Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12697
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2018-08-15T10:22:54Z-
dc.date.available2018-08-15T10:22:54Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationІванова Л. О. Специфіка реклами на ринку туристичних послуг / Іванова Л. О. // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доп. ІХ Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2012. - С. 164-165.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12697-
dc.description.abstractСвітова практика демонструє, що реклама є найбільш цілеспрямованим інструментом доведення інформації до споживача на ринку туристичних послуг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтуристичні послугиuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleСпецифіка реклами на ринку туристичних послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л..pdf991.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.