Конспекти лекцій
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/50
Переглянути
Нові надходження
Документ Психічні процеси. Увага : лекція № 4.3 з навчальної дисципліни «Психологія», ступінь вищої освіти – бакалавр, галузь знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальність 017 Фізична культура різних груп населення; 014 Середня освіта (Фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Матвійчук Тетяна; Matviichuk Tetiana; Кафедра педагогіки та психологіїДокумент Фізична працездатність в особливих умовах довкілля : лекція № 8 з навчальної дисципліни "Фізіологія фізичного виховання і спорту", факультет педагогічної освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Коритко Зоряна; Korytko Zoriana; Кафедра анатомії та фізіологіїДокумент Фізіологічне обгрунтування оздоровчого ефекту засобів фізичної культури : лекція № 7 з навчальної дисципліни "Фізіологія фізичного виховання і спорту", факультет педагогічної освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Коритко Зоряна; Korytko Zoriana; Кафедра анатомії та фізіологіїДокумент Фізіологічні основи фізичного виховання та спортивного тренування : лекція № 6 з навчальної дисципліни "Фізіологія фізичного виховання і спорту", факультет педагогічної освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Бергтраум Дзвенислава; Berhtraum Dzvenyslava; Кафедра анатомії та фізіологіїДокумент Фізіологічні механізми формування рухових навиків і рухових якостей : лекція з навчальної дисципліни "Фізіологія фізичного виховання і спорту", факультет педагогічної освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Коритко Зоряна; Korytko Zoriana; Кафедра анатомії та фізіологіїДокумент Фізіологічна характеристика процесів відновлення : лекція №4 з навчальної дисципліни “Фізіологія фізичного виховання і спорту”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Вовканич Любомир; Vovkanych Liubomyr; Кафедра анатомії та фізіологіїДокумент Фізіологічні особливості спортивного тренування жінок і дітей шкільного віку : лекція № 6 з навчальної дисципліни "Фізіологічні основи фізичного виховання", факультет післядипломної та заочної освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Коритко Зоряна; Korytko Zoriana; Кафедра анатомії та фізіологіїДокумент Аеробні та анаеробні можливості організму. Натренованість та показники натренованості : лекція № 5 з навчальної дисципліни "Фізіологічні основи фізичного виховання", факультет післядипломної та заочної освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Коритко Зоряна; Korytko Zoriana; Кафедра анатомії та фізіологіїНавчальні та виховні цілі: дати студентам уявлення про фізіологічні основи спортивного тренування, ознайомити з основними підходами оцінки рівня натренованості на основі показників фізіологічних систем у стані спокою, а також під впливом фізичних навантажень, ознайомити студентів з поняттями перетренованості та перенапруження.Документ Фізіологічні механізми формування рухових навичок і рухових якостей : лекція №4 з навчальної дисципліни "Фізіологічні основи фізичного виховання", факультет післядипломної та заочної освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Вовканич Любомир; Vovkanych Liubomyr; Кафедра анатомії та фізіологіїНавчальні та виховні цілі: дати студентам уявлення про механізми та фази формування рухового навику, описати основні компоненти рухового навику, ознайомити студентів з поняттями динамічного стереотипу та екстраполяції, охарактеризувати основні механізми розвитку та прояву рухових якостей, динаміку їхніх змін в онтогенезі, з’ясувати поняття сенситивних періодів розвитку рухових якостей.Документ Загальна характеристика станів організму при фізичних навантаженнях : лекція № 2 з навчальної дисципліни "Фізіологічні основи фізичного виховання", факультет післядипломної та заочної освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Коритко Зоряна; Korytko Zoriana; Кафедра анатомії та фізіологіїНавчальні та виховні цілі: охарактеризувати зміни у функціях фізіологічних систем організму спортсмена, які спостерігаються у передстартових станах, під час виконання розминки, під час впрацьовування та при досягненні стійкого стану.