Силабуси
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/24363
Переглянути
Нові надходження
Документ Реабілітація в системі охорони здоров’я : силабус дисципліни, ступінь вищої освіти "бакалавр", галузь знань 22 "Охорона здоров’я", спеціальність 227 "Терапія та реабілітація", спеціалізація 227.1 "Фізична терапія", денна форма навчання(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Присяжнюк Уляна; Prysiazhniuk Uliana; Кафедра терапії та реабілітаціїМета курсу формування в бакалаврів фундаментальних знань щодо нормативноправового забезпечення реабілітації в системі охорони здоров’я, алгоритму надання реабілітаційних послуг, що базуються на сучасних досягненнях провідних вітчизняних вчених та світової практики.Документ Інформаційні системи і технології в готельно-ресторанній справі : силабус курсу, освітній ступінь: бакалавр, галузь знань: 24 Сфера обслуговування, спеціальність : 241 Готельно-ресторанна справа(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Заневська Людмила; Zanevska Liudmyla; Кафедра інформатики кінезіології та кіберспортуДисципліна – «Інформаційні системи і технології» призначена для засвоєння студентами теоретичних знань та набуття практичних навичок використання сучасних інформаційних технологій в готельно-ресторанній справі.Документ Фізична терапія при неспецифічному больовому синдромі : силабус навчальної дисципліни, галузь знань 22 "Охорона здоров'я", спеціальність 227 "Фізична терапія, ерготерапія"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Крук Богдан; Kruk Bohdan; Кафедра терапії та реабілітаціїМета курсу – сформувати у майбутніх фахівців у галузі охорони здоров´я загальні та фахові компетентності, визначені у освітньо-професійній програмі для розуміння клінічного діагнозу, надання студентам теоретичних знань та формування практичних вмінь з застосування методів діагностики та фізичної терапії при больових синдромах.Документ Клінічний реабілітаційний менеджмент при порушенні функції нервової системи : силабус навчальної дисципліни, галузь знань 22 "Охорона здоров'я", спеціальність 227 "Фізична терапія, ерготерапія"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Крук Богдан; Росолянка Наталія; Kruk Bohdan; Rosolianka Nataliia; Кафедра терапії та реабілітаціїМета курсу – є набуття студентами теоретичних знань та практичних навичок про основи та закономірності фізичної терапії хворих з руховими порушеннями в наслідок захворювань та травм нервової системи.Документ Страхування, переміщення та позиціювання у фізичній терапії : силабус курсу, освітній ступінь "бакалавр", галузь знань 22 "Охорона здоров'я", спеціальність 227 "Терапія та реабілітація", освітня програма 227.1 "Фізична терапія"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Вовканич Андрій; Vovkanych Andrii; Кафедра терапії та реабілітаціїМетою дисципліни «Страхування, переміщення та позиціювання у фізичній терапії» є забезпечити опанування студентами навичками правильного розташування пацієнтів і їх переміщення, різними моделями пересування пацієнтів з використанням сучасних допоміжних технічних засобів, а також правилами забезпечення належного страхування при цьому.Документ Біохімічні основи спорту : силабус курсу, освітній ступінь: бакалавр, галузь знань: 01 Освіта, спеціальність: 017 Фізична культура і спорт(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Сибіль Марія; Гложик Ірина; Sybil Mariia; Hlozhyk Iryna; Кафедра біохімії та гігієниМета дисципліни: оволодіти знаннями про предмет і об’єкт біохімії спорту. Ознайомлення з основними біохімічними методами контролю у практиці спортивної діяльності та інтерпретування дані біохімічних досліджень.Документ Спортивні споруди та екологія : силабус навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти, освітнього ступеня бакалавр, галузь знань Освіта/Педагогіка, спеціальності 014 Середня освіта (фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Решетило Степан; Худоба Володимир; Пазичук Ольга; Reshetylo Stepan; Khudoba Volodymyr; Pazychuk Olha; Кафедра біохімії та гігєниМета викладання курсу – сформувати в студентів фундаментальні екологічні знання. Допомогти зрозуміти, який стан природного середовища ми маємо, яким чином він впливає на наше життя і що нас очікує у разі постійного загарбницького втручання в біосферу. Основний зміст дисципліни полягає в розкритті екології як міждисциплінарної науки, яка вивчає не лише взаємозв’язки та взаємодію живих організмів між собою і середовищем їхнього існування, але і сучасними антропотехносистемами та їх впливом на навколишнє середовище і суспільство загалом.Документ ВЗ 1 Харчова хімія : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік, компонент освітньої програми – вибірковий, спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа», галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», ступінь вищої освіти – бакалавр, І курс, І семестр(2024) Борецький Юрій; Boretskyi Yurii; Кафедра біохімії та гігієниМетою дисципліни є формування у студентів розуміння тісного і логічного зв'язку законів хімії, біохімії, біології із різноманітними явищами, які спостерігаються при виробництві зберіганні, приготуванні і споживанні харчових продуктів.