Методичні вказівки та тематика дипломних (магістерських) проектів
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/11598
Переглянути
Перегляд Методичні вказівки та тематика дипломних (магістерських) проектів за Ключові слова ""Маркетинг""
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Організаційні, методичні та наукові рішення при виконанні випускних робіт зі спеціальності "Маркетинг"(Видавництво Львівської комерційної академії, 2003) Скибінський, С.; Федорчук, А.; Іванова, Лілія; Прохоренко, К.; Ivanova, LiliiaПодаються методики виконання і захисту студентами бакалаврської, дипломної, магістерської робіт зі спеціальності „Маркетинг” та наукового керівництва ними. Пропонуються: принципи добору теми; підходи до складання плану і викладу змісту основних розділів, вступу, висновків та пропозиції; критерії оцінювання; нормативи по оформленню. Значну увагу приділено математико-сгатистичному забезпеченню аналітичного та рекомендаційного розділів випускних робіт. Посібник призначено для викладачів та студентів вищих навчальних закладів третього та четвертого рівня акредитації.