Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27747
Title: | Удосконалення методології розвитку координації у дітей молодшого шкільного віку |
Authors: | Соромотіна, В. П. Петрина, Р. Л. Soromotina, V. P. Petryna, R. L. |
Keywords: | фізична культура координація здатність диференціювати просторові та часові характеристики рухів молодший шкільний вік |
Issue Date: | 6-Jan-2021 |
Citation: | Соромотіна В. П. Удосконалення методології розвитку координації у дітей молодшого шкільного віку / Соромотіна В. П., Петрина Р. Л. // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. - 2020. - Вип. 8 (128). - С. 178-181. |
Abstract: | У статті здійснено аналіз сучасних підходів щодо розвитку координації у дітей молодшого шкільного віку. На думку більшості науковців, молодший шкільний вік є сенситивним для формування та удосконалення координації. Тому, було проаналізовано навчальну програму з фізичної культури для дітей 1-4 класів на предмет засобів розвитку координації. |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27747 |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Соромотіна_Петрина Роман_стаття_2020.pdf | 552.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.