум зі спеціальності” є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня фундаментальних знань та умінь стосовно методів наукових досліджень на філософсько-методологічному, теоретичному та експериментально-емпіричному рівнях; спеціальних теоретико-методичних відомостей щодо організаційно-правових засад підготовки наукових кадрів.Документ Дослідницький практикум зі спеціальності : навчальна програма, освітній рівень – третій (освітньо-науковий), галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Курчаба Тетяна; Божук Тетяна; Kurchaba Tetiana; Bozhuk Tetiana; Кафедра гуманітарних дисциплін; Кафедра туризмуМетою навчальної дисципліни “Дослідницький практикум зі спеціальності” є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня фундаментальних знань та умінь стосовно методів наукових досліджень на філософсько-методологічному, теоретичному та експериментально-емпіричному рівнях; спеціальних теоретико-методичних відомостей щодо організаційно-правових засад підготовки наукових кадрів.Документ Актуальні проблеми розвитку туристичної сфери : робоча програма навчальної дисципліни, освітній рівень – третій (освітньо-науковий), галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Божук Тетяна; Bozhuk Tetiana; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни є формування в аспірантів комплексу компетентностей, пов’язаних з розумінням сучасних тенденцій розвитку туристичної сфери в Україні та світі, виокремленням та вирішенням науково-практичних проблем організації різних форм та видів туризму, стратегічним управлінням туристичними системами на усіх просторових рівнях.Документ Актуальні проблеми розвитку туристичної сфери : навчальна програма, освітній рівень – третій (освітньо-науковий), галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Божук Тетяна; Bozhuk Tetiana; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни є формування в аспірантів комплексу компетентностей, пов’язаних з розумінням сучасних тенденцій розвитку туристичної сфери в Україні та світі, виокремленням та вирішенням науково-практичних проблем організації різних форм та видів туризму, стратегічним управлінням туристичними системами на усіх просторових рівнях.Документ ВК 9. Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : робоча програма вибіркової дисципліни, освітній ступінь – доктор філософії третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тесля Ольга; Teslia Olha; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуМетою викладання навчальної дисципліни «Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності» є розширення і поглиблення у здобувачів знань нових тенденцій, що характеризують поглиблення спеціалізації, диверсифікацію, концептуалізацію та екологізацію в індустрії гостинності.Документ Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії : навчальна програма вибіркової дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, cпеціальності : 227 Фізична терапія, ерготерапія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2020) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Кафедра біохімії та гігієниМетою навчальної дисципліни «Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії» є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня розуміння фізичних, хімічних, біологічних законів, які лежать в основі принципів неінвазивних методів.Документ Неінвазивні методи дослідження у фізичній культурі і спорті : навчальна програма нормативної дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань : 01 Освіта, спеціальності : 017 Фізична культура і спорт(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Кафедра біохімії та гігієниМетою навчальної дисципліни «Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії» є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня розуміння фізичних, хімічних, біологічних законів, які лежать в основі принципів неінвазивних методів.Документ Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії : робоча навчальна програма вибіркової дисципліни, підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань : 22 Охорона здоров’я, cпеціальності : 227 Фізична терапія ерготерапія(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Кафедра біохімії і гігієниМетою навчальної дисципліни «Неінвазивні методи дослідження у фізичній терапії» є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня розуміння фізичних, хімічних, біологічних законів, які лежать в основі принципів неінвазивних методів.Документ Неінвазивні методи дослідження у фізичній культурі і спорті : робоча навчальна програма нормативної дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань : 01 Освіта, спеціальності : 017 Фізична культура і спорт(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Тимочко-Волошин Роксолана; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Tymochko-Voloshyn Roksolana; Кафедра біохімії і гігієниМетою навчальної дисципліни «Неінвазивні методи дослідження у фізичній культурі і спорті» є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня розуміння фізичних, хімічних, біологічних законів, які лежать в основі принципів неінвазивних методів.Документ Анатомо-фізіологічні методи дослідження : робоча програма навчальної дисципліни для аспірантів, спеціальність 014 "Середня освіта (за предметними спеціалізаціями)", 017 Фізична культура і спорт", 227 "Терапія та реабілітація"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Вовканич Любомир; Vovkanych Liubomyr; Кафедра анатомії та фізіологіїМета: забезпечити майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту, середньої освіти, терапії та реабілітації знаннями про сучасні анатомо-морфологічні та фізіологічні методики дослідження показників стану основних функціональних систем організму та можливостей їхнього використання для проведення експериментальних досліджень під час підготовки дисертацій на здобуття ступеня доктора філософіїДокумент Українська тіловиховна традиція : робоча навчальна програма дисципліни за вибором третього (освітньо-наукового) рівня підготовки, галузь знань 24 "Сфера обслуговування", спеціальність 242 "Туризм"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Сова, Андрій; Sova, Andrii; Кафедра олімпійської освітиМетою викладання навчальної дисципліни «Українська тіловиховна традиція» є формування системи знань з історії українського тіловиховання від появи людини на українських землях до початку ХХІ ст. Основна увага приділена українському тіловихованню кінця ХІХ – першої половини ХХ ст., час коли сформувалися основні складові у цій царині людського буття.Документ Українська тіловиховна традиція : робоча навчальна програма дисципліни за вибором третього (освітньо-наукового) рівня підготовки, галузь знань 24 "Сфера обслуговування", спеціальність 241 "Готельно-ресторанна справа"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Сова, Андрій; Sova, Andrii; Кафедра олімпійської освітирантів за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Метою викладання навчальної дисципліни «Українська тіловиховна традиція» є формування системи знань з історії українського тіловиховання від появи людини на українських землях до початку ХХІ ст. Основна увага приділена українському тіловихованню кінця ХІХ – першої половини ХХ ст., час коли сформувалися основні складові у цій царині людського буттяДокумент Українська тіловиховна традиція : робоча навчальна програма дисципліни за вибором третього (освітньо-наукового) рівня підготовки, галузь знань 01 "Освіта", спеціальність 017 "Фізична культура і спорт"(2024) Сова, Андрій; Sova, Andrii; Кафедра олімпійської освітиМетою викладання навчальної дисципліни «Українська тіловиховна традиція» є формування системи знань з історії українського тіловиховання від появи людини на українських землях до початку ХХІ ст. Основна увага приділена українському тіловихованню кінця ХІХ – першої половини ХХ ст., час коли сформувалися основні складові у цій царині людського буття.Документ Українська тіловиховна традиція : робоча навчальна програма дисципліни за вибором третього (освітньо-наукового) рівня підготовки, галузь знань 01 "Освіта", спеціальність 014 "Середня освіта"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Сова, Андрій; Sova, Andrii; Кафедра олімпійської освітиМетою викладання навчальної дисципліни «Українська тіловиховна традиція» є формування системи знань з історії українського тіловиховання від появи людини на українських землях до початку ХХІ ст. Основна увага приділена українському тіловихованню кінця ХІХ – першої половини ХХ ст., час коли сформувалися основні складові у цій царині людського буття