Конспекти лекцій
Permanent URI for this collectionhttp://localhost:4000/handle/34606048/50
Browse
Recent Submissions
Item Нервова система. Спинний мозок : лекція № 16 (Модуль №4, тема 1) з навчальної дисципліни "Нормальна анатомія"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гриньків, Мирослава; Hrynkiv, Myroslava; Кафедра анатомії та фізіологіїНавчальні та виховні цілі: 1. Дати слухачам уявлення про будову нервової тканини і загальний план будови нервової системи. 2. Охарактеризувати розміщення та будову спинного мозку і окремих його частин 3. Проаналізувати локалізацію провідних шляхів у білій речовині спинного мозку.Item Морфологічні прояви адаптації нутрощів, серцево-судинної та лімфатичної систем до фізичних навантажень : лекція №15 (Модуль № 2, змістовий модуль №3, тема 2) з навчальної дисципліни "Нормальна анатомія"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гриньків, Мирослава; Hrynkiv, Myroslava; Кафедра анатомії та фізіологіїНавчальні та виховні цілі: дати слухачам уявлення про механізми морфологічної адаптації травної, дихальної, сечової, серцево-судинної та лімфатичної систем до фізичних навантажень.Item Серцево-судинна та лімфатична системи : лекція № 12-13 (Модуль №3, тема 2) з навчальної дисципліни "Нормальна анатомія"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гриньків, Мирослава; Hrynkiv, Myroslava; Кафедра анатомії та фізіологіїНавчальні та виховні цілі: 1. Дати слухачам уявлення про розміщення та будову серця у зв’язку з його функцією. 2. Проаналізувати особливості будови артерій, вен і капілярів та їх розміщення. 3. Виховні цілі : вказати позитивний вплив фізичних навантажень на серцево-судинну систему. Матеріальне забезпечення: таблиці, муляжі, вологі препарати.Item Органи дихання. Сечо-статевий апарат. Залози внутрішньої секреції : лекція № 10-11 (Модуль № 3, тема № 5) з навчальної дисципліни "Нормальна анатомія"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гриньків, Мирослава; Hrynkiv, Myroslava; Кафедра анатомії та фізіологіїНавчальні та виховні цілі: 1. Дати слухачам уявлення про будову найважливіших органів сечової та статевої систем. 2. Проаналізувати розміщення та будову залоз внутрішньої секреції. 3. Вказати студентам на шкідливий вплив венеричних захворювань на стан здоров’я та репродуктивну здатність жінки та на шкідливість абортів.Item Нутрощі. Органи травлення : лекція №9 (Модуль №3, тема 1) з навчальної дисципліни "Нормальна анатомія"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гриньків, Мирослава; Hrynkiv, Myroslava; Кафедра анатомії та фізіологіїНавчальні та виховні цілі: 1. Дати студентам уявлення про будову порожнистих та паренхіматозних органів. 2. Охарактеризувати будову основних органів травлення та дихання у зв’язку з їх функцією. 3. Виховні цілі: обґрунтувати вплив шкідливих звичок на стан органів травлення та органів дихання.Item Динамічна анатомія : лекція №8 (Модуль №2, тема 2) з навчальної дисципліни "Нормальна анатомія"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гриньків, Мирослава; Hrynkiv, Myroslava; Кафедра анатомії та фізіологіїНавчальні та виховні цілі : 1. Дати слухачам уявлення про сили, що діють на організм людини при виконанні рухів та при підтримці положень тіла. 2. Проаналізувати фактори, від яких залежить сила м’язової тяги. 3. Дати поняття про важелі опорно-рухового апарату та види роботи м’язів в залежності від співвідношення моментів діючих сил. 4. Проаналізувати фактори, що визначають рівновагу та стійкість тіла. 5. Охарактеризувати схему анатомічного аналізу спортивних вправItem Морфологічні прояви адаптації опорно-рухового апарату до фізичних навантажень : лекція №7 (Модуль № 1, змістовий модуль №2, тема 1) з навчальної дисципліни "Нормальна анатомія"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гриньків, Мирослава; Hrynkiv, Myroslava; Кафедра анатомії та фізіологіїНавчальні та виховні цілі: 1. Дати слухачам уявлення про механізми морфологічної адаптації систем організму до фізичних навантажень. 2. Охарактеризувати адаптаційні зміни в кістках і їхніх з’єднаннях. 3. Дати поняття про зміни в будові скелетних м’язів при дії фізичних навантажень.Item Анатомічні особливості скелетних м'язів дітей, підлітків і осіб літнього віку : лекція № 6 (Модуль № 1, змістовий модуль №2, тема 1) з навчальної дисципліни "Нормальна анатомія"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гриньків, Мирослава; Hrynkiv, Myroslava; Кафедра анатомії та фізіологіїНавчальні та виховні цілі: 1. Дати слухачам уявлення про ріст і розвиток скелетних м’язів. 2. Охарактеризувати морфологічні відмінності скелетних м’язів дітей і підлітків від скелетних м’язів дорослих. 