Перегляд за Автор "Sorokolit Nataliia"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Digital Applications in Physical Education: Experience, Benefits, and Implementation Challenges(2025) Sorokolit Nataliia; Bodnar Ivanna; Rymar Olha; Shevtsiv Uliana; Shymanova-Stefanyshyn Olha; Сороколіт Наталія; Боднар Іванна; Римар Ольга; Шевців Уляна; Шиманова-Стефанишин ОльгаThe article presents the attitudes of physical education teachers toward the use of digital applications, highlighting their advantages and challenges. У статті представлено ставлення вчителів фізичної культури до використання цифрових додатків, висвітлено їхні переваги та виклики.Документ Modern Innovative Approaches of Domestic and Foreign Experts to Modernize the Physical Training of Female Servicewomen(2025) Kalabskyi Andrii; Romanchuk Serhii; Sorokolit Nataliia; Oderov Artur; Loiko Orest; Калабський Андрій; Романчук Сергій; Сороколіт Наталія; Одеров Артур; Лойко ОрестThe use of innovative approaches in military affairs allows achieving significant success both on the battlefield and in training. Використання інноваційних підходів у військовій справі дозволяє досягти значних успіхів як на полі бою, так і в навчанні.Документ Optimization of Cadets’ Psychophysical Fitness Through Individual Training Programs(2025) Andres Andrii; Rymar Olha; Sorokolit Nataliia; Huk Hanna; Kryzhanovskyi Valerii; Андрес Андрій; Римар Ольга; Сороколіт Наталія; Гук Ганна; Крижановський ВалерійThe necessity of individualizing military training for cadets and servicemen is driven by technological advancements and changes in combat tactics. Необхідність індивідуалізації військової підготовки курсантів та військовослужбовців зумовлена технологічним прогресом та змінами в тактиці ведення бою.Документ The Impact of Game-based Technologies on the Development of Attention in Younger Schoolage Children(2025) Rymar Olha; Bodnar Ivanna; Sorokolit Nataliia; Khanikiants Olena; Rykhal Volodymyr; Римар Ольга; Боднар Іванна; Сороколіт Наталія; Ханікянц Олена; Рихаль ВолодимирThe article theoretically substantiates, develops, and experimentally verifies the effectiveness of an authorial program for implementing game-based technologies in physical education lessons for younger school-age children to enhance attention properties. У статті теоретично обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено ефективність авторської програми впровадження ігрових технологій на уроках фізичної культури для дітей молодшого шкільного віку з метою розвитку властивостей уваги.