Перегляд за Автор "Neroda, Neonila"
Зараз показуємо 1 - 20 з 107
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Historical context and modern interpretation of the factors of the professional sports development in North America and Europe(2024) Khimenes, Khrystyna; Briskin, Yuriy; Pityn, Maryan; Neroda, Neonila; Zadorozhna, Olha; Хіменес, Христина; Бріскін, Юрій; Пітин, Мар’ян; Нерода, Неоніла; Задорожна, ОльгаBackground and Study Aim.Today, professional sports are a powerful social phenomenon that is developing at a high rate both in terms of sports and in terms of business. It is natural that various factors influence this process throughout the history of its formation and development.Study Aim: to identify the key factors that influenced and influence the formation and development of professional sport in Europe and North America. Сьогодні професійний спорт – це потужне соціальне явище, яке розвивається високи-ми темпами як у спортивному, так і в комерційному аспектах. Природно, що протягом історії становлення та розвитку на цей процес впливали і продовжують впливати різноманітні чинники. Мета дослідження: визначити ключові чинники, які впливали та впливають на становлення та розвиток професійного спорту в Європі та Північній Америці.Документ Paradigm of theoretical preparation in sports(2019) Pityn, Marian; Bohuslavska, Viktoriia; Khimenes, Khrystyna; Neroda, Neonila; Edeliev, O.; Пітин, Мар'ян; Богуславська, Вікторія; Хіменес, Христина; Нерода, Неоніла; Єделєв, О.Focusing on the results of the scientific base and the practice of sports, we have developed the concept of theoretical preparation in sport. It is consists of four hierarchical components: the preconditions level (athletes preparation system, pedagogical and training process guidelines), the basis level (theoretical preparation system, athletes preparation sections and stages of the long-term sports improvement), the implementation level (principles, tasks, functions, implementation provisions, methods, means, forms, implementation conditions, control and implementation and determining elements: separate athletes preparation sections and specified longterm training stages); the result level (cognitive, methodological, psychological, communicative and integral components). Based on the main principles of the concept, a theoretical preparation program in sport was developed and experimentally tested. Upon completion of experimental researches, was recorded an increase in the level of theoretical preparedness of athletes at the stage of the elementary training as a result of the use of a differentiated program developed on the basis of structurally significant units of the "Humanistic and socializing knowledge" section and game and competitive methods application (1.1-2.2 points, 56.1-69.6% at p <0.01). At the stages of preparation for higher achievements and maximum realization of individual opportunities as a result of the use of the differentiated program by means of information search and self-education, the level of theoretical preparedness of the participants in the experiment also increased (14.86-64.00%, p≤0,05). The substantiation of the organizational and methodological foundations of theoretical preparation in sports provides a qualitative construction of the system of athletes training in general. At the same time, the combination of knowledge about the social, cultural and biological unity of a person determines the importance of theoretical preparation as a component of improving the athletic skill and factor of socialization of the athlete.Документ Stages of development of the modern Olympic movement in accordance with the author's program of complex-factual periodization(2022-06-30) Neroda, Neonila; Нерода, НеонілаDetermining the stages of development of the Olympic movement is an urgent scientific problem. System-forming factors of the genesis of the Olympic movement in the first half of the twentieth century there are personal and socio-cultural (I stage, 1894-1914) and political and organizational (II stage, 1919-1939). The Olympic movement, despite its natural adaptation to social change, is a factor influencing the development trends of modern society. Визначення етапності розвитку олімпійського руху є актуальною науковою проблемою. Системоутворювальними чинниками ґенези олімпійського руху в першій половині ХХ ст. є особистісні та соціально-культурні (І етап, 1894-1914 рр.) та політичні й організаційні (ІІ етап, 1919-1939 рр.). Олімпійський рух, незважаючи на природну адаптацію до суспільних змін, є чинником впливу на тенденції розвитку сучасного суспільства.