Перегляд за Автор "Shyian, Olena"
Зараз показуємо 1 - 20 з 26
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вади постави у дітей(2018) Вікторчик, Матеуш; Ванот, Бартош; Шиян, Олена; Viktorchyk, Mateush; Vanot, Bartosh; Shyian, OlenaВади постави в сучасних умовах є істотною проблемою здоров’я в нашому суспільстві. Зміни постави тіла і закріплення цих порушень в опорно-руховому апараті спричинене способом життя. З фізіологічного погляду постава тіла є руховою навичкою, яка формується на певній морфологічній і функціональній основі, зумовленій щоденною поведінкою індивідуума. Період динамічних змін у поставі тіла триває від моменту народження до закінчення росту довжини кісток. Порушення постави – і досі особливо важлива і не розв’язана проблема, яка досі турбує дітей. Для розв’язання цієї проблеми ключовим є освіта дітей, батьків і вихователів щодо правильних навичок.Документ Використання стандартизованого "beep-test" як засобу формування здоров’язберігаючої компетентності учнів 9 класів(2017) Сухінська, Віра; Sukhinska, Vira; Шиян, Олена; Shyian, OlenaУ статті розглянуто застосування стандартизованого тесту (Beep-test) для формування здоров’язберігаючої компетентності учнів 9-х класів. З’ясовано ставлення школярів до застосування стандартизованого тесту на уроках фізичної культури. Встановлено позитивне ставлення до застосування цього тесту як серед хлопців (70% опитаних) так і серед дівчат (60% опитаних) дев’ятих класів. Окреслені причини, які перешкоджають дев’ятикласникам успішному виконанню тесту, зокрема: психологічні, організаційні, матеріально-технічні.Документ Впровадження державної освітньої політики з питань забезпечення здорового способу життя молоді через зміст шкільних навчальних програм з фізичного виховання(2009) Шиян, Олена; Shyian, OlenaУ статті висвітлюється впровадження Національного курикулуму з фізкультурної освіти в Англії. Здійснюється аналіз сучасної навчальної програми з фізкультурної освіти та крос-курикулярних тем. Розглядаються причини необхідності включення певних видів діяльності в навчальну програму та їх потенційні освітні функції в контексті освітньої політики з питань ЗСЖ молоді.Документ З досвіду впровадження шкільної освіти з питань здоров’я у США(2017) Сливка, Євгенія; Slyvka, Yevheniia; Шиян, Олена; Shyian, OlenaУ статті підтверджено актуальність впливу освіти на стан здоров’я школярів, наведено дані світових наукових досліджень щодо впливу освіти з питань здоров’я у цьому процесі. Проаналізовано досвід впровадження освіти з питань здоров’я у США. Окреслено шляхи оптимізації та інтенсифікації зазначеного процесу в Україні.Документ Застосування "Beep-test" для формування здоров'язбережних компетентностей учнів (міжнародний досвід)(ЛДУФК, 2017) Шиян, Олена; Сороколіт, Наталія; Сухінська, Віра; Shyian, Olena; Sorokolit, Nataliia; Sukhinska, ViraМета – застосування стандартизованого тесту (Beep-test) для формування здоров’язбережних компетентностей учнів в Україні із урахуванням міжнародного досвіду.Документ Зміст валеологічної освіти, як засіб формування здорового способу життя(2002) Огірко, Ігор; Ohirko, Ihor; Шиян, Олена; Shyian, OlenaДокумент Зміст валеологічної освіти, як засіб формування здорового способу життя(2002) Огірко, Ігор; Ohirko, Ihor; Шиян, Олена; Shyian, OlenaДокумент Комплексна програма оновлення змісту методичної роботи з учителями фізичної культури щодо гендерного підходу до фізичного виховання школярів (методичні рекомендації)(2011) Презлята, Ганна; Фащук, Олександра; Шиян, Олена; Prezliata, Hanna; Fashchuk, Oleksandra; Shyian, OlenaМетою програми є підтримка різних форм системи післядипломної освіти з проблеми підготовки педагогів до професійної діяльності з питань гендерної освіти відповідно до міжнародних, конституційних та внутрішніх зобов'язань України, а також в рамках урядових програм діяльності.Документ Концептуальні основи формування здоров’я школярів засобами фізкультурної освіти у Великобританії(2010) Турчик, Ірина; Turchyk, Iryna; Шиян, Олена; Shyian, Olena; Пітин, Мар'ян; Pityn, Marian; Козіброда, Людмила; Kozibroda, LiudmylaДана робота присвячена вивченню концептуальних основ формування здоров’я школярів засобами фізкультурної освіти у Великобританії, яка передбачає насамперед забезпечення трьох основ: освіту завдяки руху, освіту в русі, освіту про рух. Власне такий підхід, на думку англійських фахівців забезпечить формуванню в учнів глибоких знань і розуміння здорового способу життя та збереження здоров’я в умовах погіршення довкілля, а також їх моральний, духовний, соціальний та культурний розвиток. Навчати дітей насолоджуватися рухом та виховувати прагнення до фізичної діяльності, що збереглися б у дорослому житті - це найголовніше завдання фізкультурної освіти молоді в Англії.