"Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України"
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/9684
Переглянути
Перегляд "Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України" за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 73
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Можливості використання QR-коду в індустрії туризму(ЛДУФК, 2017) Хрептик, Олександр; Khreptyk, OleksandrВ Україні реалізація QR-технологій поки що не поширена, хоча популярність мобільних телефонів серед населення висока, проте усвідомлення ефективності та необхідності використання цієї практики залишає бажати кращого. Створення цікавого і творчого контенту для направлення клієнтів – це найважливіша річ, яку слід враховувати при розробленні QR-кодової кампанії.Документ Географічний аналіз туристично-рекреаційного потенціалу Перемишлянського району Львівської області(2017) Штойко, Софія; Чикайло, Юлія; Shtoiko, Sofiia; Chykailo, YuliiaДля подальшого розвитку туристично-рекреаційного комплексу Перемишлянського району необхідні значні інвестиції в будівництво доріг, готелів, комунікацій, нових форм туризму і відпочинку. Розвиток сільського туризму може стати основою соціально-економічного розвитку й допоможе залучити більшу кількість туристів і, як наслідок, можна створювати нові робочі місця у сфері соціально-культурного сервісу туризму.Документ Міжнародні системи онлайн-бронювання як чинник управління якістю готельних послуг(ЛДУФК, 2017) Заблоцька, Христина; Zablotska, KhrystynaДля ефективного використання можливостей сучасних систем онлайн-бронювання у процесі управління якістю готельних послуг необхідним є розроблення методики аналізу відгуків клієнтів та інструментів упровадження відповідних управлінських рішень.Документ Туристичне безпекознавство як перспективний напрям наукових досліджень(ЛДУФК, 2017) Голод, Андрій; Holod, AndriiТуристичне безпекознавство слід аналізувати у структурі туризмознавства – міждисциплінарного напряму наукових досліджень, що присвячений науковому аналізу проблем розвитку туризму. Об’єктом дослідження туристичного безпекознавства є проблеми безпеки туризму, а предметом – теоретико-методологічні засади та практичні підходи до гарантування безпеки туризму на різних ієрархічних рівнях (глобальному, національному, регіональному, локальному).Документ Пізнавальний туризм: сутність та особливості організації(ЛДУФК, 2017) Никига, Оксана; Nykyha, OksanaПізнавальний туризм – це туристські поїздки, подорожі, походи з метою відвідин будь-яких регіонів, місцевості, центрів туризму тощо, для ознайомлення з пам'ятниками природи, історії і культури, побутом і традиціями місцевого населення, народними ремеслами і промислами, досягненнями у сфері науки, культури, промислового виробництва, будівництваДокумент Формування та реалізація туристичного потенціалу в українських Карпатах(ЛДУФК, 2017) Штойко, Павло; Shtoiko, PavloБудь-який природно-територіальний комплекс (ПТК) має природно-ресурсний потенціал, зокрема туристичний. Найвагоміший резерв туристичної діяльності залишився у ландшафтах природно-заповідного фонду, природно-рекреаційних комплексах, дещо менше в агросистемах. Можливості збереження ландшафтної різноманітності та належного використання їх потенціалу дедалі звужуються. Обмеженість рекреаційних територій пов’язана із формуванням нових складових частин туристичних послуг.Документ Географічні аспекти розвитку ділового туризму в Україні(ЛДУФК, 2017) Лисюк, Тетяна; Терещук, Оксана; Lysiuk, Tetiana; Tereshchuk, OksanaАктуальність теми дослідження обумовлена високим ступенем новизни проблеми ділового туризму в Україні та низьким рівнем його наукового розроблення. Галузь інтенсивно розвивається у світовому туристському просторі в останні три десятиліття, причому доходи від неї мають значну частку в структурі доходів від міжнародного туризму; у низці країн вони відіграють помітну чи навіть, в окремих випадках, провідну роль у державному бюджеті. Відповідно, у закордонній науці в останні десятиліття проводяться дослідження, присвячені зародженню й розвитку ділового туризму; з’явилася статистика Всесвітньої туристичної організації за основними його показниками – прибуття, прибутковості та ін.