Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Teslia Olha"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 20 з 37
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Документ
    Актуальні дослідження ринку споживчих уподобань
    (2024) Касьянчук Святослав; Брагін Семен; Тесля Ольга; Kasianchuk Sviatoslav; Brahin Semen; Teslia Olha
  • Документ
    ВК 9. Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік, компонент освітньої програми – вибіркова, ступінь вищої освіти – доктор філософії третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тесля Ольга; Teslia Olha; Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
    Метою викладання навчальної дисципліни є розширення і поглиблення у здобувачів знань нових тенденцій, що характеризують поглиблення спеціалізації, диверсифікацію, концептуалізацію та екологізацію в індустрії гостинності.
  • Документ
    ВК 9. Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : робоча програма вибіркової дисципліни, освітній ступінь – доктор філософії третього (освітньо-наукового) рівня, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тесля Ольга; Teslia Olha; Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
    Метою викладання навчальної дисципліни «Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності» є розширення і поглиблення у здобувачів знань нових тенденцій, що характеризують поглиблення спеціалізації, диверсифікацію, концептуалізацію та екологізацію в індустрії гостинності.
  • Документ
    Вступ до фаху. ОК 6. Навчально-ознайомча практика : робоча програма обов’язкової навчальної дисципліни, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Паска Марія; Гузар Уляна; Тесля Ольга; Paska Mariia; Huzar Uliana; Teslia Olha; Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
    Метою практичної підготовки здобувачів є систематизація і розширення теоретичних навиків самостійної роботи у розв’язанні конкретних економічних, організаційно-управлінських, господарських, комерційних, інвестиційних завдань, які входять в коло обов’язків фахівця сфери ресторанно- готельного господарства.
  • Документ
    Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр», спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа», галузі знань 24 «Сфера обслуговування», денної та заочної форм здобуття освіти
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Паска Марія; Гузар Уляна; Іжевська Орися; Коркуна Іван; Петришин Наталія; Тесля Ольга; Хромова Мар'яна; Paska Mariia; Huzar Uliana; Izhevska Orysia; Korkuna Ivan; Petryshyn Nataliia; Teslia Olha; Khromova Mariana; Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
    Метою кваліфікаційної роботи здобувачами вищої освіти першого бакалаврського рівня є відображення знань, вмінь та навичок, здобутих протягом періоду навчання, в межах компетенцій відповідно освітньо-професійної програми «Готельно-ресторанна справа», а також здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі або практичні проблеми у діяльності суб’єктів готельного і ресторанного бізнесу, що передбачає застосування теорій та методів готельно-ресторанної справи і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
  • Документ
    Методичні рекомендації до наскрізної програми практик, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (2024) Паска Марія; Гузар Уляна; Тесля Ольга; Paska Mariia; Huzar Uliana; Teslia Olha; Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
    Метою навчально-ознайомчої практики «Вступ до фаху» є уточнення професійного самовизначення, розширення інформованості здобувачів щодо їх майбутньої професії та ознайомлення у найбільш загальних рисах з системою організацій відповідних галузей в Україні в цілому, з існуючими сьогодні організаціями та підприємствами різних типів.
  • Документ
    Методичні рекомендації з організації проходження виробничої практики, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Паска Марія; Гузар Уляна; Тесля Ольга; Paska Mariia; Huzar Uliana; Teslia Olha; Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
    Мета виробничої практики - систематизувати, поглибити й закріпити теоретичні знання здобувачів зі спеціальних дисциплін, оволодіти практичними навичками та уміннями, що пов’язані із виконанням професійних обов’язків працівників закладів готельно-ресторанного господарства.
  • Документ
    Методичні рекомендації з організації проходження навчально-ознайомчої практики «Вступ до фаху», освітній, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування» , спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Паска Марія; Гузар Уляна; Тесля Ольга; Paska Mariia; Huzar Uliana; Teslia Olha; Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
    Метою навчально-ознайомчої практики «Вступ до фаху» є уточнення професійного самовизначення, розширення інформованості здобувачів щодо їх майбутньої професії та ознайомлення у найбільш загальних рисах з системою організацій відповідних галузей в Україні в цілому, з існуючими сьогодні організаціями та підприємствами різних типів.
  • Документ
    Методичні рекомендації з організації проходження навчально-організаційної практики, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування» , спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Паска Марія; Гузар Уляна; Тесля Ольга; Paska Mariia; Huzar Uliana; Teslia Olha; Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
    Метою практичної підготовки студентів є систематизувати, поглибити й закріпити теоретичні знання студентів зі спеціальних дисциплін, оволодіти практичними навичками та уміннями, що пов’язані із виконанням професійних обов’язків керівного складу закладу готельно-ресторанного господарства.
  • Документ
    Методичні рекомендації з організації проходження переддипломної практики, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Паска Марія; Гузар Уляна; Тесля Ольга; Paska Mariia; Huzar Uliana; Teslia Olha
    Метою переддипломної практики є поглиблення та закріплення у здобувачів набутих теоретичних знань, надбання практичного досвіду у здійсненні виробничих функцій, вирішенні завдань професійної діяльності, розв’язанні практичних проблем на підприємствах, оволодіння професійним досвідом та готовності їх до самостійної трудової діяльності, а також збирання матеріалів для виконання кваліфікаційної роботи.
  • Документ
    ОК 14 Навчально-організаційна практика на 2024-2025 навчальний рік : силабус, галузь знань - 24 «Сфера обслуговування», спеціальність - 241 «Готельно-ресторанна справа», ступінь вищої освти - бакалавр
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тесля Ольга; Боратинський Олег; Teslia Olha; Boratynskyi Oleh; Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
    Метою практичної підготовки студентів є систематизувати, поглибити й закріпити теоретичні знання студентів зі спеціальних дисциплін, оволодіти практичними навичками та уміннями, що пов’язані із виконанням професійних обов’язків керівного складу закладу готельно-ресторанного господарства.
