Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12651
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2018-08-14T09:50:45Z-
dc.date.available2018-08-14T09:50:45Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationІванова Л. О. Маркетингова оцінка показників, що визначають якість обслуговування у готельному господарстві України / Іванова Л. О. // Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп'ютерних технологій в Україні : зб. матеріалів IV міжвузів. наук.-техн. конф. наук.-пед. працівників. - Львів, 2009. - С. 86.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12651-
dc.description.abstractЯкість обслуговування у готельному господарстві - це комплексна характеристика, про яку досить важко судити з даних статистичної звітності. Окремими показниками цієї якості можуть бути показники, що характеризують готельні номери та забезпеченість готелів персоналом.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectготельне господарствоuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectякість обслуговуванняuk_UA
dc.subjectмаркетингова оцінкаuk_UA
dc.titleМаркетингова оцінка показників, що визначають якість обслуговування у готельному господарстві Україниuk_UA
dc.typeSynopsisuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л..pdf366.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.