Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20670
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, О.-
dc.contributor.authorVovchanska, O.-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2019-04-18T12:50:24Z-
dc.date.available2019-04-18T12:50:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВовчанська О. Маркетингові підходи до оцінювання потенціалу ринку реклами / О. М. Вовчанська, Л. О.Іванова // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей ХІІ Міжнародної наук. - практ. конференції. - Львів, 2018. - С. 41-43.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20670-
dc.description.abstractРинок реклами функціонує у взаємозв’язку та взаємозалежності з іншими ринками, що дає підставу розглядати його як комплексну модель, яка об’єднує необмежену кількість інших ринків, котрі функціонують за законами ринкової економіки. Дослідження потенціалу ринку реклами має важливе значення, оскільки, він з одного боку, відображає рівень розвитку економіки та ринків товарів і послуг, з іншого - є стимулюючим чинником їх подальшої оптимізації і удосконалення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингові підходиuk_UA
dc.subjectоцінювання потенціалуuk_UA
dc.subjectринок рекламиuk_UA
dc.subjectкомплексна модельuk_UA
dc.subjectринкова економікаuk_UA
dc.subjectрекламна активністьuk_UA
dc.titleМаркетингові підходи до оцінювання потенціалу ринку рекламиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л. Маркет. підходи....pdf294.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.