Робочі навчальні програми
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/30220
Переглянути
Перегляд Робочі навчальні програми за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 125
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Академічна доброчесність та авторське право : робоча навчальна програма нормативної навчальної дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань 01 „Освіта”, cпеціальність 017 „Фізична культура і спорт”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-03) Свістельник, І. Р.; Svistelnyk, I. R.; Кафедра інформатики та кінезіологіїМетою викладання навчальної дисципліни є отримання теоретичних знань та практичних навичок щодо принципів дотримання академічної доброчесності, інформаційної етики; запобігання академічному плагіату; правил цитування та покликання на інформаційні джерела; системи законодавства у сфері авторського права; загальні положення щодо патентного права.Документ Академічна доброчесність та авторське право : робоча навчальна програма нормативної дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань 01 „Освіта”, спеціальність: 014.11 „Середня освіта (фізична культура)”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-03) Свістельник, І. Р.; Svistelnyk, I. R.; Кафедра інформатики та кінезіологіїМетою викладання навчальної дисципліни є отримання теоретичних знань та практичних навичок щодо принципів дотримання академічної доброчесності, інформаційної етики; запобігання академічному плагіату; правил цитування та покликання на інформаційні джерела; системи законодавства у сфері авторського права; загальні положення щодо патентного права.Документ Академічна доброчесність та авторське право : робоча навчальна програма нормативної дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня – доктор філософії, галузь знань ‒ 24 „Сфера обслуговування”, спеціальність ‒ 241 „Готельно-ресторанна справа"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023) Свістельник, Ірина; Svistelnyk, Iryna; Кафедра інформатики та кінезіологіїМетою викладання навчальної дисципліни є отримання теоретичних знань та практичних навичок щодо принципів дотримання академічної доброчесності, інформаційної етики; запобігання академічному плагіату; правил цитування та покликання на інформаційні джерела; систему законодавства у сфері авторського права; загальні положення щодо патентного права. The goal of teaching an academic discipline is to obtain theoretical knowledge knowledge and practical skills regarding the principles of academic compliance integrity, information ethics; prevention of academic plagiarism; rules of citation and reference to information sources; system legislation in the field of copyright; general provisions regarding patent law.Документ Академічна доброчесність та авторське право : робоча навчальна програма нормативної дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань ‒ 24 „Сфера обслуговування”, спеціальність ‒ 242 „Туризм”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Свістельник, Ірина; Svistelnyk, Iryna; Кафедра інформатики та кінезіологіїМетою викладання навчальної дисципліни є отримання теоретичних знань та практичних навичок щодо дотримання принципів академічної доброчесності; інформаційної етики та авторських прав під час роботи з джерелами інформації; правил цитування та покликання на інформаційне джерело; запобігання академічному плагіату; знань законодавства у сфері авторського та суміжних прав; загальних положень про патентне право.Документ Академічна доброчесність та авторське право : робоча навчальна програма нормативної дисципліни, підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань ‒ 24 „Сфера обслуговування”, спеціальність ‒ 242 „Туризм”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-12-20) Свістельник, І. Р.; Svistelnyk, I. R.; Кафедра інформатики та кінезіологіїМетою викладання навчальної дисципліни є отримання теоретичних знань та практичних навичок щодо принципів дотримання академічної доброчесності, інформаційної етики; запобігання академічному плагіату; правил цитування та покликання на інформаційні джерела; систему законодавства у сфері авторського права; загальні положення щодо патентного права.Документ Академічна доброчесність та авторське право : робоча навчальна програма підготовки третього (освітньо-наукового) рівня – доктор філософії, галузь знань ‒ 24 „Сфера обслуговування”, спеціальність ‒ 242 „Туризм і рекреація”(2023) Пітин, Мар'ян; Свістельник, Ірина; Pityn, Maryan; Svistelnyk, IrynaДокумент Актуальні проблеми розвитку туристичної сфери : навчальна програма, освітній рівень – третій (освітньо-науковий), галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Божук Тетяна; Bozhuk Tetiana; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни є формування в аспірантів комплексу компетентностей, пов’язаних з розумінням сучасних тенденцій розвитку туристичної сфери в Україні та світі, виокремленням та вирішенням науково-практичних проблем організації різних форм та видів туризму, стратегічним управлінням туристичними системами на усіх просторових рівнях.Документ Актуальні проблеми розвитку туристичної сфери : робоча програма навчальної дисципліни, освітній рівень – третій (освітньо-науковий), галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Божук Тетяна; Bozhuk Tetiana; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни є формування в аспірантів комплексу компетентностей, пов’язаних з розумінням сучасних тенденцій розвитку туристичної сфери в Україні та світі, виокремленням та вирішенням науково-практичних проблем організації різних форм та видів туризму, стратегічним управлінням туристичними системами на усіх просторових рівнях.Документ Актуальні проблеми розвитку туристичної сфери : робоча програма навчальної дисципліни, освітній рівень – третій (освітньо-науковий), галузь знань – 24 „Сфера обслуговування”, спеціальність – 242 „Туризм”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-01-10) Голод, А. П.; Кухтій, А. О.; Holod, A. P.; Kukhtii, A. O.; Кафедра туризму; Кафедра спортивного туризмуМетою викладання навчальної дисципліни є формування в аспірантів комплексу компетентностей пов’язаних з розумінням сучасних тенденцій розвитку туристичної сфери в Україні та світі, виокремленням та вирішенням науково-практичних проблем організації різних форм та видів туризму, стратегічним управлінням туристичними системами на усіх просторових рівнях.