Документ Tactical training of elite athletes in Olympic combat sports: practice and experience(2020-10-01) Zadorozhna, Olha; Briskin, Yurii; Pityn, Marian; Perederii, Alina; Neroda, Neonila; Задорожна, Ольга; Бріскін, Юрій; Пітин, Мар'ян; Передерій, Аліна; Нерода, НеонілаДокумент Tactical training of elite athletes in Olympic combat sports: practice and experience(2020-10-01) Zadorozhna, Olha; Briskin, Yurii; Perederii, Alina; Pityn, Marian; Neroda, Neonila; Задорожна, Ольга; Бріскін, Юрій; Передерій, Аліна; Пітин, Мар'ян; Нерода, НеонілаДокумент Адаптивний спорт : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки другого (магістерського) рівня, галузь знань 01 Освіта/Педагогіка, cпеціальності 017 Фізична культура і спорт(2024) Нерода, Неоніла; Neroda, Neonila; Кафедра Теорії спорту та фізичної культуриМетою навчальної дисципліни «Адаптивний спорт» є вивчення організаційних, програмно-нормативних та методичних основ спорту осіб з інвалідністю, в т.ч. паралімпійського, дефлімпійського спорту та руху Спеціальних Олімпіад.Документ Адаптивний спорт : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки магістрів галузі знань 01 "Освіта" спеціальністі 017 "Фізична культура і спорт"(2018-10-03) Нерода, Неоніла; Neroda, NeonilaМетою навчальної дисципліни “Адаптивний спорт” є формування у магістрантів спеціальних знань щодо організаційних, програмнонормативних та методичних основ адаптивного спорту, в т.ч. паралімпійського, дефлімпійського спорту та Спеціальних Олімпіад, їх ідеалів, принципів, місця в системі явищ сучасного суспільного життя, теорії і методики підготовки до змагань спортсменів різних нозологій.Документ Адаптивний спорт : робоча програма навчальної дисципліни галузі знань 01 "Освіта" для магістрів, що навчаються за спеціальністю 017 "Фізична культура і спорт"(2018-10-03) Нерода, Неоніла; Neroda, NeonilaМета навчальної дисципліни «Адаптивний спорт» є вивчення організаційних, програмно-нормативних та методичних основ спорту осіб з інвалідністю, в т.ч. паралімпійського, дефлімпійського спорту та руху Спеціальних Олімпіад.Документ Адаптивний спорт : силабус курсу освітнього ступеня "магістр" галузі знань: 01 "Освіта/педагогіка" спеціальності 017 "Фізична культура і спорт"(2020-04-13) Нерода, Неоніла; Neroda, Neonila; Кафедра теорії спорту та фізичної культуриМета : формування у магістрантів фундаментальних знань стосовно організаційних, програмно-нормативних та методичних основ спорту осіб з інвалідністю, в т.ч. паралімпійського, дефлімпійського спорту та руху Спеціальних Олімпіад.Документ Адаптивний спорт як соціальне явище : лекція з дисципліни "Загальна теорія адаптивного спорту" для студентів за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт(2018-10-18) Передерій, Аліна; Нерода, Неоніла; Perederii, Alina; Neroda, NeonilaДокумент Адаптивний спорт як соціальне явище : лекція з дисципліни "Загальна теорія адаптивного спорту" VІІІ семестр (денна форма навчання), ІХ-Х семестр (заочна форма навчання)(2019-02-07) Передерій, Аліна; Нерода, Неоніла; Perederii, Alina; Neroda, Neonila; Кафедра теорії спорту та фізичної культуриДокумент Аматорство в олімпійському спорті : лекція з навчальної дисципліни „Олімпійський і професійний спорт”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Бріскін, Юрій; Нерода, Неоніла; Briskin, Yurii; Neroda, Neonila; Кафедра теорії спорту та фізичної культуриДокумент Аматорство та професіоналізм в спорті : лекція з дисципліни „Загальна теорія професійного спорту” для студентів за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт VII-й с. (денна форма навчання), VIII-IХ-й с. (заочна форма навчання)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Бріскін, Юрій; Линець, Михайло; Нерода, Неоніла; Briskin, Yurii; Lynets, Mykhailo; Neroda, Neonila; Кафедра Теорії спорту та фізичної культуриДокумент Аматорство і професіоналізм в спорті : лекція з дисципліни „Загальна теорія професійного спорту” для студентів за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт VII-й с. (денна форма навчання), VIII-IХ-й с. (заочна форма навчання)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Бріскін, Юрій; Линець, Михайло; Нерода, Неоніла; Briskin, Yurii; Lynets, Mykhailo; Neroda, Neonila; Кафедра теорії спорту та фізичної культуриДокумент Аналіз особливостей систем олімпійського відбору у спортивних єдиноборствах(2023) Задорожна, Ольга; Нерода, Неоніла; Кожокар, М.; Первухіна, С.; Zadorozhna, Olha; Neroda, Neonila; Kozhokar, M.; Pervukhina, S.