Перегляд за Автор "Soloviov, Valerii"
Зараз показуємо 1 - 20 з 37
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Випереджувальний підхід у професійній підготовці педагогічних працівників(2023) Соловйов, Валерій; Литвин, Андрій; Soloviov, Valerii; Lytvyn, AndriiВажливою особливістю сьогодення є перехід від підтримувальної освіти до випереджувальної, яка навчає здобувачів переорієнтовуватися відповідно до змін, що відбуваються в науці, техніці, культурі, має творчий, перспективний характер. Стаття присвячена проблемі випереджувальності – властивості освіти, що проявляється у взаємодії прогностично побудованих змісту та методів трансляції знань, спрямованих на розвиток у кожної особистості вродженої схильності до їх здобуття. Реалізація прогностичновипереджувального підходу у професійній освіті сприяє підвищенню ефективності та цілісності підготовки учителів, створює передумови для особистісного зростання, самовдосконалення здобувачів педагогічних спеціальностей у ЗВО. Це готує майбутніх освітян до притаманних сучасній школі ситуацій невизначеності, швидкоплинності, мінливості, динамічного вибору тощо. An important feature of today is the transition from supportive education to anticipatory education, which teaches students to reorient themselves in accordance with the changes taking place in science, technology, culture, has a creative, forward-looking character. The article is devoted to the problem of anticipation - the property of education, which manifests itself in the interaction of prognostically constructed content and methods of knowledge translation, aimed at the development of each individual's innate tendency to acquire them. The implementation of a prognostic and anticipatory approach in professional education contributes to increasing the effectiveness and integrity of teacher training, creates prerequisites for personal growth and selfimprovement of students of pedagogical specialties in higher education. This prepares future educators for the situations of uncertainty, transience, variability, dynamic choice, etc. inherent in the modern school.Документ Лабораторні заняття з дисципліни "Психологія управління"(2019-02-13) Соловйов, Валерій; Soloviov, Valerii; Матвійчук, Тетяна; Matviichuk, Tetiana; Кафедра педагогіки та психологіїДокумент Методика формування педагогічної майстерності у майбутніх учителів фізичної культури у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін(2018) Матвійчук, Тетяна; Соловйов, Валерій; Matviichuk, Tetiana; Soloviov, ValeriiПідвищення ефективності підготовки педагогічних працівників, які мають володіти високим рівнем кваліфікації в своїй професійній діяльності є одним зі стратегічних завдань освітньої політики України. Представлена у статті методика формування педагогічної майстерності студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін передбачає: розвиток педагогічного потенціалу фахівців з фізичного виховання і спорту як процес безперервного підвищення рівня професійної підготовки протягом усього навчання у закладах вищої освіти; ефективне формування професійних знань і вмінь шляхом застосування елементів технологій розвивального навчання та включення здобувачів вищої освіти у практичну діяльність, яка моделює діяльність учителя-практика; формування професійно-педагогічної компетентності майбутнього вчителя через опанування умінь ефективно вирішувати педагогічні ситуації; розвиток педагогічного мислення за допомогою підвищення вимог до самовиховання і критичного самооцінювання в навчальному процесі; формування індивідуального стилю професійної діяльності на основі навчальної діяльності, аналогічної професійній, і відповідно до особистісних потреб студентів. Запропонована методика формування педагогічної майстерності студентів є дидактично доцільною та ефективною. Доведено суттєве покращення якості навчання у закладах вищої освіти галузі фізичної культури і спорту у результаті комплексного, інтегрованого розвитку всіх компонентів педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури.Документ Модель професійної підготовки майбутніх фахівців з фітнесу та рекреації(2020-05-19) Матвійчук, Тетяна; Соловйов, Валерій; Matviichuk, Tetiana; Soloviov, ValeriiУ статті розглядається модель професійної підготовки майбут- ніх фахівців з фітнесу та рекреації під час навчання у ЗВО. Модель враховує вплив зовнішніх чинників, сучасні педагогічні концепції та специфічні прин- ципи, потребу оновлення змісту і технологій навчання, передбачає контроль і зворотній зв’язок. У ній виділені цільовий, концептуально-теоретичний, організаційно-проектувальний, процесуально-діяльнісний і результативно- оцінний компоненти.Документ Особливості дистанційної підготовки майбутніх учителів інформатики(2023) Ієвлєв, Олександр; Сікорський, Петро; Соловйов, Валерій; Iievliev, Oleksandr; Sikorskyi, Petro; Soloviov, ValeriiМетою дослідження є дослідження особливостей дистанційної підготовки майбутніх учителів інформатики. Доведено, що зміст підготовки майбутніх учителів інформатики до дистанційного навчання слід розглядати як систему наукових знань, інтелектуальних та практичних умінь, оволодіння якими забезпечує успішну професійну діяльність. The purpose of the study is to study the features of distance training of future computer science teachers. It has been proved that the content of training future informatics teachers for distance learning should be considered as a system of scientific knowledge, intellectual and practical skills, the mastery of which ensures successful professional activity.