Документ ВЗ 5 Мікробіологія : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік, компонент освітньої програми – вибірковий, спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа», галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», ступінь вищої освіти – бакалавр, І курс, ІІ семестр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра; Hashchyshyn Vira; Кафедра біохімії та гігієниМетою викладання навчальної дисципліни є ознайомити студентів зі світом мікроорганізмів, їх цитологічними, фізіологічними і біохімічними властивостями; розглянути питання сучасної систематики й охарактеризувати основні групи; акцентувати увагу на особливостях метаболізму; поглибити знання про організацію геному мікроорганізмів, принципи генно-інженерних досліджень; ознайомити з принципами нормування мікробіологічних показників якості харчових продуктів та державними документами, в яких вони сформовані; формування у студентів системи спеціальних теоретичних знань щодо класифікації та асортименту харчових продуктів, контролю їх якості при зберіганні та використанні; оволодіння навичками органолептичного та інструментального методів контролю якості продуктів харчування; формування знань з основ мікробіології для наступного їх застосування у професійній діяльності.Документ Біохімія : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік, компонент освітньої програми – нормативний, спеціальність 014 «Середня освіта(фізична культура)», 024 «Хореографія», галузь знань 01 «Освіта/Педагогіка», 02 «Середня освіта», ступінь вищої освіти – бакалавр, ІІ курс, ІІІ семестр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра; Hashchyshyn Vira; Кафедра біохімії та гігієниМетою викладання навчальної дисципліни є засвоєння студентами знань, пов’язаних з вивченням біохімічних процесів, зокрема, особливостями їх регулювання в умовах організму людини, які формують підготовку сучасних фахівців спеціальностей середня освіта (фізична культура) та хореографія: оволодіння знаннями про воду як універсальне дисперсне середовище живих організмів, зокрема – людини, будову і властивості молекул води, а також активну реакцію середовища та механізм дії буферних систем; оволодіння знаннями про вуглеводи як основне джерело енергії, ліпіди; вивчення їх будови, властивостей та біологічної ролі; з’ясування будови, властивостей та біологічної ролі білків і нуклеїнових кислот як важливої складової частини живого організму; ознайомлення студентів з основними класами ферментів, їх будовою та функціями; оволодіння знаннями про перетворення вуглеводів в процесі травлення і обмін на клітинному рівні; травлення та обмін жирів, білків і нуклеїнових кислот в організмі людини, їх роль, зокрема, і при м’язовій діяльності.Документ Біохімія : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік, компонент освітньої програми – нормативний, спеціальність 014 «Середня освіта(фізична культура)», 024 «Хореографія», галузь знань 01 «Освіта/Педагогіка», 02 «Середня освіта», ступінь вищої освіти - бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра; Hashchyshyn Vira; Кафедра біохімії та гігієниМетою викладання навчальної дисципліни є засвоєння студентами знань, пов’язаних з вивченням біохімічних процесів, зокрема, особливостями їх регулювання в умовах організму людини, які формують підготовку сучасних фахівців спеціальностей середня освіта (фізична культура) та хореографія: оволодіння знаннями про воду як універсальне дисперсне середовище живих організмів, зокрема – людини, будову і властивості молекул води, а також активну реакцію середовища та механізм дії буферних систем; оволодіння знаннями про вуглеводи як основне джерело енергії, ліпіди; вивчення їх будови, властивостей та біологічної ролі; з’ясування будови, властивостей та біологічної ролі білків і нуклеїнових кислот як важливої складової частини живого організму; ознайомлення студентів з основними класами ферментів, їх будовою та функціями; оволодіння знаннями про перетворення вуглеводів в процесі травлення і обмін на клітинному рівні; травлення та обмін жирів, білків і нуклеїнових кислот в організмі людини, їх роль, зокрема, і при м’язовій діяльності.Документ Біологія людини та основи біоетики : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік, компонент освітньої програми – вибірковий, спеціальність 227 «Терапія та реабілітація», галузь знань 22 «Охорона здоров’я», ступінь вищої освіти - бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра; Hashchyshyn Vira; Кафедра біохімії та гігієниМетою викладання навчальної дисципліни є розглянути організм, як єдине ціле, нерозривно пов’язане із зовнішнім середовищем; вивчити структурно-функціональні особливості організму людини, його органів та систем; сформувати цілісне уявлення про мікроскопічну будову, закономірності розвитку, регенеративні можливості клітин, тканин та органів людського організму; сформувати у студентів цілісне уявлення про сучасну генетику та селекцію, висвітлити основні проблеми класичної, молекулярної генетики та цитогенетики на сучасному етапі розвитку науки; отримати базові знання, що охоплюють моральну проблематику діяльності людини в медицині та біології, а також питання забезпечення безпеки існування та збереження здоров'я і життя людини.