Ця стаття пропонує огляд програм та проектів, що існують в країнах Європи з метою підвищення фізичної активності дорослого населення в Україні. Автори провели дослідження, щоб дізнатися, які програми та проекти були запроваджені в Європі, та описують їхній потенціал для застосування в Україні Стаття надає інформацію про різноманітні програми та проекти, які включають індивідуальні й групові заняття, заходи сприяння здоровому способу життя, використання технологій тощо. Описані програми та проекти демонструють різноманітні підходи до підвищення фізичної активності та можуть бути використані в Україні з огляду на культурні та соціально-економічні особливості країни.This article offers an overview of programs and projects that exist in European countries with the aim of increasing the physical activity of the adult population in Ukraine. The authors have conducted research to find out what programs and projects have been implemented in Europe and describe their potential for application in Ukraine. The described programs and projects demonstrate various approaches to increasing physical activity and can be used in Ukraine, taking into account the country's cultural and socio-economic features.Документ Боротьба з корупційними практиками в спорті: проблема та напрям дослідження(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024-05-10) Нерода, Неоніла; Романишин, Ольга; Neroda, Neonila; Romanyshyn, OlhaМета дослідження полягатиме в аналізі вже наявного національного й міжнародного законодавства, нормативно-правових актів спортивних організацій, спрямованих на запобігання корупції та маніпуляції у спорті. The purpose of the study is to analyze the existing national and international and international legislation, regulatory and legal acts of sports acts of sports organizations aimed at preventing corruption and manipulation in sports.Документ Вступ до дисципліни «Загальна теорія професійного спорту» : лекція з дисципліни „Загальна теорія професійного спорту” для студентів за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт VII-й с. (денна форма навчання), VIII-IХ-й с. (заочна форма навчання)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023) Бріскін, Юрій; Линець, Михайло; Нерода, Неоніла; Briskin, Yurii; Lynets, Mykhailo; Neroda, Neonila; Кафедра Теорії спорту та фізичної культуриДокумент Вступ до загальної теорії професійного спорту : лекція з дисципліни „Загальна теорія професійного спорту” для студентів за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт VII-й с. (денна форма навчання), VIII-IХ-й с. (заочна форма навчання)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Бріскін, Юрій; Линець, Михайло; Нерода, Неоніла; Briskin, Yurii; Lynets, Mykhailo; Neroda, Neonila; Кафедра Теорії спорту та фізичної культуриДокумент Відродження Олімпійського руху : лекція з навчальної дисципліни „Олімпійський і професійний спорт”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022) Бріскін, Юрій; Нерода, Неоніла; Briskin, Yurii; Neroda, Neonila; Кафедра теорії спорту та фізичної культуриДокумент Другий етап розвитку сучасного олімпійського руху відповідно до авторської комплексно-фактологічної періодизації(Український журнал медицини, біології та спорту, 2022-05-16) Нерода, Неоніла; Бріскін, Юрій; Neroda, Neonila; Briskin, Yu.Межами другого етапу розвитку олімпійського руху вважаємо 1919 та 1939 рр. – роки проведення першої повоєнної сесії МОК (Лозанна) та початку Другої світової війни, яка унеможливила подальший розвиток і функціонування олімпійського руху. Головними характеристиками другого етапу розвитку олімпійського руху є зміцнення його позицій у світовій спільноті, формування церемоніального протоколу Олімпійських ігор, початок проведення Зимових олімпійських ігор, подальше удосконалення організаційної структури МОК та олімпійського руху, зростаючий вплив міжнародних федерацій в олімпійському русі, зокрема у вирішенні питань допуску та контролю за дотриманням правил змагань, подальше вдосконалення та стабілізація програми Олімпійських ігор, співпраця та розмежування повноважень органів олімпійського руху: МОК, НОК та Ради делегатів олімпійських міжнародних федерацій.We consider 1919 and 1939 to be the boundaries of the second stage of the development of the Olympic movement. They were the years of the first post-war session of the International Olympic Committee (Lausanne) and the beginning of the Second World War, which made it impossible for the further development and functioning of the Olympic movement. The main characteristics of the second stage of the development of the Olympic movement are the strengthening of its position in the world community, the formation of the ceremonial protocol of the Olympic Games, the beginning of the Winter Olympic Games, further improvement of the organizational structure of the International Olympic Committee and the Olympic movement, the growing influence of international federations in the Olympic movement, in particular in solving issues of admission and control over compliance with competition rules, further improvement and stabilization of the Olympic Games program, cooperation and delimitation of powers of the Olympic movement bodies: the International Olympic Committee, the National Olympic Committees and the Council of Delegates of Olympic International Federations.