Документ Педагогіка та психологія : конспект лекцій(2019-02-13) Соловйов, Валерій; Soloviov, Valerii; Кафедра педагогіки та психологіїДокумент Педагогіка та психологія : лекційний курс з дисципліни для студентів ІІ курсу факультету 227 Терапія та реабілітація; 014.11 Педагогічна освіта, спеціальність Хореографія; ФП та ЗО 014.11 Педагогічна освіта 2 курс(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Соловйов, Валерій; Soloviov, Valerii; Кафедра педагогіки та психологіїДокумент Педагогіка та психологія : навчально-методичний посібник(Галич-Прес, 2019-02-12) Соловйов, Валерій; Soloviov, Valerii; Кафедра педагогіки та психологіїНавчально-методичний посібник розроблено на основі програми нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалаврів спеціальності: 227 Фізична терапія, ерготерапія галузі знань: 22 Охорона здоров‘я. У пропонованому друкованому виданні навчального посібника розкрито загальні засади педагогіки та психології з урахуванням історичного досвіду і сучасних реалій вітчизняної школи. Складається він із двох структурно цілісних частин. У першій з‘ясовано основні закономірності цілісного педагогічного процесу, актуальні проблеми дидактики і теорії виховання. Матеріал другої частини висвітлює основні категорії та актуальні методологічні проблеми сучасної психології, проаналізовано психологічні закономірності пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери особистості та функції спілкування, розкрито темперамент, характер, здібності індивідуальності. Містить термінологічний словник, запитання і завдання для закріплення матеріалу та актуалізації мисленнєвої діяльності. Адресований студентам вищих навчальних закладів.Документ Педагогіка та психологія : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалаврів спеціальності: 014.14 "Середня освіта (здоров’я людини)" галузі знань: 22 "Охорона здоров’я"(2017) Соловйов, Валерій; Soloviov, ValeriiМетою викладання навчальної дисципліни «Педагогіка та психологія» є формування в майбутніх фахівців системи знань і умінь щодо загальної психолого-педагогічної підготовки, необхідної для вирішення практичних, професійних і наукових завдань, базових знань про основні закономірності функціонування психіки для розуміння механізмів, які забезпечують ефективність навчального процесу та формують оптимальні методи засвоєння знань.Документ Педагогіка та психологія : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалаврів спеціальності: 014.14 "Середня освіта (здоров’я людини)", спеціальності: 227 "Фізіотерапія та ерготерапія", спеціальності: 024 "Хореографія"(2019-02-13) Соловйов, Валерій; Soloviov, Valerii; Кафедра педагогіки та психологіїМетою викладання навчальної дисципліни «Педагогіка та психологія» є формування в майбутніх фахівців системи знань і умінь щодо загальної психолого-педагогічної підготовки, необхідної для вирішення практичних, професійних і наукових завдань, базових знань про основні закономірності функціонування психіки для розуміння механізмів, які забезпечують ефективність навчального процесу та формують оптимальні методи засвоєння знань.Документ Педагогіка та психологія : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалаврів, галузь знань: 22 «Охорона здоров’я», спеціальності – 227 «Терапія та реабілітація», галузь знань: 02 «Культура і мистецтво», спеціальності – 024 «Хореографія», факультет педагогічної освіти та ФП та ЗО(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Соловйов, Валерій; Soloviov, Valerii; Кафедра педагогіки та психологіїМетою викладання навчальної дисципліни «Педагогіка та психологія» є формування в майбутніх фахівців системи знань і умінь щодо загальної психолого-педагогічної підготовки, необхідної для вирішення практичних, професійних і наукових завдань, базових знань про основні закономірності функціонування психіки для розуміння механізмів, які забезпечують ефективність навчального процесу та формують оптимальні методи засвоєння знань.Документ Педагогіка та психологія : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності: 014.14 "Середня освіта (здоров’я людини)", 227 "Фізіотерапія та ерготерапія", 024 "Хореографія"(2019-02-13) Соловйов, Валерій; Soloviov, Valerii; Кафедра педагогіки та психологіїМетою викладання навчальної дисципліни "Психологія та педагогіка" є формування у студентів базових знань про основні закономірності функціонування психіки, для розуміння механізмів, які забезпечують ефективність навчального процесу та формують оптимальні методи засвоєння знань та педагогічну скерованість мислення студентів.Документ Педагогіка та психологія : робоча програма навчальної дисципліни спеціальності: 014.14 "Середня освіта (здоров’я людини)" галузі знань: 22 "Охорона здоров’я" факультет: «Фізичної реабілітації»; «ФПК ПП та ЗО»(2017) Соловйов, Валерій; Soloviov, ValeriiМетою викладання навчальної дисципліни "Психологія та педагогіка" є формування у студентів базових знань про основні закономірності функціонування психіки, для розуміння механізмів, які забезпечують ефективність навчального процесу та формують оптимальні методи засвоєння знань та педагогічну скерованість мислення студентів.