Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Petryna, Lesia"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 20 з 47
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Документ
    A method of optimizing the preparation of female wrestlers in the lunar mesocycle
    (2020) Subil, Maria; Pervachuk, Rostyslav; Shandrygos, Victor; Svyshch, Yaroslav; Petryna, Roman; Petryna, Lesia
    This article highlights the research material by pedagogical, biochemical, bibliographic methods, as well as methods of mathematical statistics during the process methods of the process of training female wrestlerss during the lunar mesocycle. It was established that the lowest level of both anaerobic and aerobic efficiency of female wrestlers was observed in the ovulatory phase of the ovarian menstrual cycle, and during the menstrual phase individual indicators varied widely as their increase and decrease.It was also found that the highest level of general and special physical performance of athletes takes place in the postmenstrual and post-ovulatory phases of the ovarian-menstrual cycle. Biochemical monitoring has established the lowest catecholamine peaks and the highest fatigue (urea) levels during the ovulatory phase, indicating a cause for poor female wrestlers performance. On the basis of these data, a new approach is proposed for the distribution of loads during the monthly mesocycle of female wrestlers.Namely, symmetrically to the phase distribution of the sympatho-adrenal system during the lunar mesocycle: menstrual cycle - 9%, postmenstrual cycle - 26%, ovulatory cycle - 5%, postovulatory cycle - 29%, yellow-body phase - 20%, premenstrual cycle - 11%.It is known that the sympathetic - adrenal system plays a key role in the organization of adaptive changes in the body, both in the pre-start period, forming a state of pre-start combat readiness, and during the overcoming of the muscles of physical activity.(It is this circumstance that forms the basis of the recommendations on the analytical proposal in the distribution of physical activity by volume and intensity during the lunar mesocycle of wrestlers.
  • Документ
    Features of choreographic training for athletes in technical and aesthetic sports
    (2023-09-30) Todorova, Valentyna; Sosina, Valentina; Odynets, Tetiana; Petryna, Lesia; Shchekotylina, Natalia; Moshenska, Tetiana; Тодорова, Валентина; Сосіна, Валентина; Одинець, Тетяна; Петрина, Леся; Щекотіліна, Наталія; Мошенска, Тетяна
    The aim of this study is to uncover the significance and distinctive features of choreographic training for athletes engaged in technical and aesthetic sport. Мета дослідження – розкрити значення та особливості хореографічної підготовки. для спортсменів, які займаються технічними та естетичними видами спорту.
  • Документ
    Вплив аеробіки на показники розумової та фізичної працездатності дівчат 15-17 років
    (2014) Петрина, Леся; Музика, Федір; Пугач, Наталія; Петрина, Роман; Petryna, Lesia; Muzyka, Fedir; Puhach, Natalia; Petryna, Roman
    Мета – дослідити вплив занять з аеробіки в школі на показники розумової та фізичної працездат­ ності дівчат старшого шкільного віку. Завданнями дослідження було визначити ефективність занять з аеробіки дівчат старшого шкільного віку та розробити пропозиції щодо проведення занять із фізичної культури зі школярками старшого шкільного віку. Матеріал: у дослідженні взяли участь 82 школярки віком 15–17 років. Експеримент тривав 4 місяці. Було сформовано 2 групи по 41 школярці – контрольна й експериментальна. Контрольна й експериментальна групи до експерименту вірогідно не відрізнялися. Школярки контрольної групи на уроках з фізичної культури займалися легкою атлетикою та волейболом, експериментальної – аеробікою. Результати. Застосування занять з аеробіки дозволило досягнути значних зрушень у фізичній та розумовій працездатності школярок експериментальної групи. Висновки. Доведено, що за рахунок занять з аеробіки в школі відбулося вірогідне зростання показників розумової та фізичної працездатності.
  • Документ
    Вплив вправ з використанням бодібарів на фізичну підготовленість учнів середнього шкільного віку
    (2023) Петрина, Роман; Петрина, Леся; Пугач, Наталія; Соромотіна, Вікторія; Кокоть, Ірина; Petryna, Roman; Petryna, Lesia; Puhach, Nataliia; Soromotina, Viktoriia; Kokot, Iryna
    Мета статті полягає у дослідженні впливу вправ із застосуванням бодібарів на фізичну підготовленість учнів середнього шкільного віку. The purpose of the article is to study the impact of exercises using bodybars on the physical fitness of middle school students.
  • Документ
    Вплив занять аква–аеробікою на фізичний розвиток жінок 20–25 років .
