Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Romanchuk Olha"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 17 з 17
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Документ
    Ländlicher tourismus als faktor der regionalentwicklung
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Vorobel Mariia; Romanchuk Olha; Воробель Марія; Романчук Ольга
  • Документ
    Англійська мова : навч. посіб. для студ. І року навчання за освітньо-професійною програмою «Фізкультурно-спортивна реабілітація»
    (2025) Романчук Ольга; Гудима Галина; Слодиницька Юлія; Romanchuk Olha; Hudyma Halyna; Slodynytska Yuliia
    Навчальний посібник призначений для студентів закладів вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Фізкультурно- спортивна реабілітація». У ньому представлено основні розмовні теми першого року навчання. Теоретичний та практичний матеріал закріплюється розширеною системою вправ, спрямованих на формування навичок усного та письмового мовлення. Матеріали посібника доповнено розділом додаткових завдань для закріплення лексичного матеріалу та продуктивного спілкування. The study guide is intended for students of higher education institutions in the educational and professional program “Physical Culture and Sports Rehabilitation”. It presents the main conversational topics of the first year of study. The theoretical and practical material is reinforced by an expanded system of exercises aimed at developing oral and written communication skills. The materials in the textbook are supplemented by a section of additional tasks to consolidate vocabulary and productive communication.
  • Документ
    Англійська мова : навч. посіб. для студ. ІІ року навчання за освітньо-професійною програмою «Фітнес і рекреація»
    (Манускрипт, 2025) Романчук Ольга; Проценко Уляна; Юрко Надія; Romanchuk Olha; Protsenko Uliana; Yurko Nadiia
    У навчальному посібнику представлено основні розмовні теми другого року навчання. Теоретичний та практичний матеріал закріплюється розширеною системою вправ, спрямованих на формування навичок усного та письмового мовлення. Матеріали посібника доповнено розділом додаткових завдань, призначених для розширення лексичного матеріалу та продуктивного спілкування із використанням базової лексики тематичних розділів навчального курсу. Навчальний посібник призначений для студентів закладів вищої освіти, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Фітнес і рекреація». The textbook presents the main conversational topics of the second year of study. Theoretical and practical material is reinforced by an expanded system of exercises aimed at developing oral and written skills. The materials of the manual are supplemented with a section of additional tasks designed to expand lexical material and productive communication using the basic vocabulary of the thematic sections of the training course. The manual is intended for students of higher education institutions who study in the educational and professional program "Fitness and Recreation".
  • Документ
    Англійська мова: навч. посіб. для студ. І року навчання за освітньо-професійною програмою «Фітнес і рекреація»
    (2024) Романчук Ольга; Проценко Уляна; Юрко Надія; Romanchuk Olha; Protsenko Uliana; Yurko Nadiia
    У навчальному посібнику представлено основні розмовні теми першого року навчання. Теоретичний та практичний матеріал закріплюється розширеною системою вправ, спрямованих на формування навичок усного та письмового мовлення. Матеріали посібника доповнено розділом додаткових завдань, призначених для розширення лексичного матеріалу та продуктивного спілкування із використанням базової лексики тематичних розділів навчального курсу. Навчальний посібник призначений для студентів закладів вищої освіти, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Фітнес і рекреація». The textbook presents the main conversational topics of the first year of study. Theoretical and practical material is reinforced by an expanded system of exercises aimed at developing oral and written skills. The materials of the manual are supplemented with a section of additional tasks designed to expand lexical material and productive communication using the basic vocabulary of the thematic sections of the training course. The manual is intended for students of higher education institutions who study in the educational and professional program "Fitness and Recreation".
  • Документ
    Епоніми й топоніми у професійній комунікативній підготовці студентів спеціальності І7 Терапія та реабілітація
    (2025) Романчук Ольга; Данилевич Мирослава; Коваль Ростислав; Свищ Лілія; Romanchuk Olha; Danylevych Myroslava; Koval Rostyslav; Svyshch Liliia
    У статті проаналізована роль епонімів і топонімів у професійній комунікативній підготовці студентів спеціальності І7 Терапія та реабілітація. The article analyses the role of eponyms and toponyms in the professional communication training of students in the speciality I7 Therapy and Rehabilitation.
