Робочі навчальні програми
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/30220
Переглянути
Перегляд Робочі навчальні програми за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 107
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Академічна доброчесність та авторське право : робоча навчальна програма нормативної навчальної дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань 01 „Освіта”, cпеціальність 017 „Фізична культура і спорт”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-03) Свістельник, І. Р.; Svistelnyk, I. R.; Кафедра інформатики та кінезіологіїМетою викладання навчальної дисципліни є отримання теоретичних знань та практичних навичок щодо принципів дотримання академічної доброчесності, інформаційної етики; запобігання академічному плагіату; правил цитування та покликання на інформаційні джерела; системи законодавства у сфері авторського права; загальні положення щодо патентного права.Документ Академічна доброчесність та авторське право : робоча навчальна програма нормативної дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань 01 „Освіта”, спеціальність: 014.11 „Середня освіта (фізична культура)”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-03) Свістельник, І. Р.; Svistelnyk, I. R.; Кафедра інформатики та кінезіологіїМетою викладання навчальної дисципліни є отримання теоретичних знань та практичних навичок щодо принципів дотримання академічної доброчесності, інформаційної етики; запобігання академічному плагіату; правил цитування та покликання на інформаційні джерела; системи законодавства у сфері авторського права; загальні положення щодо патентного права.Документ Академічна доброчесність та авторське право : робоча навчальна програма нормативної дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня – доктор філософії, галузь знань ‒ 24 „Сфера обслуговування”, спеціальність ‒ 241 „Готельно-ресторанна справа"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023) Свістельник, Ірина; Svistelnyk, Iryna; Кафедра інформатики та кінезіологіїМетою викладання навчальної дисципліни є отримання теоретичних знань та практичних навичок щодо принципів дотримання академічної доброчесності, інформаційної етики; запобігання академічному плагіату; правил цитування та покликання на інформаційні джерела; систему законодавства у сфері авторського права; загальні положення щодо патентного права. The goal of teaching an academic discipline is to obtain theoretical knowledge knowledge and practical skills regarding the principles of academic compliance integrity, information ethics; prevention of academic plagiarism; rules of citation and reference to information sources; system legislation in the field of copyright; general provisions regarding patent law.Документ Академічна доброчесність та авторське право : робоча навчальна програма нормативної дисципліни підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань ‒ 24 „Сфера обслуговування”, спеціальність ‒ 242 „Туризм”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Свістельник, Ірина; Svistelnyk, Iryna; Кафедра інформатики та кінезіологіїМетою викладання навчальної дисципліни є отримання теоретичних знань та практичних навичок щодо дотримання принципів академічної доброчесності; інформаційної етики та авторських прав під час роботи з джерелами інформації; правил цитування та покликання на інформаційне джерело; запобігання академічному плагіату; знань законодавства у сфері авторського та суміжних прав; загальних положень про патентне право.Документ Академічна доброчесність та авторське право : робоча навчальна програма нормативної дисципліни, підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань ‒ 24 „Сфера обслуговування”, спеціальність ‒ 242 „Туризм”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-12-20) Свістельник, І. Р.; Svistelnyk, I. R.; Кафедра інформатики та кінезіологіїМетою викладання навчальної дисципліни є отримання теоретичних знань та практичних навичок щодо принципів дотримання академічної доброчесності, інформаційної етики; запобігання академічному плагіату; правил цитування та покликання на інформаційні джерела; систему законодавства у сфері авторського права; загальні положення щодо патентного права.Документ Академічна доброчесність та авторське право : робоча навчальна програма підготовки третього (освітньо-наукового) рівня – доктор філософії, галузь знань ‒ 24 „Сфера обслуговування”, спеціальність ‒ 242 „Туризм і рекреація”(2023) Пітин, Мар'ян; Свістельник, Ірина; Pityn, Maryan; Svistelnyk, IrynaДокумент Актуальні проблеми розвитку туристичної сфери : робоча програма навчальної дисципліни, освітній рівень – третій (освітньо-науковий), галузь знань – 24 „Сфера обслуговування”, спеціальність – 242 „Туризм”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-01-10) Голод, А. П.; Кухтій, А. О.; Holod, A. P.; Kukhtii, A. O.; Кафедра туризму; Кафедра спортивного туризмуМетою викладання навчальної дисципліни є формування в аспірантів комплексу компетентностей пов’язаних з розумінням сучасних тенденцій розвитку туристичної сфери в Україні та світі, виокремленням та вирішенням науково-практичних проблем організації різних форм та видів туризму, стратегічним управлінням туристичними системами на усіх просторових рівнях.