Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17298
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Степанченко, Наталія | - |
dc.contributor.author | Stepanchenko, Nataliia | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-06T08:47:33Z | - |
dc.date.available | 2019-02-06T08:47:33Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Степанчекнко Н. І. Ефективність дидактичного забезпечення на основі контекстного підходу в формуванні професійно-педагогічної мотивації у майбутніх спортивних педагогів / Н. І. Степанченко // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. – Чернігів, 2013. – Вип. 112, т. 2. – С. 268 – 271. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17298 | - |
dc.description.abstract | Метою дослідження є експериментальна перевірка дидактичного забезпечення на основі контекстного підходу в формуванні мотивації професійно-педагогічної діяльності у майбутніх спортивних педагогів при вивченні педагогічних дисциплін. В експерименті взяли участь 88 студентів ЛДУФК: 46 студентів – експериментальна група і 42 – контрольна. Викладання педагогічних дисциплін в експериментальній групі відбувалося в контексті майбутньої діяльності фахівця, а зміст предметів інтегрувався зі спортивною складовою професійної діяльності. Діагностика рівня професійної мотивації здійснювалася за допомогою методики Т. Дубовицької. Встановлені вірогідні позитивні зрушення показників динамічних характеристик професійно-педагогічної мотивації у студентів експериментальної групи | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | контекстний підхід | uk_UA |
dc.subject | педагогічні дисципліни | uk_UA |
dc.subject | дидактичне забезпечення | uk_UA |
dc.subject | майбутні спортивні педагоги | uk_UA |
dc.subject | рівень професійно-педагогічної мотивації | uk_UA |
dc.title | Ефективність дидактичного забезпечення на основі контекстного підходу в формуванні професійно-педагогічної мотивації у майбутніх спортивних педагогів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Степанченко_VchdpuPN_2013_112(2)__65.pdf | 693.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.