Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27747
Title: Удосконалення методології розвитку координації у дітей молодшого шкільного віку
Authors: Соромотіна, В. П.
Петрина, Р. Л.
Soromotina, V. P.
Petryna, R. L.
Keywords: фізична культура
координація
здатність диференціювати просторові та часові характеристики рухів
молодший шкільний вік
Issue Date: 6-Jan-2021
Citation: Соромотіна В. П. Удосконалення методології розвитку координації у дітей молодшого шкільного віку / Соромотіна В. П., Петрина Р. Л. // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. - 2020. - Вип. 8 (128). - С. 178-181.
Abstract: У статті здійснено аналіз сучасних підходів щодо розвитку координації у дітей молодшого шкільного віку. На думку більшості науковців, молодший шкільний вік є сенситивним для формування та удосконалення координації. Тому, було проаналізовано навчальну програму з фізичної культури для дітей 1-4 класів на предмет засобів розвитку координації.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27747
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Соромотіна_Петрина Роман_стаття_2020.pdf552.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.