Методичні вказівки та тематика дипломних (магістерських) проектів
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/11598
Переглянути
Перегляд Методичні вказівки та тематика дипломних (магістерських) проектів за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 33
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Задачи по теме " Статистические гипотезы "(ГЦОЛИФК, 1980) Баранова, З.; Baranova, Z.; Зациорский, В.; Zatsyorskyi, V.; Петросян, А.; Petrosiyan, A.Документ Спортивная метрология : методические разработки для студентов институтов физической культуры(ГЦОЛИФК, 1980) Суслаков, Б.; Suslakov, B.Результаты спортивных измерений и наблюдений имеют разностороннюю направленность и носят самый разнообразный характер, Как измерения, так и наблюдения направлены на формирование качественного познания тренировочного процесса спортсмена и всего, что окружает и связано о этим.Документ Активные методы обучения при подготовке специалистов по физической культуре и спорту(ЛГИФК, 1988)Настоящее методическое пособие предлагает набор игровых вариантов подготовки специалистов по отдельным конкретным темам, составляющим часть профессиональной подготовки специалистов. Авторы пособия убеждены в том, что учебный материал, предлагаемый для учебных заведений, можно с успехом использовать и в работе с физкультурным активом, в период подготовки или повышения квалификации (инструкторы-методисты, судьи, тренеры-общественники по комплексу ГТО, физруки, плавруки в летних оздоровительных лагерях и др.).Документ Організаційні, методичні та наукові рішення при виконанні випускних робіт зі спеціальності "Маркетинг"(Видавництво Львівської комерційної академії, 2003) Скибінський, С.; Федорчук, А.; Іванова, Лілія; Прохоренко, К.; Ivanova, LiliiaПодаються методики виконання і захисту студентами бакалаврської, дипломної, магістерської робіт зі спеціальності „Маркетинг” та наукового керівництва ними. Пропонуються: принципи добору теми; підходи до складання плану і викладу змісту основних розділів, вступу, висновків та пропозиції; критерії оцінювання; нормативи по оформленню. Значну увагу приділено математико-сгатистичному забезпеченню аналітичного та рекомендаційного розділів випускних робіт. Посібник призначено для викладачів та студентів вищих навчальних закладів третього та четвертого рівня акредитації.Документ Кон'юнктура ринків : методичні вказівки та вимоги до виконання курсової роботи з дисципліни для студентів денної та заочної форм навчання галузі знань 0305 "Економіка та підприємництво" напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг"(Видавництво Львівської комерційної академії, 2010) Іванова, Лілія; Ivanova, Liliia; Музика, О.; Muzyka, O.Курсова робота є важливим підготовчим етапом для виконання дипломної та магістерської роботи з напряму підготовки «Маркетинг», об’єктивно відображає творчі та аналітичні якості студента. Підготовка і виконання курсової роботи з дисципліни «Кон’юнктура ринків» водночас є однією з важливих та необхідних форм такої діяльності студентів у вищому навчальному закладі IV рівня акредитації, як наукова робота. Беззаперечно, що основна мета наукової роботи якраз і полягає у формуванні у студентів світогляду, активізації пізнавальної діяльності, систематизації, закріпленні та розширенні отриманих знань і вмінь під час вирішення навчальних, наукових та підприємницьких завдань. Курсова робота повинна мати комплексний характер, бути логічно завершеною, відображати творчі аналітичні якості студента, які дають можливість оцінити отримані знання та вміння, їх практичне застосування.Документ Вимоги до кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня(2018)Ці Вимоги визначають структуру, обсяг та загальні правила оформлення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «магістр» (далі – магістерських робіт). Конкретні рекомендації розробляються відповідними випусковими кафедрами для кожної галузі знань (спеціальності), за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти у ЛДУФК.Документ Методичні рекомендації до підготовки кваліфікаційних робіт другого (магістерського) рівня: Галузь знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальність 073 «Менеджмент»(2018) Павленчик, Наталія; Гуль, Іван; Холявка, Володимир; Павленчик, Анатолій; Криштанович, Світлана; Іванова, Лілія; Гуцуляк, Вікторія; Атаманюк, Дмитро; Завидівська, Ольга; Стахів, Ірина; Pavlenchyk, Nataliia; Hul, Ivan; Kholiavka, Volodymyr; Pavlenchyk, Anatolii; Kryshtanovych, Svitlana; Ivanova, Liliia; Hutsuliak, Viktoriia; Atamaniuk, Dmytro; Zavydivska, Olha; Stakhiv, IrynaЗаключною формою атестації випускника закладу вищої освіти є підготовка та захист магістерської роботи. Магістерська робота є самостійним кваліфікаційним науковим дослідженням, в основі якого – моделювання певних практичних рішень з актуальних проблем сьогодення. Професійний та науковий рівень магістерської роботи має відповідати освітній програмі навчання, а автор роботи – продемонструвати вміння самостійно вести науковий пошук і розв’язувати важливі науково-практичні завдання.