Документ Фізіологічна характеристика втоми та відновлення. Засоби відновлення : лекція № 3 з навчальної дисципліни "Фізіологічні основи фізичного виховання", факультет післядипломної та заочної освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Коритко Зоряна; Korytko Zoriana; Кафедра анатомії та фізіологіїНавчальні та виховні цілі: дати студентам уявлення про теорії, механізми та фази розвитку втоми, описати зміни у функціонуванні різноманітних фізіологічних систем організму при втомі, описати ознаки розвитку втоми, охарактеризувати особливості розвитку втоми при роботі різного характеру і потужності. Охарактеризувати основні закономірності процесу відновлення, структуру та фази відновного періоду, описати основні підходи до оцінки часової динаміки відновних процесів, дати характеристику основних груп засобів відновлення фізичної працездатності та механізмів їхньої діїДокумент Вступ у "Фізіологію фізичного виховання і спорту" : лекція № 1 з навчальної дисципліни "Фізіологічні основи фізичного виховання", факультет післядипломної та заочної освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Коритко Зоряна; Korytko Zoriana; Кафедра анатомії та фізіологіїНавчальні та виховні цілі: дати студентам уявлення про фізіологію фізичного виховання і спорту як науку, об’єкт, предмет, методи дослідження у фізіології фізичного виховання спорту, ознайомити з її основними історичними етапами розвитку, охарактеризувати фізіологічні підходи до класифікації спортивних вправ та поділу вправ на зони потужності.Документ Предмет психології та її задачі : лекція № 1 з навчальної дисципліни «Психологія», ступінь вищої освіти – бакалавр, галузь знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальність 017 Фізична культура різних груп населення; 014 Середня освіта (Фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Матвійчук Тетяна; Matviichuk Tetiana; ЛДУФК імені Івана БоберськогоДокумент Психологічна характеристика особистості : лекція № 2 з навчальної дисципліни «Психологія», ступінь вищої освіти – бакалавр, галузь знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальність 017 Фізична культура різних груп населення; 014 Середня освіта (Фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Матвійчук Тетяна; Matviichuk Tetiana; Кафедра педагогіки та психологіїДокумент Психічні стани особистості : лекція № 3 з навчальної дисципліни «Психологія», ступінь вищої освіти – бакалавр, галузь знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальність 017 Фізична культура різних груп населення; 014 Середня освіта (Фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Матвійчук Тетяна; Matviichuk Tetiana; Кафедра педагогіки та психологіїДокумент Психічні процеси. Відчуття : лекція № 4.1 з навчальної дисципліни «Психологія», ступінь вищої освіти – бакалавр, галузь знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальність 017 Фізична культура різних груп населення; 014 Середня освіта (Фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Матвійчук Тетяна; Матвійчук Тетяна; Кафедра педагогіки та психологіїДокумент Психічні процеси. Сприймання : лекція № 4.2 з навчальної дисципліни «Психологія», ступінь вищої освіти – бакалавр, галузь знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальність 017 Фізична культура різних груп населення; 014 Середня освіта (Фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Матвійчук Тетяна; Matviichuk Tetiana; Кафедра педагогіки та психологіїДокумент Психічні процеси. Уява : лекція № 4.5 з навчальної дисципліни «Психологія», ступінь вищої освіти – бакалавр, галузь знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальність 017 Фізична культура різних груп населення; 014 Середня освіта (Фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Матвійчук Тетяна; Matviichuk Tetiana; Кафедра педагогіки та психологіїДокумент Психічні процеси. Пам’ять : лекція № 4.5 з навчальної дисципліни «Психологія», ступінь вищої освіти – бакалавр, галузь знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальність 017 Фізична культура різних груп населення; 014 Середня освіта (Фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Матвійчук Тетяна; Matviichuk Tetiana; Кафедра педагогіки та психологіїДокумент Психічні процеси. Мислення : лекція № 4.6 з навчальної дисципліни «Психологія», ступінь вищої освіти – бакалавр, галузь знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальність 017 Фізична культура різних груп населення; 014 Середня освіта (Фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Матвійчук Тетяна; Matviichuk Tetiana; Кафедра педагогіки та психології