Документ Державна освітня політика з питань здорового способу життя : робоча програма вибіркової навчальної дисципліни, галузь знань 01 „Освіта/Педагогіка”, спеціальність: 014.11 „Середня освіта (фізична культура)”, відділ аспірантури і докторантури(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-02) Приступа, Є. Н.; Prystupa, Ye. N.; Кафедри теорії і методики фізичної культуриМета навчальної дисципліни – теоретична підготовка аспірантів з освітньої політики щодо питань забезпечення здорового способу життя молоді, формування творчого потенціалу особистості педагога.Документ Зарубіжні системи фізичного виховання : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 01 Освіта, спеціальність: 014. Середня освіта (фізичне виховання ), відділ аспірантури і докторантури(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-03) Мандюк, А. Б.; Mandiuk, A. B.; Кафедра теорії і методики фізичної культуриМета навчальної дисципліни: оволодіння аспірантами інформацією про науково-методичні, програмно-нормативні, правові та організаційні основи зарубіжних систем фізичного виховання.Документ Зарубіжні системи фізичного виховання : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 01 Освіта, спеціальність: 014.11 Середня освіта (фізичне виховання), відділ аспірантури і докторантури(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-03) Мандюк, А. Б.; Mandiuk, A. B.; Кафедра теорії і методики фізичної культуриМета навчальної дисципліни: оволодіння аспірантами інформацією про науково-методичні, програмно-нормативні, правові та організаційні основи зарубіжних систем фізичного виховання.Документ Компетентнісний підхід у фізичному вихованні : навчальна програма навчальної дисципліни, рівень вищої освіти - третій рівень, галузь знань -01 "Освіта/Педагогіка", спеціальність 014 «Середня освіта (за предметними спеціалізаціями)», спеціалізація 014.11 «Середня освіта (фізична культура)»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-03) Сороколіт, Н. С.; Sorokolit, N. S.; Відділ аспірантури та докторантуриМета викладання курсу – закріплення знань теоретико-методичних основ компетентнісного фізичного виховання та засвоєння методичних і організаційних особливостей впровадження ключових компетентностей у фізичне виховання.Документ Компетентнісний підхід у фізичному вихованні : робоча програма навчальної дисципліни, рівень вищої освіти - третій рівень, галузь знань -01 "Освіта/Педагогіка", спеціальність 014 «Середня освіта (за предметними спеціалізаціями)», спеціалізація 014.11 «Середня освіта (фізична культура)»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-03) Сороколіт, Н. С.; Sorokolit, N. S.; Кафедра теорії і методики фізичної культуриМета викладання курсу – закріплення знань теоретико-методичних основ компетентнісного фізичного виховання та засвоєння методичних і організаційних особливостей впровадження ключових компетентностей у фізичне виховання.Документ Конструктивна географія : робоча програма навчальної дисципліни, освітній рівень – третій (освітньо-науковий), галузь знань – 24 „Сфера обслуговування”, спеціальності – 242 „Туризм”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-01-10) Штойко, П. І.; Shtoiko, P. I.; Кафедра туризмуМетою викладання курсу навчальної дисципліни «Конструктивна географія» є формування в аспірантів сфери туризму компетентностей пов’язаних із вирішення різноманітних конструктивно-географічних, рекреаційних, природоохоронних проблем.Документ Концепції туризмознавства : робоча програма навчальної дисципліни, освітній рівень – третій (освітньо-науковий), галузь знань – 24 „Сфера обслуговування”, спеціальність – 242 „Туризм”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-01-10) Штойко, П. І.; Shtoiko, P. I.; Кафедра туризмуМетою вивчення курсу «Концепції туризмознавства» є формування в аспірантів комплексу компетентностей пов’язаних з розумінням та обґрунтуванням концептуально-теоретичних та методичних основ туризмознавства як предмету наукового вивчення.Документ Концепції туризмознавства : робоча програма навчальної дисципліни, третій (освітньо-науковий) рівень, галузь знань 24 «Сфера обслуговування», спеціальність 242 «Туризмі рекреація»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023) Худоба, Володимир; Кучер, Павло; Khudoba, Volodymyr; Kucher, Pavlo; Кафедра туризму; Department of tourismМетою викладання навчальної дисципліни є формування в аспірантів комплексу компетентностей, пов’язаних з розумінням сучасних концепцій туризмознавства в Україні та світі у розрізі історичних етапів його розвитку. The purpose of teaching the academic discipline is the formation of graduate students with a set of competencies related to the understanding of modern concepts of tourism in Ukraine and the world in terms of the historical stages of its development.