  • Документ
    ОК 14. Навчально-організаційна практика : робоча програма обов’язкової навчальної дисципліни, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Паска Марія; Гузар Уляна; Тесля Ольга; Paska Mariia; Huzar Uliana; Teslia Olha; Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
    Метою практичної підготовки студентів є систематизувати, поглибити й закріпити теоретичні знання студентів зі спеціальних дисциплін, оволодіти практичними навичками та уміннями, що пов’язані із виконанням професійних обов’язків керівного складу закладу готельно- ресторанного господарства.
  • Документ
    ОК 19. Проєктування об’єктів готельно-ресторанного господарства : програма обов’язкової навчальної дисципліни, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тесля Ольга; Боратинський Олег; Teslia Olha; Boratynskyi Oleh; Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
    Метою викладання навчальної дисципліни “Проєктування об’єктів готельно-ресторанного господарства” є набуття студентами умінь і навичок, розширення і поглиблення знань основних принципів проєктування об’єктів готельно-ресторанного господарства, і підготовка фахівця, який буде володіти знаннями, пов’язаними з рішенням проєктних питань в області сфери обслуговування.
  • Документ
    ОК 19. Проєктування об’єктів готельно-ресторанного господарства : робоча програма обов’язкової навчальної дисципліни, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тесля Ольга; Боратинський Олег; Teslia Olha; Boratynskyi Oleh; Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
    Метою викладання навчальної дисципліни “Проєктування об’єктів готельно-ресторанного господарства” є набуття студентами умінь і навичок, розширення і поглиблення знань основних принципів проєктування об’єктів готельно-ресторанного господарства, і підготовка фахівця, який буде володіти знаннями, пов’язаними з рішенням проектних питань в області сфери обслуговування.
  • Документ
    ОК 19. Проєктування об’єктів готельно-ресторанного господарства : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік, компонент освітньої програми – основний, ступінь вищої освіти – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тесля Ольга; Боратинський Олег; Teslia Olha; Boratynskyi Oleh; Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
  • Документ
    ОК 20 Виробнича практика : силабус, галузь знань - 24 «Сфера обслуговування», спеціальність - 241 «Готельно-ресторанна справа», ступінь вищої освти - бакалавр
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тесля Ольга; Боратинський Олег; Хромова Мар’яна; Teslia Olha; Boratynskyi Oleh; Khromova Mariana; Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
    Мета виробничої практики - систематизувати, поглибити й закріпити теоретичні знання здобувачів зі спеціальних дисциплін, оволодіти практичними навичками та уміннями, що пов’язані із виконанням професійних обов’язків працівників закладів готельно-ресторанного господарства.
  • Документ
    ОК 20. Виробнича практика : робоча програма обов’язкової навчальної дисципліни, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Паска Марія,; Гузар Уляна,; Тесля Ольга; Paska Mariia; Huzar Uliana; Teslia Olha; Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
    Мета виробничої практики - систематизувати, поглибити й закріпити теоретичні знання здобувачів зі спеціальних дисциплін, оволодіти практичними навичками та уміннями, що пов’язані із виконанням професійних обов’язків працівників закладів готельно-ресторанного господарства.
  • Документ
    ОК 25. Кейтеринг : програма обовязкової навчальної дисципліни, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Паска Марія; Тесля Ольга; Paska Mariia; Teslia Olha
    Метою викладання навчальної дисципліни «Кейтерингу» набуття теоретичних знань і практичних навичок із сучасної організації підприємств харчування, зокрема кейтерингу, тобто виїзне обслуговування. Кейтеринговий бізнес у світі нині за значимістю дорівнює традиційному ресторанному бізнесу, поступово він стає популярним і в Україні. Основними напрямками розвитку кейтерингу є виїзне обслуговування та стаціонарне обслуговування. Ці два напрямки мають свою логістичну специфіку, а їхня подібність пов’язана з необхідністю наявності виробничої бази.
  • Документ
    ОК 25. Кейтеринг : робоча програма, основна освітня компонента, ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Паска Марія; Тесля Ольга; Paska Mariia; Teslia Olha; Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
    Метою викладання навчальної дисципліни «Кейтерингу» набуття теоретичних знань і практичних навичок із сучасної організації підприємств харчування, зокрема кейтерингу, тобто виїзне обслуговування. Кейтеринговий бізнес у світі нині за значимістю дорівнює традиційному ресторанному бізнесу, поступово він стає популярним і в Україні. Основними напрямками розвитку кейтерингу є виїзне обслуговування та стаціонарне обслуговування. Ці два напрямки мають свою логістичну специфіку, а їхня подібність пов’язана з необхідністю наявності виробничої бази.
  • Документ
    ОК 26 Переддипломна практика на 2024-2025 навчальний рік : силабус, галузь знань - 24 «Сфера обслуговування», спеціальність - 241 «Готельно-ресторанна справа», ступінь вищої освти - бакалавр
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Тесля Ольга; Боратинський Олег; Teslia Olha; Boratynskyi Oleh; Кафедра готельно-ресторанного бізнесу
    Метою переддипломної практики є поглиблення та закріплення у здобувачів набутих теоретичних знань, надбання практичного досвіду у здійсненні виробничих функцій, вирішенні завдань професійної діяльності, розв’язанні практичних проблем на підприємствах, оволодіння професійним досвідом та готовності їх до самостійної трудової діяльності, а також збирання матеріалів для виконання кваліфікаційної роботи.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотній звязок