    (2020-05-07) Бубела, Олег; Пугач, Наталія; Петрина, Леся; Bubela, Oleh; Puhach, Nataliia; Petryna, Lesia
    Наукове дослідження спрямоване на оптимізацію тренувального процесу дівчат 20–25 років, що займаються аква–аеробікою. В результаті проведеного дослідження визначено рівень фізичного розвитку жінок 20–25 років, які займаються аква–аеробікою; розроблено методичні положення стосовно побудови занять аква–аеробікою; отримано об’єктивні кількісні данні, які характеризують ефективність методичних положень і дозволяють оцінити динаміку змін фізичного розвитку тих, які займаються.
  • Документ
    Вплив занять спортивною аеробікою на рівень фізичної підготовленості школярок 15-16 років
    (ЛДІФК, 2005) Петрина, Леся; Petryna, Lesia
  • Документ
    Ефективність поєднаного використання різних видів спортивної аеробіки для підвищення рівня фізичної підготовленості школярок 15-18 років
    (ЛДІФК, 2006) Петрина, Леся; Petryna, Lesia
  • Документ
    Ефективність поєднаного використання різних видів спортивної аеробіки для підвищення рівня фізичної підготовленості школярок 15-18 років
    (ЛДІФК, 2006) Петрина, Леся; Petryna, Lesia
    Мета - дослідити ефективність поєднаного використання різних видів спортивної аеробіки для підвищення рівня фізичної підготовленості школярок 15-18 років.
  • Документ
    Загальні основи фітнесу : лекція з навчальної дисципліни „Оздоровчий фітнес” для студентів 3 курсу спеціальності "Фізична реабілітація"
    (2019-02-28) Петрина, Леся; Petryna, Lesia; Кафедра гімнастики
  • Документ
    Загальні основи фітнесу : лекція з навчальної дисципліни "Оздоровчий фітнес" для студентів 3 курсу спеціальності 017 "Фізична культура і спорт"
    (2019-02-28) Петрина, Леся; Petryna, Lesia; Кафедра гімнастики
  • Документ
    Загальні основи фітнесу : лекція з навчальної дисципліни "Оздоровчий фітнес" для студентів 3 курсу спеціальності 017 "Фізична культура і спорт"
    (2018-12-05) Петрина, Леся; Petryna, Lesia
  • Документ
    Загальні основи фітнесу : лекція з навчальної дисципліни "Оздоровчий фітнес" для студентів ІІІ – курсу спеціальності 017 Фізична культура і спорт
    (2018-12-04) Петрина, Леся; Petryna, Lesia
  • Документ
    Загальні основи фітнесу : лекція з навчальної дисципліни "Фізичне виховання" для студентів 2 курсу спеціальністі 227 "Фізична терапія, ерготерапія"
    (2018-12-04) Петрина, Леся; Petryna, Lesia
  • Документ
    Комплекс вправ для розвитку загальної витривалості : відеопосіб. для студ. та викл. з курсу "Гімнастика"
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023-06-22) Петрина, Роман; Пугач, Наталія; Петрина, Леся; Petryna, Roman; Puhach, Nataliia; Petryna, Lesia
  • Документ
    Комплекс вправ для розвитку сили м'язів : відеопосіб. для студ. та викл. з курсу "Гімнастика"
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023-06-22) Петрина, Роман; Пугач, Наталія; Петрина, Леся; Petryna, Roman; Puhach, Nataliia; Petryna, Lesia
  • Документ
    Комплекс вправ для розвитку сили м'язів : відеопосіб. для студ. та викл. з курсу "Гімнастика"
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023-06-22) Петрина, Роман; Пугач, Наталія; Петрина, Леся; Petryna, Roman; Puhach, Nataliia; Petryna, Lesia
  • Документ
    Комплекс вправ стретчингу : відеопосіб. для студ. та викл. з курсу "Гімнастика"
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023-06-22) Петрина, Роман; Пугач, Наталія; Петрина, Леся; Petryna, Roman; Puhach, Nataliia; Petryna, Lesia
  • Документ
    Комплекс стрибків на скакалці : відеопосіб. для студ. та викл. з курсу "Гімнастика"
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023-06-22) Петрина, Роман; Пугач, Наталія; Петрина, Леся; Petryna, Roman; Puhach, Nataliia; Petryna, Lesia
  • Документ
    Методика оцінювання функціонального стану плавців 13-15 років
    (2021-04-14) Чаплінський, Микола; Островський, Мар'ян; Островська, Наталія; Сидорко, Олег; Полегойко, Максим; Стефанишин, Наталія; Петрина, Леся; Лапичак, Ігор; Chaplinskyi, Mykola; Ostrovskyi, Marian; Ostrovska, Nataliia; Sydorko, Oleh; Polehoiko, Maksym; Stefanyshyn, Nataliia; Petryna, Lesia; Lapychak, Ihor
