Перегляд за Автор "Malanchuk Halyna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Екзаменаційні вимоги з навчальної дисципліни «Теорія і методика фізичного виховання» для студентів ІV курсу факультету педагогічної освіти, денної форми навчання, галузь знань : 01 «Освіта», спеціальність: 014 «Середня освіта», перший (бакалаврський) рівень(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Маланчук Галина; Malanchuk Halyna; Кафедра теорії та методики фізичної культуриДокумент Теорія і методика фізичного виховання : програма підготовки бакалаврів, галузь знань: 01 «Освіта», спеціальність: 014 «Середня освіта» (фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Маланчук Галина; Malanchuk Halyna; Кафедра теорії та методики фізичної культуриМета передбачає глибоке засвоєння студентами теоретичних знань і методичних навичок основ фізичного виховання дорослого населення. The goal is to provide students with a deep mastery of theoretical knowledge and methodological skills of the basics of physical education of the adult population.Документ Теорія і методика фізичного виховання : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань: 01 «Освіта», спеціальність: 014 «Середня освіта», рівень вищої освіти: перший (бакалаврський)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Маланчук Галина; Malanchuk Halyna; Кафедра теорії та методики фізичної культуриКурс орієнтований на узагальнення специфічних теоретико-методичних закономірностей фізичного виховання осіб молодіжного, зрілого, похилого і старечого віку, які розглядаються в структурі спортивно-педагогічних, психолого-педагогічних, соціальних та медико-біологічних дисциплін, а також спортивної підготовки.Документ Теорія і методика фізичного виховання : силабус нормативної навчальної дисципліни, галузь знань: 01 «Освіта/Педагогіка», спеціальність: 014 «Середня освіта» (фізична культура), рівень вищої освіти: перший (бакалаврський)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Маланчук Галина; Malanchuk Halyna; Кафедра теорії та методики фізичної культуриМета викладання курсу – закріплення знань загальних специфічних теоретико-методичних закономірностей фізичного виховання осіб молодіжного, зрілого, похилого і старечого віку, які розглядаються в структурі спортивно-педагогічних, психолого-педагогічних, соціальних та медико-біологічних дисциплін, а також спортивної підготовки.Документ Цифрові застосунки як інноваційні засоби підвищення ефективності уроків фізичної культури(2025) Сороколіт Наталія; Ткачук Василь; Маланчук Галина; Sorokolit Nataliia; Tkachuk Vasyl; Malanchuk HalynaМета – дослідити наукові публікації українських та закордонних учених щодо впливу цифрових застосунків на якість проведення уроку фізичної культури, моніторингу рухової активності та фізичної підготовленості здобувачів закладів загальної середньої освіти. The goal is to investigate scientific publications by Ukrainian and foreign scientists on the impact of digital applications on the quality of physical education lessons, monitoring of motor activity and physical fitness of students of secondary education institutions.