  • Документ
    Життя та професійна діяльність шеф-кухаря та ресторатора Омаро Канту (1976–2015)
    (2025) Никига Оксана; Романчук Ольга; Коваль Ростислав; Данилевич Мирослава; Калимон Юлія; Nykyha Oksana; Romanchuk Olha; Koval Rostyslav; Danylevych Myroslava; Kalymon Yuliia
    У статті проаналізовано життя та професійну діяльність одного із найвідоміших американських шеф-кухарів та рестораторів, представника молекулярної гастрономії Homaro Cantu (1976–2015). Установлено, що Homaro Cantu був одержимий різноманітністю форм їжі, прагнув змінити відвідини ресторану: переосмислити обслуговування, те, як клієнти взаємодіють зі стравами, що можна і не можна споживати. The article analyses the life and professional activity of one of the most famous American chefs and restaurateurs, a representative of molecular gastronomy, Homaro Cantu (1976–2015). Obsessed with the diversity of food forms, Homaro Cantu was set to change the restaurant experience: to redefine service, the way customers interact with food, what can and cannot be consumed.
  • Документ
    Кольороназва білий як ознака ідіолекту (на матеріалі новел В. Стефаника)
    (2024) Романчук Ольга; Калимон Юлія; Коваль Ростислав; Romanchuk Olha; Kalymon Yuliia; Koval Rostyslav
    У статті йдеться про репрезентацію кольору білий в ідіолекті видатного українського письменника Василя Стефаника. Своєрідна манера письма письменника була предметом численних досліджень з часу публікації його перших новел. Хоча більшість цих досліджень не охоплювали повного зібрання його творів, оскільки багато з них було видано за радянських часів. Тому дослідження доповнює попередні студії, проведені на корпусі збірки його оповідань, опублікованих за життя письменника. У роботі використано методи лінгвостилістики, статистики (у частині статистичних параметрів сполучуваності словосполучень та порівняльного аналізу вживання кольору білий), концептології та корпусної лінгвістики. За допомогою застосованих методів виявлено високочастотні та низькочастотні словосполучення на позначення білого кольору; концепти, актуалізовані за допомогою досліджуваної лексеми; етнолінгвістичні та літературні мовні приклади вживання кольору у зіставленні з контекстом, використаним в оповіданнях. Запропоновано структуру вхідного слова білий для лексикону Василя Стефаника. The article deals with the representation of the colour bilyi (white) in the idiolect of the prominent Ukrainian writer Vasyl Stefanyk. His peculiar writing manner has been the subject of numerous studies since the publication of his first short stories. Although most of these studies did not encompass the full collection of his literary works, with a lot of them being edited during Soviet times. Therefore, the research complements previous studies conducted on the corpus of the collection of his short stories published during his lifetime. Methods of linguistic stylistics, statistics (in terms of statistical parameters of the collocational compatibility and a comparative analysis of the use of the colour bilyi (white)), concept studies and corpus linguistics have been employed. The methods applied revealed high‑ and low‑frequency word combinations for the word bilyi (white); concepts actualized by using the lexeme under study; ethnolinguistic and literary language examples of the use of the color as compared to the context used in the short stories. Proposed is a structure of the entry word bilyi (white) for Vasyl Stefanyk’s vocabulary.
  • Документ
    Кризовий менеджмент в освіті: моделі ефективної комунікації зі здобувачами в умовах дистанційного навчання під час війни
    (2025) Данилевич Мирослава; Романчук Ольга; Гуцуляк Вікторія; Danylevych Myroslava; Romanchuk Olha; Hutsuliak Viktoriia
    Метою дослідження є ідентифікація ефективних моделей комунікації в освітньому процесі, релевантних умовам воєнного часу, а також розробка практичних підходів до їх інтеграції в систему кризового освітнього менеджменту. The purpose of the study is to identify effective communication models in the educational process relevant to wartime conditions, as well as to develop practical approaches to their integration into the crisis educational management system.