Документ «Крафтові технології»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023) Петришин, Наталія; Паска, Марія; Petryshyn, Nataliia; Paska, Mariia; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуМетою навчальної дисципліни «Крафтові технології» є формування системи знань з крафтових технологій виробництва харчової продукції з сировини тваринного та рослинного походження, оволодіння професійними знаннями, навичками та вміннями щодо кулінарної обробки основної та додаткової сировини, обґрунтування параметрів та апаратурного оформлення технологічних процесів виробництва крафтової продукції в умовах ресторанного бізнесу. The purpose of the educational discipline "Craft technologies" is the formation of a system of knowledge on craft technologies for the production of food products from raw materials of animal and plant origin, mastery of professional knowledge, skills and abilities regarding basic and additional culinary processing raw materials, justification of parameters and hardware design of technological processes of production of craft products in the conditions of the restaurant business.Документ Логіка : навчальна програма дисципліни за вибором для аспірантів спеціальностей 017, 014.11, 227, 242(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-03) Гринів, О. І.; Hryniv, O. I.; Кафедра гуманітарних дисциплінОсновна мета вивчення науки логіки передбачає ознайомлення аспірантів з логічною теорією мислення і оволодіння навичками логічного аналізу категоріального апарату, здобутого у процесі формування професійних знань фахівця у галузі фізичної культури.Документ Логіка : робоча програма навчальної дисципліни за вибором для аспірантів спеціальностей 017, 014.11, 227, 242(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-03) Гринів, О. І.; Hryniv, O. I.; Кафедра гуманітарних дисциплінОсновна мета вивчення науки логіки передбачає ознайомлення аспірантів з логічною теорією мислення і оволодіння навичками логічного аналізу категоріального апарату, здобутого у процесі формування професійних знань фахівця у галузі фізичної культури.Документ Методи наукових досліджень у сфері обслуговування : робоча програма навчальної дисципліни підготовки доктора філософії третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань 24 «Сфера обслуговування», cпеціальність 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тесля, Ольга; Паска, Марія; Teslia, Olha; Paska, Mariia; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуМетою навчальної дисципліни «Методи наукових досліджень у сфері обслуговування» є ознайомлення здобувачів з основами методології та методами науково-дослідної діяльності, зі стратегією та тактикою, етапами наукового пошуку, його значенням, сучасними напрямками наукових досліджень в галузі; систематизація та закріплення теоретичних знань й практичних вмінь щодо побудови ефективного процесу вирішення наукової задачі, оволодіння методикою оцінки ефективності її вирішення планування експерименту й аналіз його результатів. The purpose of the academic discipline "Methods of scientific research in the field of service" is to acquaint applicants with the basics of methodology and methods of scientific research activity, with strategy and tactics, stages of scientific research, its meaning, modern directions of scientific research in the field; systematization and consolidation of theoretical knowledge and practical skills regarding the construction of an effective process of solving a scientific problem, mastering the methodology for evaluating the effectiveness of its solution, planning an experiment and analyzing its results.Документ Методологія наукового дослідження : навчальна програма нормативної дисципліни, підготовки третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань 01 „Освіта”, 22 „Охорона здоров’я”, 24 „Сфера обслуговування”, cпеціальності : 017 „Фізична культура і спорт”, 014.11 „Середня освіта (фізична культура)”, 227 „Фізична терапія ерготерапія”, 242 „Туризм”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-09-08) Бріскін, Ю. А.; Курчаба, Т. М.; Борецький, Ю. Р.; Вовканич, Л. С.; Лопатьєв, А. О.; Хіменес, Х. Р.; Briskin, Yu. A.; Kurchaba, T. M.; Boretskyi, Yu. R.; Vovkanych, L. S.; Lopatiev, A. O.; Khimenes, Kh. R.; Кафедра теорії спорту та фізичної культуриМетою навчальної дисципліни “Методологія наукового дослідження” є формування в аспірантів та здобувачів наукового ступеня фундаментальних знань та умінь стосовно методів наукових досліджень на філософсько-методологічному, теоретичному та експериментальноемпіричному рівнях; спеціальних теоретико-методичних відомостей щодо організаційно-правових засад підготовки наукових кадрів.