3. Дати поняття про основні прояви старіння скелетних м’язів.Item М'язова система : лекція № 5 (Модуль №2, тема 1) з навчальної дисципліни "Нормальна анатомія"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гриньків, Мирослава; Hrynkiv, Myroslava; Кафедра анатомії та фізіологіїНавчальні та виховні цілі: 1. Дати студентам уявлення про будову скелетних м’язів та їх зв’язок з органами інших систем. 2. Дати уявлення про топографічні та функціональні групи м’язів. 3. Проаналізувати участь м’язів синергістів та антагоністів у рухах людини.Item Анатомічні особливості скелета дітей, підлітків і осіб літнього віку : лекція № 3-4 (Модуль №1, змістовий модуль №1, тема 2) з навчальної дисципліни "Нормальна анатомія"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гриньків, Мирослава; Hrynkiv, Myroslava; Кафедра анатомії та фізіологіїItem Система скелета та система з'єднань : лекція № 2 (Модуль №1, тема 2) з навчальної дисципліни "Нормальна анатомія"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гриньків, Мирослава; Hrynkiv, Myroslava; Кафедра анатомії та фізіологіїНавчальні та виховні цілі: 1. Дати студентам уявлення про опорно-руховий апарат людини і, зокрема, його пасивну частину – кісткову систему. 2. Охарактеризувати будову кістки як органа та класифікацію кісток. 3 Проаналізувати будову суглобів у зв’язку з їх функцією. 4. Дати поняття про інші види з’єднань кісток.Item Вступ в анатомію людини : лекція №1 (Модуль № 1, тема 1) з навчальної дисципліни "Нормальна анатомія"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гриньків, Мирослава; Hrynkiv, Myroslava; Кафедра анатомії та фізіологіїНавчальні та виховні цілі: 1. Дати слухачам уявлення про предмет, завдання і значення анатомії людини у процесі підготовки фахівців з фізичного виховання, спорту та фізичної реабілітації. 2. Охарактеризувати основні методи анатомічного дослідження. 3. Дати поняття про основні складові елементи людського організму і їх взаємозв’язок. 4. Дати уявлення про анатомічні вісі та площини і основні анатомічні терміни, що характеризують положення окремих органів і рухи в суглобах.Item Фізична працездатність в особливих умовах довкілля : лекція № 8 з навчальної дисципліни "Фізіологія рухової активності"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Бергтраум, Дзвенислава; Berhtraum, Dzvenyslava; Кафедра анатомії та фізіологіїItem Фізіологічне обгрунтування оздоровчого ефекту засобів фізичної культури : лекція № 7 з навчальної дисципліни "Фізіологія рухової активності"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Бергтраум, Дзвенислава; Berhtraum, Dzvenyslava; Кафедра анатомії та фізіологіїItem Фізіологічні основи фізичного виховання та спортивного тренування : лекція № 6 з навчальної дисципліни "Фізіологія рухової активності"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Бергтраум, Дзвенислава; Berhtraum, Dzvenyslava; Кафедра анатомії та фізіологіїItem Фізіологічні механізми формування рухових навиків і рухових якостей : лекція № 5 з навчальної дисципліни "Фізіологія рухової активності"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Бергтраум, Дзвенислава; Berhtraum, Dzvenyslava; Кафедра анатомії та фізіологіїItem Фізіологічна характеристика процесів відновлення : лекція №4 з навчальної дисципліни "Фізіологія рухової активності"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Бергтраум, Дзвенислава; Berhtraum, Dzvenyslava; Кафедра анатомії та фізіологіїItem Фізіологічна характеристика втоми : лекція №3 з навчальної дисципліни "Фізіологія рухової активності"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Бергтраум, Дзвенислава; Berhtraum, Dzvenyslava; Кафедра анатомії та фізіологіїItem Фізіологічна характеристика станів організму : лекція №2 з навчальної дисципліни "Фізіологія рухової активності"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Бергтраум, Дзвенислава; Berhtraum, Dzvenyslava; Кафедра анатомії та фізіологіїItem Вступ у "Фізіологію рухової активності" : лекція №1 з навчальної дисципліни "Фізіологія рухової активності"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Бергтраум, Дзвенислава; Berhtraum, Dzvenyslava; Кафедра анатомії та фізіології