  • Документ
    Лексикографічне інтерпретування німецьких фразеологізмів-дериватів у наукових працях С. Н. Денисенко
    (2025) Воробель Марія; Романчук Ольга; Калимон Юлія; Юрко Надія; Vorobel Mariia; Romanchuk Olha; Kalymon Yuliia; Yurko Nadiia
    У доповіді здійснюється аналіз загальної концепції та сучасних підходів до вивчення фразеологічної деривації. The article provides the analysis of the general concept and modern approaches to the study of phraseological derivation.
  • Документ
    ОК 4 Укрїнська мова професійного спрямування : робоча програма обов’язкової навчальної дисципліни, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Романчук Ольга; М’ягкота Ірина; Romanchuk Olha; Miahkota Iryna; Кафедра української та іноземних мов
    Метою викладання навчальної дисципліни «Українська мова професійного спрямування» є ознайомлення студентів з нормами сучасної української мови, підвищення загальної та мовної культури майбутніх фахівців сфери обслуговування, формування практичних навиків ділового усного та писемного спілкування, підвищення загальної мовної культури студентів, як носіїв української мови.
  • Документ
    ОК 4 Укрїнська мова професійного спрямування : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік, компонент освітньої програми – основний, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Романчук Ольга; Romanchuk Olha; Кафедра української та іноземних мов
    Метою навчальної дисципліни «Українська мова професійного спрямування» є ознайомлення студентів з нормами сучасної української мови, підвищення загальної та мовної культури майбутніх фахівців сфери обслуговування, формування практичних навиків ділового усного та писемного спілкування, підвищення загальної мовної культури студентів, як носіїв української мови.
  • Документ
    Особливості професійної підготовки іноземних студентів у закладах вищої освіти України на сучасному етапі
    (2024) Романчук Ольга; Romanchuk Olha
  • Документ
    Проба Генчі: походження назви
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Коваль Ростислав; Романчук Ольга; Свищ Максим; Koval Rostyslav; Romanchuk Olha; Svyshch Maksym
    Мета - проаналізувати професійну діяльність István von Gönczy, іменем якого названо функціональну пробу із затримкою дихання під час видиху. The aim is to analyze the professional activities of István von Gönczy, after whom the functional test with breath holding during exhalation is named.
  • Документ
    Роль спортивних Залів слави та музеїв у розвитку туризму
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024-10-24) Данилевич Мирослава; Романчук Ольга; Никига Оксана; Коваль Ростислав; Danylevych Myroslava; Romanchuk Olha; Nykyha Oksana; Koval Rostyslav
  • Документ
    Самогубства відомих спортсменів сучасності: історії та причини
    (2025) Никига Оксана; Романчук Ольга; Коваль Ростислав; Nykyha Oksana; Romanchuk Olha; Koval Rostyslav
    Мета роботи полягає у вивченні життя, професійної кар’єри, причин і способів самогубств відомих спортсменів у першій чверті ХХІ століття. Для її досягнення використані загальнонаукові (опис та спостереження) і теоретичні (аналіз, синтез, класифікація, пояснення й узагальнення) методи дослідження. The aim of the work is to study the life, professional career, reasons and methods of suicide of famous athletes in the first quarter of the 21st century. We used general scientific (description and observation) and theoretical (analysis, synthesis, classification, explanation, and generalization) research methods to achieve the goal
  • Документ
    Сучасний олімпійський туризм: основні тенденції
    (2024) Никига Оксана; Романчук Ольга; Коваль Ростислав; Данилевич Мирослава; Калимон Юлія; Nykyha Oksana; Romanchuk Olha; Koval Rostyslav; Danylevych Myroslava; Kalymon Yuliia
    Мета нашого дослідження полягає у вис- вітленні основних тенденцій розвитку сучасно- го олімпійського туризму. The purpose of our study is to identify the main trends in the to identify the main trends in the development of modern Olympic tourism.
  • Документ
    Темна сторона історії Ейфелевої вежі
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Романчук Ольга; Коваль Ростислав; Romanchuk Olha; Koval Rostyslav

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотній звязок