Документ Короткий тлумачний словник-довідник термінів галузі фізкультурної освіти та спорту в Англіїї (з перекладом на українську мову)(2004) Турчик, Ірина; Шиян, Олена; Turchyk, Iryna; Shyian, OlenaДокумент Методика та організація навчання предмету фізкультурної освіти у середніх школах Англії(2005) Турчик, Ірина; Turchyk, Iryna; Шиян, Олена; Shyian, OlenaДокумент Молодь як цільова група державної освітньої політики з питань забезпечення здорового способу життя(2009) Шиян, Олена; Shyian, OlenaЗдійснено аналіз наукових праць та офіційних документів, підготовлених інституціями Ради Європи, ЮНЕСКО, Всесвітньої організації охорони здоров'я, та урядових документів України щодо визначення поняття "молодь". Автор досліджує поділ цільової групи на вікові підгрупи з урахуванням міжнародних та вітчизняних нормативно-правових підходів.Документ Нормативно-правове забезпечення державної освітньої політики щодо здорового способу життя молоді(2009) Шиян, Олена; Shyian, OlenaВисвітлюються головні тенденції розвитку нормативно-правової бази забезпечення державної освітньої політики з питань здорового способу життя молоді в Україні. Аналізуються наукові праці та офіційні документи, підготовлені інституціями Ради Європи, ЮНЕСКО, Всесвітньої організації охорони здоров’я, та урядові документи України щодо досліджуваної проблеми.Документ Організаційно - правове забезпечення фізичного виховання у закладі дошкільної освіти в сучасних умовах(2018) Максимів, Оксана; Maksymiv, Oksana; Шиян, Олена; Shyian, OlenaМета – проаналізувати організаційно-правове забезпечення фізичного виховання в закладі дошкільної освіти в сучасних умовах.Документ Організаційно - правове забезпечення фізичного виховання у закладі дошкільної освіти в сучасних умовах(2018) Максимів, Оксана; Maksymiv, Oksana; Шиян, Олена; Shyian, OlenaМета – проаналізувати організаційно-правове забезпечення фізичного виховання в закладі дошкільної освіти в сучасних умовах.Документ Освітня політика впровадження змін, зорієнтована на формування здорового способу життя молоді(2008) Шиян, Олена; Shyian, OlenaАналізується політика впровадження змін, зорієнтована на забезпечення здорового способу життя молоді. Висвітлено підходи до організації впровадження (плановий, зростаючий, проектний) та фази роботи. Розглянуто діяльність груп планування, адміністративної і проектної.Документ Особливості впровадження навчання з основ здоров'я у школах України(ЛДУФК, 2009) Шиян, Олена; Сливка, Євгенія; Shyian, Olena; Slyvka, YevheniiaДокумент Особливості проведення регіональних досліджень здоров'я, якості та способу життя шкільної молоді (досвід і перспективи Львівської області)(2014) Павлова, Юлія; Шиян, Олена; Pavlova, Yulia; Shyian, OlenaВажливе значення для оцінювання благополуччя і способу життя має створення комплексних систем збору даних. Мета роботи: розроблення моніторингової системи для аналізу якості та способу життя школярів, що передбачає напрацювання необхідного методологічного підґрунтя, визначення суб’єктів та індикаторів моніторингу і перевірку інструменту моніторингу. Методи дослідження: аналіз і синтез, моделювання, соціологіч ні, математичної статистики. У опитуваннях взяли участь 360 школярів, 100 батьків, 80 директорів та 30 районних методистів. За відповідями респондентів охарактеризовано недоліки в медичному обслуговуванні дітей, основні чинники, від яких залежить формування способу життя. Складовими моніторингової системи визначено учасників навчально-виховного процесу, індикатори (фізичне, психологічне, соціальне і матеріальне благополуччя, життєві компетентності, умови навчально-освітньої діяльності), спеціальні питальники та дії необхідні для реалізації моніторингу. Результати перевірки інструмента моніторингу виявили високий рівень внутрішньої узгодженості (б > 0,70) та високу стабільність вибраних індикаторів (r = 0,73–0,91).Документ Особливості рівня рухової активності юнаків - студентів з урахуванням профілю навчання(2012) Нізоль, Е.; Nizol, E.; Шиян, Олена; Shyian, Olena; Сливка, Євгенія; Slyvka, Yevheniia; Наконечний, Ю.; Nakonechnyi, Yu.Документ Оцінювання на уроках фізкультурної освіти в Англії(ЛДІФК, 2006) Турчик, Ірина; Шиян, Олена; Turchyk, Iryna; Shyian, OlenaМета - вивчення методів та принципів оцінювання , що використовують вчителі Англії з фізкультурної освіти у навчальному процесі.