Диференційований підхід до використання позаакадемічних форм занять у фізичному вихованні студентів вищих навчальних закладів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В роботі висвітлено експериментальне впровадження та визначення ефективності авторської диференційованої програми занять спортом у формі поза академічних занять із фізичного виховання студентів основних медичних груп ВНЗ. Педагогічний експеримент проведено на базі Національного університету «Львівська політехніка» зі студентами основних медичних груп І-ІІІ курсів навчання. Результати проведеного експериментального дослідження підтверджують доцільність створення та впровадження експериментальних програм з фізичного виховання у формі поза академічних занять на основі окремих спортивних спеціалізацій.

Опис

Ключові слова

фізичне виховання, фізична підготовленість, студенти, ВНЗ, позаакадемічні заняття

Бібліографічний опис

Петрина Р. Диференційований підхід до використання позаакадемічних форм занять у фізичному вихованні студентів вищих навчальних закладів / Роман Петрина, Володимир Стадник, Сергій Вишневецький // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Є. Приступи. – Л., 2014. – Вип. 18, т. 2. – С. 102 – 109.