Документ Краєзнавча характеристика Західного регіону України(ЛДУФК, 2017) Івах, Ярослав; Ivakh, YaroslavКраєзнавчі дослідження зараз переживають період бурхливого розквіту. З’явилися тисячі публікацій, що присвячені описам окремих сіл, міст та регіонів різного рангу, які виконали фахівці з майже усіх галузей знань або просто аматори. Багато краєзнавчих довідників є простим переліком об’єктів та фактів, що стосуються того чи іншого поселення. Величезний пласт інформації розміщений у Інтернет-джерелах. Проте синтетичних узагальнених праць, особливо щодо великих регіонів України, украй мало. Комплексна географічно-краєзнавча характеристика регіону дає змогу з’ясувати особливості його історичного розвитку, трансформацію природних та культурних ландшафтів, виявити тренди зміни людності та мультикультурності регіону. Здобуті знання дозволяють ширше розкрити туристичну привабливість регіону, запропонувати нові краєзнавчі та екскурсійні маршрути.Документ Стан та проблеми розвитку сільського туризму в Чернігівській області(ЛДУФК, 2017) Мягков, Артем; Miahkov, ArtemОстаннім часом на Чернігівщині сільський туризм набуває дедалі більшого поширення та є одним із найперспективніших видів діяльності, не пов’язаних з аграрною сферою, яка переживає нелегкі часи. Установлюючи дієвість сільського туризму у розв’язанні низки соціально-економічних проблем села, фахівці Чернігівської ОДА та науковці НАНУ у стратегії розвитку Чернігівської області до 2017 р. визначили сільський туризм пріоритетним напрямом розвитку туризму.Документ Особливості розвитку ресторанного господарства Польщі(ЛДУФК, 2017) Демій, Марія; Феленчак, Юлія; Demii, Mariia; Felenchak, YuliiaРесторанне господарство в Польщі виконує важливі соціальні та економічні функції, адже з одного боку, сприяє задоволенню потреб населення в харчуванні, відпочинку та дозвіллі, а з другого – спрямоване на економічне зростання в цілому. У сучасних умовах у ресторанному господарстві Польщі спостерігаються дві основні тенденції: сповільнення темпів розвитку галузі, що відображається у зниженні більшості показників діяльності ресторанних закладів та активне впровадження на ринок ресторанних послуг нових форм організації ресторанного бізнесу, метою яких є, окрім одержання прибутків, більш повне задоволення потреб споживачів у організації послуг харчування.Документ Шляхи удосконалення маркетингової стратегії туристичного підприємства (на прикладі туристичної агенції "Світ Карпат")(ЛДУФК, 2017) Перевузник, НаталіяВ умовах сучасного ринку конкурентна боротьба між суб’єктами туристичної діяльності стає дедалі жорсткішою. Передусім, це зумовлено появою нових форм та методів економічного суперництва. Для того щоб вижити в умовах гострої конкурентної боротьби, вже недостатньо просто створювати або реалізовувати цікаві та якісні туристичні продукти. Необхідно приділяти значно більше уваги різним аспектам маркетингової діяльності туристичних підприємств.Документ Туристичний клуб "Меридіан" як чинник розвитку масового туризму у Східноєвропейському національному університеті імені Лесі Українки(ЛДУФК, 2017) Єрко, Ірина; Єрко, Андрій; Yerko, Iryna; Yerko, AndriiТуристичний клуб – це організація, яка об’єднує громадян на основі спільних інтересів своїх членів для реалізації мети та завдань, передбачених їх Статутом. Кожен туристичний клуб у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, іншими законодавчими актами та своїм Статутом. У Статуті чітко прописано назву організації, мету, завдання, напрями діяльності тощо.Документ Роль реклами в туризмі(ЛДУФК, 2017) Чернюк, Максим; Cherniuk, MaksymРеклама в туризмі є формою непрямого зв’язку між туристичним продуктом і споживачем. Це означає, що, надаючи інформацію про компанію та її турпродукт, реклама повинна переконати потенційних клієнтів вибрати саме цю компанію та її продукт, підсилити впевненість постійних клієнтів у правильності їх вибору.