Документ Методичні рекомендації для підготовки та захисту магістерських робіт студентів спеціальності 242 "Туризм" денної та заочної форм навчання(ЛДУФК, 2018) Чикайло, Юлія; Волошин, Іван; Голод, Андрій; Худоба, Володимир; Chykailo, Yuliia; Khudoba, Volodymyr; Voloshyn, Ivan; Holod, Andrii; Кафедра туризмуУ методичних рекомендаціях наведено структуру, процедуру підготовки та захисту магістерських робіт студентів спеціальності 242 «Туризм» денної та заочної форм навчання, подано перелік рекомендованої тематики робіт. Рекомендації будуть корисні студентам і магістрантам для написання магістерських робіт.Документ Методичні рекомендації до підготовки кваліфікаційних робіт другого (магістерського) рівня: Галузь знань 01 «Освіта», спеціальність 014.11 «Середня освіта (фізична культура)», спеціальність 017 «Фізична культура і спорт»(2018) Музика, Федір; Бріскін, Юрій; Передерій, Аліна; Боднар, Іванна; Павлова, Юлія; Сосіна, Валентина; Сидорко, Олег; Ріпак, Ігор; Петрина, Роман; Muzyka, Fedir; Briskin, Yurii; Perederii, Alina; Bodnar, Ivanna; Pavlova, Yuliia; Sosina, Valentyna; Ripak, Ihor; Petryna, RomanЦі методичні вказівки складено відповідно до Закону України «Про вищу освіту», державних стандартів вищої освіти України, Положення про організацію освітнього процесу у Львівському державному університеті фізичної культури та ухвалено вченою радою (протокол № 3 від 23.10.2018).Документ Чирлідинг(Ліга - Прес, 2019) Styfanyshyn, Iryna; Стифанишин, ІринаУ методичній розробці представлено тему “Спортивна спеціалізація” (чирлідинг) для самостійної та аудиторної роботи студентів денної та заочної форми навчання. Теоретичний та практичний матеріал закріплюється розширеною системою вправ. Матеріали методичної розробки спрямовані на формування навичок усного та письмового мовлення. Методична розробка призначена для студентів спеціальності “фізичне виховання і спорт”, які навчаються за кредитно-модульною системоюДокумент Sambo(Ліга - Прес, 2019) Yurko, Nadiya; Юрко, НадіяУ методичній розробці представлено тему “Спортивна спеціалізація” (Самбо) для самостійної та аудиторної роботи студентів денної та заочної форми навчання. Теоретичний та практичний матеріал закріплюється розширеною системою вправ. Матеріали методичної розробки спрямовані на формування навичок усного та письмового мовлення. Методична розробка призначена для студентів спеціальності “фізична культура і спорт”, які навчаються за кредитно-модульною системою.Документ Arm wrestling(Ліга - Прес, 2019) Styfanyshyn, Iryna; Стифанишин, ІринаУ методичній розробці представлено тему " Спортивна спеціалізація " ( армреслінг ) для самостійної та аудиторної роботи студентів денної та заочної форми навчання.Документ Kettlebell Lifting(Ліга - Прес, 2019) Yurko, Nadiya; Юрко, НадіяУ методичній розробці представлено тему “Спортивна спеціалізація” ( Гирьовий спорт) для самостійної та аудиторної роботи студентів денної та заочної форми навчання. Теоретичний та практичний матеріал закріплюється розширеною системою вправ. Матеріали методичної розробки спрямовані на формування навичок усного та письмового мовлення. Методична розробка призначена для студентів спеціальності “ фізична культура і спорт ”, які навчаються за кредитно-модульною системою.Документ Документ Теорія і методика обраного виду спорту та спортивно-педагогічне вдосконалення : методичні вказівки та тематика дипломних проектів для студентів 4 курсу рівня вищої освіти «Бакалавр» спеціальності 017 Фізична культура і спорт(2019-07-02) Загура, Федір; Zahura, Fedir; Кафедра атлетичних видів спортуДокумент Теорія і методика обраного виду спорту та спортивно-педагогічне вдосконалення : методичні вказівки та тематика дипломних проектів для студентів 4 курсу рівня вищої освіти «Бакалавр» спеціальності 014.11 "Середня освіта (Фізична культура)"(2019-07-05) Загура, Федір; Zahura, Fedir; Кафедра атлетичних видів спортуДокумент Теорія і методика обраного виду спорту та спортивно-педагогічне вдосконалення : тематика курсових робіт для студентів 4 курсу ФКіС рівня вищої освіти "бакалавр"(2019-07-05) Загура, Федір; Zahura, Fedir; Кафедра атлетичних видів спортуДокумент Тематика курсових робіт з дисципліни «Мистецтво балетмейстера»(2019-12-30) Бойко, Андрій; Boiko, Andrii; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Методичні вказівки до написання курсових (дипломних, магістерських) робіт для студентів факультету фізичного виховання спеціальності 024 «Хореографія»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2020) Сосіна, Валентина; Sosina, Valentyna; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваДокумент Методичні вказівки до написання курсових (дипломних, магістерських) робіт для студентів факультету педагогічної освіти спеціальності 024 «Хореографія»(2020-01-02) Сосіна, Валентина; Sosina, Valentyna; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваКурсова (дипломна, магістерська) робота – одна з важливих форм фахової підготовки майбутніх бакалаврів і магістрів. Вона має продемонструвати глибокі філологічні знання та високий рівень методичної компетенції студента. Курсова (дипломна, магістерська) робота пов'язана з формуванням умінь опрацьовувати і творчо використовувати наукову літературу, самостійно добирати фактичний матеріал, систематизувати та по-науковому описувати його, робити висновки і узагальнення.