Документ Педагогіка та психологія : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань: 22 «Охорона здоров’я», спеціальності – 227 «Фізична терапія, ерготерапія», факультет фізичної терапії та ерготерапії, галузь знань: 02 «Культура і мистецтво», спеціальності – 024 «Хореографія», факультет педагогічної освіти та ФПтаЗО(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Соловйов, Валерій; Soloviov, Valerii; Кафедра педагогіки та психологіїМетою викладання навчальної дисципліни «Психологія та педагогіка» є формування у студентів базових знань про основні закономірності функціонування психіки, для розуміння механізмів, які забезпечують ефективність навчального процесу та формують оптимальні методи засвоєння знань та педагогічну скерованість мислення студентів.Документ Педагогіка та психологія : силабус навчальної дисципліни, ступінь вищої освіти – бакалавр, галузь знань : 22 «Охорона здоров’я», спеціальність – 227 «Фізична терапія, ерготерапія»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Соловйов, Валерій; Soloviov, Valerii; Кафедра педагогіки та психологіїМетою викладання навчальної дисципліни «Педагогіка та психологія» є формування в майбутніх фахівців системи знань і умінь щодо загальної психолого-педагогічної підготовки, необхідної для вирішення практичних, професійних і наукових завдань, базових знань про основні закономірності функціонування психіки для розуміння механізмів, які забезпечують ефективність навчального процесу та формують оптимальні методи засвоєння знань.Документ Педагогіка та психологія: навчально-методичний посібник(Галич-Прес, 2018) Соловйов, Валерій; Soloviov, ValeriiНавчально-методичний посібник розроблено на основі програми нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалаврів спеціальності: 227 Фізична терапія, ерготерапія галузі знань: 22 Охорона здоров’я. У пропонованому друкованому виданні навчального посібника розкрито загальні засади педагогіки та психології з урахуванням історичного досвіду і сучасних реалій вітчизняної школи. Складається він із двох структурно цілісних частин. У першій з’ясовано основні закономірності цілісного педагогічного процесу, актуальні проблеми дидактики і теорії виховання. Матеріал другої частини висвітлює основні категорії та актуальні методологічні проблеми сучасної психології, проаналізовано психологічні закономірності пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери особистості та функції спілкування, розкрито темперамент, характер, здібності індивідуальності. Містить термінологічний словник, запитання і завдання для закріплення матеріалу та актуалізації мисленнєвої діяльності. Адресований студентам вищих навчальних закладів.Документ Принципи формування і розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів у процесі професійної підготовки(2017) Матвійчук, Тетяна; Matviichuk, Tetiana; Соловйов, Валерій; Soloviov, Valerii; Окопний, Андрій; Okopnyi, AndriiВ статті визначено основні принципи формування і розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів: цілісності педагогічного процесу; індивідуалізації та диференціації; професійно-педагогічної спрямованості; єдності наукової та педагогічної діяльності; соціокультурної детермінації підготовки майбутнього вчителя; безперервності та наступності педагогічної освіти; включеності педагога в інноваційну діяльність; імплікації загальної та педагогічної культури; фасилітації; спільної творчої діяльності; професійно-педагогічного самовдосконалення. Крім названих, формування і розвиток педагогічної майстерності майбутніх учителів має спиратися на інші специфічні принципи, зокрема: принцип активної взаємодії суб’єктів освітнього середовища, принцип підтримки творчих ініціатив і принципоптимальності. Завдання становлення і розвитку педагогічної майстерності передбачає проектування особистості та виховання її творчої індивідуальності у процесі професійної підготовки на основі сукупності принципів, а також урахування традиційних та інноваційних принципів.Документ Програмування фізичного виховання в закладах вищої освіти України в 30-х роках ХХ ст.(2022) Козіброцький, Сергій; Соловйов, Валерій; Окопний, Андрій; Деделюк, Ніна; Мудрик, Жанна; Kozibrotskyi, Serhii; Soloviov, Valerii; Okopnyi, Andrii; Dedeliuk, Nina; Mudryk, ZhannaМета дослідження – проаналізувати зміст, структуру, спрямованість навчальних програм із фізичного виховання для студентів закладів вищої освіти України довоєнного періоду (1931–1939 рр.). The purpose of the research is to analyze the content, structure, and orientation of educational programs of physical education programs for students of higher education institutions of Ukraine in the pre-war period (1931–1939).Документ Психологія спорту : конспект лекцій з навчальної дисципліни(2019-02-21) Соловйов, Валерій; Soloviov, Valerii; Кафедра педагогіки та психологіїДокумент Психологія спорту : курс лекцій з дисципліни для студентів за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт, 3 курс; ФП та ЗО 017 Фізична культура і спорт, 5 курс(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Соловйов, Валерій; Soloviov, Valerii; Кафедра педагогіки та психології