Документ Маркетингові комунікації та їх роль у туристичному бізнесі(ЛДУФК, 2017) Іванова, Лілія; Вовчанська, Ольга; Ivanova, Liliia; Vovchanska, OlhaЗа сприятливих зовнішніх умов і успішної діяльності туристичної компанії важливо не зосереджувати увагу на одному типі маркетингових комунікацій, а постійно їх комбінувати. Проте в умовах кризи туристичні компанії вимушені здійснювати свою комунікаційну політику з надзвичайно обмеженим бюджетом. У цьому випадку доцільно зосередитися на зв’язках з громадськістю та синтетичних маркетингових комунікаціях.Документ Створення елементарної туристичної геоінформаційної системи "Замки Львівщини"(ЛДУФК, 2017) Рогожина, Вікторія; Ладик, Софія; Rohozhyna, Viktoriia; Ladyk, SofiiaОстанніми роками дедалі більшої популярності у сфері туризму набувають геоінформаційні технології та системи (ГІС-технології). ГІС-технологія – це сучасна інформаційна технологія, що поєднує модельне зображення території: електронне відображення карт, схем, космо-, аерозображень земної поверхні з інформацією табличного типу – різноманітними статистичними, економічними показниками тощо. Ця технологія об'єднує засоби роботи з базами даних, статистичний аналіз, а також засоби візуалізації і географічного (просторового) аналізу, які надає карта.Документ Передумови використання музейного фонду Львівської області як туристичного ресурсу(ЛДУФК, 2017) Скабара, Роман; Кокотко, Наталія; Skabara, Roman; Kokotko, NataliiaМузейний туризм – це специфічна діяльність музеїв у сфері пізнавального туризму з виробництва і реалізації різних туристських продуктів музейного характеру (створення експозицій, організація екскурсій, музейних магазинів тощо), а також, здебільшого, з організації туристичного циклу (проживання, харчування, трансфер, інформаційне забезпечення).Документ Інноваційна політика формування регіонального туристичного продукту Хмельницької області(ЛДУФК, 2017) Романів, Павло; Romaniv, PavloОбласть має низьке еколого-антропогенне навантаження, 269 територій та об'єктів природно-заповідного фонду: 39 заказників, у тому числі 15 державного значення, 198 пам'яток природи, з них 4 державного значення, Кам'янець-Подільський ботанічний сад, 7 заповідних урочищ, 24 парки – пам'ятки садово-паркового мистецтва, у тому числі 8 державного значення, одна пам’ятка ЮНЕСКО – дуга Струве, три з чотирьох об’єктів якої в Україні розміщені у Хмельницькій області.Документ Особливості оцінювання конкурентоспроможності туристично-рекреаційної сфери регіону(ЛДУФК, 2017) Матвійчук, Людмила; Лепкий, Михайло; Matviichuk, Liudmyla; Lepkyi, MykhailoДержава на загальнодержавному та місцевому рівнях повинна вживати заходи щодо підвищення конкурентоспроможності туристично-рекреаційної сфери. Основними завданнями є реальне визнання туристично-рекреаційної сфери, як однієї з пріоритетних галузей розвитку економіки регіону, упровадження апробованих у світі економічних моделей та механізмів успішного ведення бізнесу і заохочення інвесторів.Документ Стратегія розвитку туристичного потенціалу міста Києва(ЛДУФК, 2017) Глушко, Володимир; Hlushko, VolodymyrРегіональний розвиток туризму відбувається під впливом різних чинників, одним із яких є проведення подій міжнародного рівня. Проведення в Україні завершального етапу чемпіонату Європи з футболу «Євро‑2012» значно вплинуло на розвиток туризму м. Києва завдяки ефективній рекламній кампанії, яка поліпшила імідж міста та країни на міжнародній туристичній арені, а також розвиток туристичної інфраструктури столиці України.Документ Пізнавально-туристичні об'єкти, пов'язані з визвольною діяльністю Богдана Хмельницького на Львівщині(ЛДУФК, 2017) Волошин, Іван; Voloshyn, IvanВійськові події під час визвольної війни 1648–1655 років під керівництвом видатного політичного діяча, військового полководця Богдана Хмельницького, подвійна облога Львова, участь різних військових угруповань українських козацьких об’єднань, татарських військових частин, участь повстанських груп (керівники повстання Гнат і Семен Височани) створили низку історичних пам’ятних місць, які в майбутньому можуть бути об’єднані у туристично-військове кільце. Для обладнання важливих місць воєнних подій під час облог Львова необхідно провести додаткові дослідження, розробити текстову інформацію, встановити пам’ятні знаки, створити музеї з детальною інформацією про народно-визвольні дії Б. Хмельницького на західних землях.