Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27747
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Соромотіна, В. П. | - |
dc.contributor.author | Петрина, Р. Л. | - |
dc.contributor.author | Soromotina, V. P. | - |
dc.contributor.author | Petryna, R. L. | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-06T07:38:27Z | - |
dc.date.available | 2021-01-06T07:38:27Z | - |
dc.date.issued | 2021-01-06 | - |
dc.identifier.citation | Соромотіна В. П. Удосконалення методології розвитку координації у дітей молодшого шкільного віку / Соромотіна В. П., Петрина Р. Л. // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. - 2020. - Вип. 8 (128). - С. 178-181. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27747 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз сучасних підходів щодо розвитку координації у дітей молодшого шкільного віку. На думку більшості науковців, молодший шкільний вік є сенситивним для формування та удосконалення координації. Тому, було проаналізовано навчальну програму з фізичної культури для дітей 1-4 класів на предмет засобів розвитку координації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | фізична культура | uk_UA |
dc.subject | координація | uk_UA |
dc.subject | здатність диференціювати просторові та часові характеристики рухів | uk_UA |
dc.subject | молодший шкільний вік | uk_UA |
dc.title | Удосконалення методології розвитку координації у дітей молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Соромотіна_Петрина Роман_стаття_2020.pdf | 552.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.