Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12651
Title: Маркетингова оцінка показників, що визначають якість обслуговування у готельному господарстві України
Authors: Іванова, Лілія
Ivanova, Liliia
Keywords: готельне господарство
маркетинг
якість обслуговування
маркетингова оцінка
Issue Date: 2009
Citation: Іванова Л. О. Маркетингова оцінка показників, що визначають якість обслуговування у готельному господарстві України / Іванова Л. О. // Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп'ютерних технологій в Україні : зб. матеріалів IV міжвузів. наук.-техн. конф. наук.-пед. працівників. - Львів, 2009. - С. 86.
Abstract: Якість обслуговування у готельному господарстві - це комплексна характеристика, про яку досить важко судити з даних статистичної звітності. Окремими показниками цієї якості можуть бути показники, що характеризують готельні номери та забезпеченість готелів персоналом.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12651
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л..pdf366.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.