Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27747
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСоромотіна, В. П.-
dc.contributor.authorПетрина, Р. Л.-
dc.contributor.authorSoromotina, V. P.-
dc.contributor.authorPetryna, R. L.-
dc.date.accessioned2021-01-06T07:38:27Z-
dc.date.available2021-01-06T07:38:27Z-
dc.date.issued2021-01-06-
dc.identifier.citationСоромотіна В. П. Удосконалення методології розвитку координації у дітей молодшого шкільного віку / Соромотіна В. П., Петрина Р. Л. // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. - 2020. - Вип. 8 (128). - С. 178-181.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27747-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз сучасних підходів щодо розвитку координації у дітей молодшого шкільного віку. На думку більшості науковців, молодший шкільний вік є сенситивним для формування та удосконалення координації. Тому, було проаналізовано навчальну програму з фізичної культури для дітей 1-4 класів на предмет засобів розвитку координації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфізична культураuk_UA
dc.subjectкоординаціяuk_UA
dc.subjectздатність диференціювати просторові та часові характеристики рухівuk_UA
dc.subjectмолодший шкільний вікuk_UA
dc.titleУдосконалення методології розвитку координації у дітей молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Соромотіна_Петрина Роман_стаття_2020.pdf552.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.