Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17298
Title: | Ефективність дидактичного забезпечення на основі контекстного підходу в формуванні професійно-педагогічної мотивації у майбутніх спортивних педагогів |
Authors: | Степанченко, Наталія Stepanchenko, Nataliia |
Keywords: | контекстний підхід педагогічні дисципліни дидактичне забезпечення майбутні спортивні педагоги рівень професійно-педагогічної мотивації |
Issue Date: | 2013 |
Citation: | Степанчекнко Н. І. Ефективність дидактичного забезпечення на основі контекстного підходу в формуванні професійно-педагогічної мотивації у майбутніх спортивних педагогів / Н. І. Степанченко // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. – Чернігів, 2013. – Вип. 112, т. 2. – С. 268 – 271. |
Abstract: | Метою дослідження є експериментальна перевірка дидактичного забезпечення на основі контекстного підходу в формуванні мотивації професійно-педагогічної діяльності у майбутніх спортивних педагогів при вивченні педагогічних дисциплін. В експерименті взяли участь 88 студентів ЛДУФК: 46 студентів – експериментальна група і 42 – контрольна. Викладання педагогічних дисциплін в експериментальній групі відбувалося в контексті майбутньої діяльності фахівця, а зміст предметів інтегрувався зі спортивною складовою професійної діяльності. Діагностика рівня професійної мотивації здійснювалася за допомогою методики Т. Дубовицької. Встановлені вірогідні позитивні зрушення показників динамічних характеристик професійно-педагогічної мотивації у студентів експериментальної групи |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17298 |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Степанченко_VchdpuPN_2013_112(2)__65.pdf | 693.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.