Перегляд за Автор "Pavlenchyk Anatolii"
Зараз показуємо 1 - 13 з 13
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Management of organisations guided by the principles of social corporate responsibility, taking into account international experience(2025) Pavlenchyk Nataliia; Kholyavka Volodymyr; Pavlenchyk Anatolii; Hutsuliak Viktoriia; Павленчик Наталія; Холявка Володимир; Павленчик Анатолій; Гуцуляк ВікторіяThe relevance of the study is determined by the need to study the socio-economic effects of implementing corporate social responsibility strategies in the transformational conditions of a market economy. Актуальність дослідження визначається необхідністю вивчення соціально-економічних ефектів від впровадження стратегій корпоративної соціальної відповідальності в трансформаційних умовах ринкової економіки.Документ Strategies for managing foreign economic activity of tourism enterprises in the Lviv Region as a factor in shaping their competitiveness(2025) Pavlenchyk Anatolii; Tsizdyn Nazarii; Павленчик Анатолій; Циздин НазарійThe study was conducted to assess the competitiveness of the tourism industry in the Lviv Region at the international level and to develop strategies for its development in the current political and economic context. For this purpose, a comprehensive approach was employed, including a SWOT analysis of competitiveness and comparisons with other tourist regions. The study also developed strategies for entering new markets for tourism enterprises in the Lviv Region, particularly through international partnerships, the creation of joint tourism programmes, and infrastructure development. Дослідження було проведено з метою оцінки конкурентоспроможності туристичної галузі Львівської області на міжнародному рівні та розробки стратегії її розвитку в сучасному політичному та економічному контексті. Для цього було застосовано комплексний підхід, включаючи SWOT-аналіз конкурентоспроможності та порівняння з іншими туристичними регіонами. У дослідженні також розроблено стратегії виходу на нові ринки для туристичних підприємств Львівської області, зокрема через міжнародне партнерство, створення спільних туристичних програм та розвиток інфраструктури.Документ Використання системи Lean-менеджменту в сучасних умовах ведення бізнесу в різних організаціях(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Павленчик Анатолій; Pavlenchyk AnatoliiДокумент Евристичні стратегії прийняття управлінських рішень у проєктному менеджменті(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Павленчик Наталія; Графська Орислава; Павленчик Анатолій; Гуцуляк Вікторія; Pavlenchyk Nataliia; Hrafska Oryslava; Pavlenchyk Anatolii; Hutsuliak ViktoriiaСтаття присвячена комплексному аналізу евристичних стратегій прийняття управлінських рішень у проєктному менеджменті як когнітивно адаптивних моделей мислення, що формуються в умовах інформаційної фрагментарності, часових обмежень та структурної невизначеності. This article presents a comprehensive analysis of heuristic decision-making strategies in project management as cognitively adaptive thinking models shaped by informational fragmentation, time constraints, and structural uncertainty.Документ Економіко-теоретичні основи застосування інструментарію системи Lean-менеджменту в організаціях внутрі- та зовнішньоекономічної діяльності(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Кравець Марія-Анастасія; Павленчик Анатолій; Kravets Mariia-Anastasiia; Pavlenchyk AnatoliiМета. Дослідити теоретичні основи застосування інструментарію системи Lean-менеджменту в організаціях внутрі та зовнішньоекономічної діяльності. Objective. To investigate the theoretical foundations of the application of Lean management tools in organizations of domestic and foreign economic activity.Документ Логістичні процеси на підприємствах індустрії гостинності(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024-10-24) Павленчик Наталія; Павленчик Анатолій; Pavlenchyk Nataliia; Pavlenchyk AnatoliiДокумент Методологія застосування інструментарію системи Lean-менеджменту в умовах підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Павленчик Анатолій; Ціздин Назарій; Pavlenchyk Anatolii; Tsizdyn NazariiДокумент Напрями удосконалення фінансового менеджменту підприємства(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Павленчик Анатолій; Радзімовська Ольга; Pavlenchyk Anatolii; Radzimovska OlhaМета - проаналізувати напрями удосконалення фінансового менеджменту на підприємствах. The aim is to analyse areas for improvement in financial management at enterprises.Документ Основи економічної теорії : тематичний план семінарських занять для студентів денної та заочної форми навчання, спеціальності : 073 Менеджмент, першого (бакалаврського) рівня вищої освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Павленчик Анатолій; Pavlenchyk Anatolii; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Роль цифрових технологій у системі санації і відновлення інвестиційної привабливості підприємств сфери туризму в умовах кризи(2025) Павленчик Наталія; Павленчик Анатолій; Камінський Л.-Р. Ю.; Цімура М. В.; Pavlenchyk Nataliia; Pavlenchyk Anatolii; Kaminskyi L.-R. Yu.; Tsimura M. V.Документ Статистика : тематичний план семінарських занять студентів денної та заочної форми навчання, спеціальності: 241 «Готельно-ресторанна справа», першого (бакалаврського) рівня вищої освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Павленчик Анатолій; Pavlenchyk Anatolii; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Стратегічний менеджмент у ФКІС : методичні рекомендації для семінарських занять студентів денної та заочної форми навчання, спеціальності : 017 Фізична культура і спорт, другого (магістерського) рівня вищої освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Павленчик Анатолій; Pavlenchyk Anatolii; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Інвестиційне забезпечення розвитку підприємств готельно‐ресторанного бізнесу як стратегічного сегмента туристичної галузі в умовах цифрової трансформації(2025) Павленчик Наталія; Павленчик Анатолій; Цімура М. В.; Pavlenchyk Nataliia; Pavlenchyk Anatolii; Tsimura M. V.У статті проаналізовано особливості інвестиційного забезпечення розвитку підприємств сфери готельно-ресторанного бізнесу в умовах цифрової трансформації, яка радикально змінює як механізми формування інвестиційного попиту, так і структуру пропозицій з боку потенційних інвесторів. Авторський підхід розглядає діджиталізацію як комплексну управлінську парадигму, що виходить за межі технологічного процесу та вимагає нової логіки інвестування: від ієрархічного бюджетування до адаптивного, багатовекторного стратегічного мислення. The article analyzes the specifics of investment support for the development of hotel and restaurant business enterprises under conditions of digital transformation, which fundamentally reshapes both the mechanisms of investment demand formation and the structure of proposals from potential investors. The proposed approach considers digitalization not merely as a technological process but as a managerial paradigm that requires a shift in investment logic - from hierarchical budgeting to adaptive, multi-vector strategic thinking.