Перегляд за Автор "Rymar Olha"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Методи вивчення культури вільного часу учнів закладів загальної середньої освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Мандюк Андрій; Римар Ольга; Ханікянц Олена; Mandiuk Andrii; Rymar Olha; Khanikiants OlenaУ посібнику представлено підходи до визначення основних понять сфери вільного часу. Наведено варіанти дефініцій «вільний час», «дозвілля» та «культура вільного часу». Проаналізовано проблематику й спрямованість наукових досліджень вільного часу людини. Запропоновано основні методи визначення структури вільного часу дітей шкільного віку. Для студентів, учителів, аспірантів, фахівців із фізичного виховання. The manual presents approaches to defining the main concepts of leisure time. Variants of the definitions of “free time”, ‘leisure’ and “leisure culture” are presented. The problems and directions of scientific research of human leisure time are analyzed. The main methods of determining the structure of free time of school-age children are proposed. For students, teachers, graduate students, specialists in physical education.Документ Обґрунтування авторської програми корекції фізичного та психоемоційного стану жінок 35–45 років з використанням фітнес програми Барре(2025) Римар Ольга; Залецька Анастасія; Rymar Olha; Zaletska AnastasiiaМета –здійснити обґрунтування авторської програми корекції фізичного та психоемоційного стану жінок 35–45-ти років з використанням фітнес програми Барре. The aimof the study is to substantiate the author's program for correcting the physical and psycho-emotional state of women aged 35–45 through the use of the Barre fitness program.Документ Ігри на воді як засіб розвитку комунікативних навичок дітей середнього шкільного віку(2025) Римар Ольга; Мандюк Андрій; Островський Мар’ян; Сидорко Олег; Шевців Уляна; Rymar Olha; Andrii Mandiuk; Ostrovskyi Marian; Sydorko Oleh; Shevtsiv UlianaМетою дослідження було підвищення рівня розвитку комунікативних навичок дітей середнього шкільного віку за допомогою авторської програми із застосуванням ігор на воді. he aim of the study was to enhance the development of communicative skills among middle school children through a specially designed program incorporating water games.