Перегляд за Автор "Zakharchuk I. R."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Спорт заради розвитку: навчальна програма спецкурсу(Фенікс, 2017) Деревянко В. В.; Погонцева О. В.; Захарчук І. Р.; В'яла О. М.; Derevianko V. V.; Pohontseva O. V.; Zakharchuk I. R.; Viala O. M.Видання має на меті навчання вчителів загальноосвітніх навчальних закладів та викладачів закладів післядипломної педагогічної освіти навичок використання спорту та фізичної активності як важливого та ефективного інструменту подолання конфліктів, зменшення соціального напруження в підліткових колективах, зменшення рівня агресії; збільшення мотивації до самореалізаціїта навчання; підвищення рівня толерантності серед школярів. Програма спрямована на розвиток у школярів відповідних соціальних навичок: робота в команді, протистояння негативним соціальним впливам оточення, співчуття, повага до незнайомої людини та її прав, запобігання конфліктам і їх конструктивне розв’язання, переговори, покращення комунікативних навичок, розуміння необхідності порозуміння, примирення, прощення та ефективна колективна взаємодія. Видання буде корисним у роботі вчителям фізичної культури та основ здоров'я, викладачам закладів післядипломної педагогічної освіти; студентам вищих навчальних закладів педагогічного та фізкультурного напряму підготовки; психологам та соціальним працівникам, методистам. The publication is aimed at teaching teachers of secondary schools and teachers of postgraduate pedagogical education institutions to use sport and physical activity as an important and effective tool for overcoming conflicts, reducing social tension in adolescent groups, reducing the level of aggression; increasing motivation for self-realization and learning; and increasing the level of tolerance among students. The program is aimed at developing appropriate social skills in students: teamwork, resisting negative social influences, compassion, respect for strangers and their rights, conflict prevention and constructive resolution, negotiation, improving communication skills, understanding the need for understanding, reconciliation, forgiveness, and effective teamwork. The publication will be useful for teachers of physical education and health basics, teachers of postgraduate pedagogical education institutions; students of higher education institutions of pedagogical and physical education; psychologists and social workers, methodologists.Документ Спорт проти булінгу. Навчальна програма факультативу, курсу за вибором для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів(Фенікс, 2017) Деревянко В. В.; Погонцева О. В.; Захарчук І. Р.; Derevianko V. V.; Pohontseva O. V.; Zakharchuk I. R.Програма «Спорт проти булінгу» є складовою навчально-методичного комплекту «Спорт заради розвитку» для загально- освітніх навчальних закладів. Вона спрямована на розвиток у дітей відповідного віку соціальних навичок, таких як: ефективне спілкування, співчуття, повага до прав людини, робота в команді, запобігання конфліктам і їх конструктивне розв’язання, про- тистояння негативним соціальним впливам, переговори, медіація, примирення. Проведення уроків-тренінгів здійснюється в рамках навчальної програми факультативу, курсу за вибором «Спорт проти булінгу» для загальноосвітніх навчальних закладів. Для учнів старшої школи можна використовувати уроки-тренінги в рамках виховних годин. Програма реалізує компетентнісний, особистісно-орієнтований та індивідуальний підходи до навчання учнів, які визнані у світі найефективнішими для розвитку психосоціальних та фізичних навичок особистості. Видання призначено вчителям, фахівцям з фізичного виховання та збереження здоров’я людини, шкільним психологам, студентам вищих навчальних закладів за педагогічними спеціальностями та в галузі знань «Здоров’я та фізична культура», ме- тодистам. The Sport Against Bullying program is part of the Sport for Development educational and methodological kit for general educational institutions. It is aimed at developing social skills in children of the appropriate age, such as effective communication, compassion, respect for human rights, teamwork, conflict prevention and constructive resolution, and resistance to negative social influences. resisting negative social influences, negotiation, mediation, and reconciliation. The training lessons are conducted as part of the curriculum of the elective course "Sport against Bullying" for secondary schools. For high school students, training lessons can be used as part of educational hours. The program implements competency-based, personality-oriented and individualized approaches to teaching students, which are recognized in the world as the most effective for the development of psychosocial and physical skills. The publication is intended for teachers, specialists in physical education and human health, school psychologists, students of higher educational institutions majoring in pedagogical specialties and in the field of knowledge "Health and Physical Education", medical medical students.