Документ Анатомо-фізіологічні методи дослідження : робоча програма навчальної дисципліни для аспірантів, спеціальність 014 "Середня освіта (за предметними спеціалізаціями)", 017 Фізична культура і спорт", 227 "Терапія та реабілітація"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Вовканич Любомир; Vovkanych Liubomyr; Кафедра анатомії та фізіологіїМета: забезпечити майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту, середньої освіти, терапії та реабілітації знаннями про сучасні анатомо-морфологічні та фізіологічні методики дослідження показників стану основних функціональних систем організму та можливостей їхнього використання для проведення експериментальних досліджень під час підготовки дисертацій на здобуття ступеня доктора філософіїДокумент ВК 9. Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : робоча програма вибіркової дисципліни, освітній ступінь – доктор філософії третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тесля Ольга; Teslia Olha; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуМетою викладання навчальної дисципліни «Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності» є розширення і поглиблення у здобувачів знань нових тенденцій, що характеризують поглиблення спеціалізації, диверсифікацію, концептуалізацію та екологізацію в індустрії гостинності.Документ Геоінформатика в туризмі : програма дисципліни спеціалізації підготовки доктора філософії , галузь знань : 24 «Сфера обслуговування», спеціальності : 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Худоба Володимир; Khudoba Volodymyr; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни «Геоінформатика в туризмі» є ознайомлення з загальними принципами організації та функціонування ГІС та основними напрямками прикладного застосування в туристичних дослідженнях.Документ Геоінформатика в туризмі : робоча програма навчальної дисципліни, освітній рівень: третій (освітньо-науковий), галузь знань : 24 «Сфера обслуговування», спеціальність : 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Худоба Володимир; Khudoba Volodymyr; Кафедра туризмуМетою викладання навчальної дисципліни є ознайомлення аспірантів з загальними принципами організації та функціонування геоінформаційних систем та основними напрямками прикладного застосування в туристичних дослідженнях.Документ Державна освітня політика з питань здорового способу життя : робоча програма вибіркової навчальної дисципліни, галузь знань 01 „Освіта/Педагогіка”, спеціальність: 014.11 „Середня освіта (фізична культура)”, відділ аспірантури і докторантури(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-02) Приступа, Є. Н.; Prystupa, Ye. N.; Кафедри теорії і методики фізичної культуриМета навчальної дисципліни – теоретична підготовка аспірантів з освітньої політики щодо питань забезпечення здорового способу життя молоді, формування творчого потенціалу особистості педагога.Документ Дослідницький практикум зі спеціальності : навчальна програма, освітній рівень – третій (освітньо-науковий), галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Курчаба Тетяна; Божук Тетяна; Kurchaba Tetiana; Bozhuk Tetiana; Кафедра гуманітарних дисциплін; Кафедра туризмуМетою навчальної дисципліни “Дослідницький практикум зі спеціальності” є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня фундаментальних знань та умінь стосовно методів наукових досліджень на філософсько-методологічному, теоретичному та експериментально-емпіричному рівнях; спеціальних теоретико-методичних відомостей щодо організаційно-правових засад підготовки наукових кадрів.Документ Дослідницький практикум зі спеціальності : робоча програма навчальної дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань: 24 «Сфера обслуговування», спеціальність: 242 «Туризм і рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Курчаба Тетяна; Божук Тетяна; Kurchaba Tetiana; Bozhuk Tetiana; Кафедра гуманітарних дисциплін; Кафедра туризмуМетою навчальної дисципліни “Дослідницький практикум зі спеціальності” є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня фундаментальних знань та умінь стосовно методів наукових досліджень на філософсько-методологічному, теоретичному та експериментально-емпіричному рівнях; спеціальних теоретико-методичних відомостей щодо організаційно-правових засад підготовки наукових кадрів.Документ Зарубіжні системи фізичного виховання : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 01 Освіта, спеціальність: 014. Середня освіта (фізичне виховання ), відділ аспірантури і докторантури(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-03) Мандюк, А. Б.; Mandiuk, A. B.; Кафедра теорії і методики фізичної культуриМета навчальної дисципліни: оволодіння аспірантами інформацією про науково-методичні, програмно-нормативні, правові та організаційні основи зарубіжних систем фізичного виховання.Документ Зарубіжні системи фізичного виховання : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 01 Освіта, спеціальність: 014.11 Середня освіта (фізичне виховання), відділ аспірантури і докторантури(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-03) Мандюк, А. Б.; Mandiuk, A. B.; Кафедра теорії і методики фізичної культуриМета навчальної дисципліни: оволодіння аспірантами інформацією про науково-методичні, програмно-нормативні, правові та організаційні основи зарубіжних систем фізичного виховання.Документ Компетентнісний підхід у фізичному вихованні : навчальна програма навчальної дисципліни, рівень вищої освіти - третій рівень, галузь знань -01 "Освіта/Педагогіка", спеціальність 014 «Середня освіта (за предметними спеціалізаціями)», спеціалізація 014.11 «Середня освіта (фізична культура)»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-03) Сороколіт, Н. С.; Sorokolit, N. S.; Відділ аспірантури та докторантуриМета викладання курсу – закріплення знань теоретико-методичних основ компетентнісного фізичного виховання та засвоєння методичних і організаційних особливостей впровадження ключових компетентностей у фізичне виховання.Документ Компетентнісний підхід у фізичному вихованні : робоча програма навчальної дисципліни, рівень вищої освіти - третій рівень, галузь знань -01 "Освіта/Педагогіка", спеціальність 014 «Середня освіта (за предметними спеціалізаціями)», спеціалізація 014.11 «Середня освіта (фізична культура)»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-03) Сороколіт, Н. С.; Sorokolit, N. S.; Кафедра теорії і методики фізичної культуриМета викладання курсу – закріплення знань теоретико-методичних основ компетентнісного фізичного виховання та засвоєння методичних і організаційних особливостей впровадження ключових компетентностей у фізичне виховання.