Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17298
Title: Ефективність дидактичного забезпечення на основі контекстного підходу в формуванні професійно-педагогічної мотивації у майбутніх спортивних педагогів
Authors: Степанченко, Наталія
Stepanchenko, Nataliia
Keywords: контекстний підхід
педагогічні дисципліни
дидактичне забезпечення
майбутні спортивні педагоги
рівень професійно-педагогічної мотивації
Issue Date: 2013
Citation: Степанчекнко Н. І. Ефективність дидактичного забезпечення на основі контекстного підходу в формуванні професійно-педагогічної мотивації у майбутніх спортивних педагогів / Н. І. Степанченко // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. – Чернігів, 2013. – Вип. 112, т. 2. – С. 268 – 271.
Abstract: Метою дослідження є експериментальна перевірка дидактичного забезпечення на основі контекстного підходу в формуванні мотивації професійно-педагогічної діяльності у майбутніх спортивних педагогів при вивченні педагогічних дисциплін. В експерименті взяли участь 88 студентів ЛДУФК: 46 студентів – експериментальна група і 42 – контрольна. Викладання педагогічних дисциплін в експериментальній групі відбувалося в контексті майбутньої діяльності фахівця, а зміст предметів інтегрувався зі спортивною складовою професійної діяльності. Діагностика рівня професійної мотивації здійснювалася за допомогою методики Т. Дубовицької. Встановлені вірогідні позитивні зрушення показників динамічних характеристик професійно-педагогічної мотивації у студентів експериментальної групи
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17298
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Степанченко_VchdpuPN_2013_112(2)__65.pdf693.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.