Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17064
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСосновська, Оксана-
dc.contributor.authorПетрина, Роман-
dc.contributor.authorSosnovska, Oksana-
dc.contributor.authorPetryna, Roman-
dc.date.accessioned2019-01-30T11:10:33Z-
dc.date.available2019-01-30T11:10:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСосновська О. Програма формування відчуття ритму в художній гімнастиці на етапі початкової підготовки / Оксана Сосновська, Роман Петрина // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. - 2018. - № 1(41). - С. 95-102.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17064-
dc.description.abstractУ статті описано особливості програми формування відчуття ритму в спортсменок, які займаються художньою гімнастикою на етапі початкової підготовки. Показано зміст та поступовість ускладнення вправ, що сприяють формуванню відчуття ритму,а також особливості об’єднання вивчення елементів за схожістю ритму їх виконання. Описано застосування засобів і методів формування відчуття ритму(зокрема застосування м’яча, оплесків та ін.), і складність виконання вправ у кожному етапі занять за розробленою програмою.Розподілено та розписано особливості виконання вправ під різні музичні розміри. Мета. Розробка програми формування відчуття ритму в спортсменок, котрі займаються художньою гімнастикою на етапі початкової підготовки. Матеріал і методи – аналіз спеціалізованої літератури та наукових публікацій, педагогічне спостереження, анкетування. Результати. У результаті аналізу літератури та сучасних наукових публікацій ми розробили програму формування відчуття ритму для спортсменок, які займаються художньою гімнастикою на етапі початкової підготовки, у котрій передбачено вивчення стрибків і танцювальних доріжок із засвоєнням ритму їх виконання. Висновки. Усі вправи мають певну ритмічну структуру. Спортсменкам потрібно володіти певним рівнем розвитку відчуття ритму, щоб засвоювати та відтворювати ці ритмічні структури, якісно виконувати вправи, які вони вивчають. На основі аналізу наукових джерел й анкетування тренерів ми розробили програму формування відчуття ритму в спортсменок, які займаються художньою гімнастикою на етапі початкової підготовки у яку включено вивчення стрибків і танцювальних доріжок, які поділено на групи за ритмом та музичним розміром їх виконання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectхудожня гімнастикаuk_UA
dc.subjectпідготовкаuk_UA
dc.subjectритмuk_UA
dc.subjectпрограмаuk_UA
dc.subjectформування відчуття ритмуuk_UA
dc.titleПрограма формування відчуття ритму в художній гімнастиці на етапі початкової підготовкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сосновська_Петрина_2018.pdf262.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.