Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20670
Title: Маркетингові підходи до оцінювання потенціалу ринку реклами
Authors: Вовчанська, О.
Vovchanska, O.
Іванова, Лілія
Ivanova, Liliia
Keywords: маркетингові підходи
оцінювання потенціалу
ринок реклами
комплексна модель
ринкова економіка
рекламна активність
Issue Date: 2018
Citation: Вовчанська О. Маркетингові підходи до оцінювання потенціалу ринку реклами / О. М. Вовчанська, Л. О.Іванова // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей ХІІ Міжнародної наук. - практ. конференції. - Львів, 2018. - С. 41-43.
Abstract: Ринок реклами функціонує у взаємозв’язку та взаємозалежності з іншими ринками, що дає підставу розглядати його як комплексну модель, яка об’єднує необмежену кількість інших ринків, котрі функціонують за законами ринкової економіки. Дослідження потенціалу ринку реклами має важливе значення, оскільки, він з одного боку, відображає рівень розвитку економіки та ринків товарів і послуг, з іншого - є стимулюючим чинником їх подальшої оптимізації і удосконалення.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20670
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л. Маркет. підходи....pdf294.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.