Офіційні видання
Постійне посилання на фондhttp://localhost:4000/handle/34606048/233
Переглянути
Перегляд Офіційні видання за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 228
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Академічна доброчесність(2021-05-25) Єгорченко, Ірина; Серебряков, Михайло; Yehorchenko, Iryna; Serebriakov, MykhailoДокумент Академічна доброчесність : нова академічна культура / Матеріали Міжнародної конференції "Академічна доброчесність : практики українських ВНЗ"(Чуканова Світлана, 2020-10-01) Чуканова, Світлана; Chukanova, SvitlanaДокумент Академічна доброчесність в оцінюванні в умовах дистанційного навчання(2022-01-28)Проведення оцінювання є ключовим показником засвоєння інформації студентом. Оцінювання знань з дотриманням норм академічної доброчесності починається з визначення розповсюджених викликів у академічному середовищі та засвоєння найкращого досвіду оцінювання.Документ Документ Академічна доброчесність у Львівському державному університеті фізичної культури ім. Івана Боберського(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-22) Павленчик, Н. Ф.; Pavlenchyk, N. F.Документ Академічна доброчесність у процесі виконання наукових досліджень(Чуканова Світлана, 2020-10-01) Чуканова, Світлана; Chukanova, SvitlanaДокумент Академічна доброчесність у середній освіті(2021-10-01) Бреус, Юлія; Боловацька, Юлія; Заплотинська, Олена; Костогриз, Катерина; Мироненко, Леонід; Москалевич, Євгенія; Ніколаєв, Євген; Сидорук, Анастасія; Терехова, Любов; Чапайло, Яна; Шемелинець, ІванДокумент Академічна доброчесність як базова професійна компетентність сучасного дослідника(2021-06-14) Махновський, С.; Фоломєєв, М.; Makhnovskyi, S.; Folomieiev, M.Документ Академічна доброчесність як основа успіху(Романовська, 2020-10-01) Романовська; RomanovskaДокумент Академічна доброчесність: проблеми дотримання та пріоритети поширення серед молодих вчених(2021-05-17) Сорокіна, Н. Г.; Артюхов, А. Є.; Дегтярьова, І. О.; Sorokina, N. H.; Artiukhov, A. Ye.; Dehtiarova, I. O.Розглядаються основні проблеми, пов’язані з доброчесністю, з якими стикаються учасники освітньо-наукового процесу закладів вищої освіти; визначається роль наукової етики в розвитку успішної кар’єри науковця. Наводяться основні принципи академічної доброчесності, якими мають керуватися молоді вчені; розглядаються національні та міжнародні нормативно-правові засади для утвердження академічної доброчесності в науковому середовищі. Видання буде корисним усім, хто працює в системі освіти і науки та займається науково-дослідною та техніко-конструкторською діяльністю, зокрема керівникам закладів, науково-педагогічним і науковим працівникам, молодим ученим, аспірантам і докторантам, магістрантам, студентам та всім, хто цікавиться проблемами академічної доброчесності.Документ Академічне письмо: 20 порад щодо написання академічних текстів та представлення результатів дослідження(2021-05-25) Дроздов, Віктор; Drozdov, ViktorДокумент Аналітична довідка за результатами дослідження практик академічної доброчесності у вищих навчальних закладах України(2021-05-25)Академічна доброчесність – інноваційне поняття для української системи освіти, хоча у світі цей термін відомий вже більше сторіччя. З уведенням цього поняття в законодавчу сферу (що планується в новому законі «Про освіту») та початком проекту сприяння академічній доброчесності, що реалізується МОН України спільно з Американськими радами, актуалізувалась потреба оцінити наявні практики сприяння академічній доброчесності, які втілюються у ВНЗ нашої країни. За дорученням Міністерства Інститут освітньої аналітики МОН України провів дослідження для окреслення наявної ситуації і визначення ВНЗ, що вже мають досвід уведення у свою діяльність основних практик сприяння академічній доброчесності.Документ Антидопінгова конвенція(2006)Сторони з метою зменшення та остаточного усунення допінгу у спорті зобов'язуються в межах своїх відповідних конституційних положень вжити заходів, необхідних для застосування положень цієї Конвенції.Документ В Україні змінено порядок присудження ступеня PhD(2022-01-18)Документ Документ Виклики життя за етичними нормами : модуль 6(Організація Об’єднаних Націй, 2022-01-24)Цей модуль покликаний допомогти студентам зрозуміти деякі психологічні механізми, які за певних обставин здатні привести до неетичної поведінки. У модулі висвітлено в контексті обговорення кількох широковідомих психологічних експериментів деякі основні людські якості, які часто працюють на нашу користь, проте іноді можуть спонукати нас до неетичних дій. Модуль покликаний мотивувати студентів брати на себе відповідальність за власне життя, уникаючи поширених помилок, які можуть вплинути на їхню здатність діяти етично. Згідно з експериментальними дослідженнями, самоконтроль є важливим для етичної поведінки, але самоконтроль схожий на м’язи, які розвиваються завдяки вправам і втомлюються від надмірного навантаження (Баумейстер, 1999 р.). Отже, однаково важливо триматися якомога далі від небезпеки й працювати над зміцненням нашої спроможності контролювати себе. У межах цього модуля прийняття відповідальності за етичну поведінку в нашому житті означає зміцнення наших «м’язів» самоконтролю й вивчення способів уникнення ситуацій, які можуть змусити нас до дій, про які ми згодом пожалкуємо. Експерименти, які буде обговорено в модулі, обирали через їх педагогічну цінність, через проблеми, які вони висвітлюють, їх актуальність для життя студентів і різноманітність доступних корисних матеріалів (включно з відео). Існує безліч інших психологічних факторів, що впливають на етичну поведінку, проте вони виходять за рамки цього модуля (деякі з них розглядаємо в Модулі 7 (Стратегії вчинення етичних дій) і Модулі 8 (Поведінкова етика) серії університетських модулів E4J із питань доброчесності й етики). Модуль містить матеріали для викладачів. Він передбачає схему тригодинного заняття, але його можна використовувати для проведення коротших або довших занять чи розширити для застосування в межах повноцінного курсу (див.: Рекомендації із розробки окремого курсу).Документ Вища освіта України в контексті розвитку ЄПВО(2019-01) Міністерство освіти і науки УкраїниДокумент