Документ Основи практичної діяльності у фізичній терапії : силабус курсу, освітній ступінь "бакалавр", галузь знань 22 "Охорона здоров'я", спеціальність 227 "Терапія та реабілітація", денна форма навчання(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Вовканич Андрій; Vovkanych Andrii; Кафедра терапії та реабілітаціїМетою дисципліни «Основи практичної діяльності у фізичній терапії» є ознайомити студентів з галуззю їхньої майбутньої професійної діяльності та закласти фундамент для засвоєння матеріалу інших навчальних дисциплін з обраної спеціальності.Документ ОК 28 Кваліфікаційна (дипломна) робота : силабус обов’язкової освітньої компоненти на 2024-2025 навчальний рік, спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа», галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», ступінь вищої освіти – бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гузар Уляна; Huzar Uliana; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуМетою кваліфікаційної роботи здобувачами вищої освіти першого бакалаврського рівня є відображення знань, вмінь та навичок, здобутих протягом періоду навчання, в межах компетенцій відповідно освітньо-професійної програми «Готельно-ресторанна справа», а також здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі або практичні проблеми у діяльності суб’єктів готельного і ресторанного бізнесу, що передбачає застосування теорій та методів готельно-ресторанної справи і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.Документ Основи ерготерапії : силабус навчальної дисципліни, галузь знань 22 "Охорона здоров'я", спеціальність 227 "Терапія та реабілітація"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Бучинська Ірина; Buchynska Iryna; Кафедра терапії та реабілітаціїМетою викладання предмету «Основи ерготерапії» є надання студентам сучасних теоретичних знань про базові поняття ерготерапії.Документ Інформаційна культура та академічна доброчесність : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік, спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа», галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», ступінь вищої освіти – бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Свістельник Ірина; Svistelnyk Iryna; Кафедра інформатики, кінезіології та кіберспортуМетою дисципліни є формування у студентів знань, умінь та навичок пошуку необхідної інформації для написання академічних текстів під час освітньої діяльності; правил цитування та покликання на джерела інформації з дотриманням принципів академічної доброчесності, інформаційної етики та авторського права.Документ Фізична терапія при онкохірургічних захворюваннях : силабус дисципліни, ступінь вищої освіти "магістр", галузь знань 22 "Охорона здоров'я", спеціальність 227 "Терапія та реабілітація", спеціалізація 227.1 "Фізична терапія", денна форма навчання(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Бас Ольга; Bas Olha; Кафедра терапії та реабілітаціїМета курсу набуття студентами теоретичних знань та практичних навичок для оцінки та корекції стану хворих з онкологічними та хірургічними захворюваннями що базуються на сучасних досягненнях провідних вітчизняних і іноземних вчених та світової практики, з основними принципами організації і проведення занять з фізичної терапії.Документ ОК 6 Вступ до фаху : силабус з навчально-ознайомчої практики на 2024-2025 навчальний рік, галузь знань - 24 «Сфера обслуговування», спеціальність - 241 «Готельно-ресторанна справа», ступінь вищої освти - бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тесля Ольга; Боратинський Олег; Teslia Olha; Boratynskyi Oleh; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуМетою навчально-ознайомчої практики «Вступ до фаху» є уточнення професійного самовизначення, розширення інформованості здобувачів щодо їх майбутньої професії та ознайомлення у найбільш загальних рисах з системою організацій відповідних галузей в Україні в цілому, з існуючими сьогодні організаціями та підприємствами різних типів.Документ ОК 14 Навчально-організаційна практика на 2024-2025 навчальний рік : силабус, галузь знань - 24 «Сфера обслуговування», спеціальність - 241 «Готельно-ресторанна справа», ступінь вищої освти - бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тесля Ольга; Боратинський Олег; Teslia Olha; Boratynskyi Oleh; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуМетою практичної підготовки студентів є систематизувати, поглибити й закріпити теоретичні знання студентів зі спеціальних дисциплін, оволодіти практичними навичками та уміннями, що пов’язані із виконанням професійних обов’язків керівного складу закладу готельно-ресторанного господарства.Документ ОК 26 Переддипломна практика на 2024-2025 навчальний рік : силабус, галузь знань - 24 «Сфера обслуговування», спеціальність - 241 «Готельно-ресторанна справа», ступінь вищої освти - бакалавр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тесля Ольга; Боратинський Олег; Teslia Olha; Boratynskyi Oleh; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуМетою переддипломної практики є поглиблення та закріплення у здобувачів набутих теоретичних знань, надбання практичного досвіду у здійсненні виробничих функцій, вирішенні завдань професійної діяльності, розв’язанні практичних проблем на підприємствах, оволодіння професійним досвідом та готовності їх до самостійної трудової діяльності, а також збирання матеріалів для виконання кваліфікаційної роботи.