    У процесі побудови тренувального процесу, дозуванні тренувальних навантажень спортсменів будь-якого віку, статі чи кваліфікації тренерів насамперед цікавлять показники, які дають можливість оцінити їх функціональний стан. Аналіз наукової і методичної літератури виявив багато протиріч серед поглядів фахівців стосовно цієї проблеми. Мета дослідження: розробити методику оцінювання функціонального стану плавців за показниками частоти серцевих скорочень (ЧСС). Методи дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення емпіричних джерел, пульсометрія, хронометрія та методи математичної статистики. Організація дослідження. У дослідженні брали участь плавці віком 13, 14, 15 років (по 30 хлопців та дівчат кожного віку). У процесі проведення наукового дослідження визначено залежність величини ЧСС від швидкості плавання кролем на грудях на різних дистанціях, а також запропоновано методику та шкалу оцінювання функціонального стану плавців за показниками ЧСС. Найбільший коефіцієнт кореляції зафіксовано у хлопців віком 15 років на дистанції 50 м (r= –0,78). Найменший – у хлопців віком 15 років на дистанції 400 м (r= –0,64). У дівчат аналогічно найбільший та найменший коефіцієнт кореляції були зафіксовані у 15-річних спортсменок. Найбільший r= –0,79 – на дистанції 50м, найменший r= –0,64 – на дистанції 400 м. Суть методики полягає в тому, що, порівнюючи величини ЧСС, зафіксовані у спортсмена після пропливання певної дистанції з розрахунковими, тобто належними величинами ЧСС, можна зробити певні висновки щодо динаміки змін функціонального стану спортсмена під час тренувального процесу. Це дасть змогу тренерові вносити відповідні корективи щодо інтенсивності та обсягу тренувальних навантажень, а також добирати відповідні методи та засоби тренувань.
  • Документ
    Методика оцінювання функціонального стану плавців 13-15 років
    (2021-04-09) Чаплінський, Микола; Островський, Мар'ян; Островська, Наталія; Сидорко, Олег; Полегойко, Максим; Стефанишин, Наталія; Петрина, Леся; Лапичак, Ігор; Chaplinskyi, Mykola; Ostrovskyi, Marian; Ostrovska, Nataliia; Sydorko, Oleh; Polehoiko, Maksym; Stefanyshyn, Nataliia; Petryna, Lesia; Lapychak, Ihor
    У процесі побудови тренувального процесу, дозуванні тренувальних навантажень спортсменів будь-якого віку, статі чи кваліфікації тренерів насамперед цікавлять показники, які дають можливість оцінити їх функціональний стан. Аналіз наукової і методичної літератури виявив багато протиріч серед поглядів фахівців стосовно цієї проблеми. Мета дослідження: розробити методику оцінювання функціонального стану плавців за показниками частоти серцевих скорочень (ЧСС). Методи дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення емпіричних джерел, пульсометрія, хронометрія та методи математичної статистики. Організація дослідження. У дослідженні брали участь плавці віком 13, 14, 15 років (по 30 хлопців та дівчат кожного віку). У процесі проведення наукового дослідження визначено залежність величини ЧСС від швидкості плавання кролем на грудях на різних дистанціях, а також запропоновано методику та шкалу оцінювання функціонального стану плавців за показниками ЧСС. Найбільший коефіцієнт кореляції зафіксовано у хлопців віком 15 років на дистанції 50 м (r= –0,78). Найменший – у хлопців віком 15 років на дистанції 400 м (r= –0,64). У дівчат аналогічно найбільший та найменший коефіцієнт кореляції були зафіксовані у 15-річних спортсменок. Найбільший r= –0,79 – на дистанції 50м, найменший r= –0,64 – на дистанції 400 м. Суть методики полягає в тому, що, порівнюючи величини ЧСС, зафіксовані у спортсмена після пропливання певної дистанції з розрахунковими, тобто належними величинами ЧСС, можна зробити певні висновки щодо динаміки змін функціонального стану спортсмена під час тренувального процесу. Це дасть змогу тренерові вносити відповідні корективи щодо інтенсивності та обсягу тренувальних навантажень, а також добирати відповідні методи та засоби тренувань.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • 3
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотній звязок