Перегляд за Автор "Kryshtanovych Svitlana"
Зараз показуємо 1 - 20 з 50
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Education 5.0: The development of the Ukrainian educational system in the conditions of artificial intelligence(2024) Kryshtanovych Svitlana; Bekh Y.; Stadnichenko O.; Shevchenko Z.; Maikher V.; Криштанович СвітланаThe article presents conceptual research on the trends, vectors, perspectives, and challenges of introducing AI technologies into education system. Both worldwide trends and Ukrainian specifics are considered. One of the core findings of research is a claim that while there is transition already from Education 4.0 to Education 5.0, and rapid growth of AI solutions for education is observed, motivation of teachers themselves, their continuous advancement in these technologies based on their own interest is crucial factor. У статті представлено концептуальне дослідження тенденцій, векторів, перспектив та викликів впровадження технологій штучного інтелекту в систему освіти. Розглянуто як світові тенденції, так і українську специфіку. Одним із ключових висновків дослідження є твердження про те, що хоча вже відбувається перехід від освіти 4.0 до освіти 5.0 і спостерігається стрімке зростання кількості AI-рішень для освіти, вирішальним фактором є мотивація самих вчителів, їхнє постійне просування в цих технологіях на основі власної зацікавленості.Документ STEM-технології в освітньому процесі(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024-10-24) Криштанович Світлана; Білошицький Тарас; Kryshtanovych Svitlana; Biloshytskyi TarasДокумент Вплив STEM-технологій на рухову активність дітей(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Герасименко Віктор; Криштанович Світлана; Herasymenko Viktor; Kryshtanovych SvitlanaМета дослідження - аналіз впливу STEM‑технологій на рівень рухової активності дітей молодшого й середнього шкільного віку. The purpose of the study is to analyze the impact of STEM technologies on the level of motor activity of children of primary and secondary school age.Документ Загальна характеристика системи освіти України : лекція 2 з навчальної дисципліни ОК02 «Педагогіка та психологія вищої школи» для студентів спеціальності А4 Середня освіта (Фізична культура), рівня освіти: магістр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Криштанович Світлана; Kryshtanovych Svitlana; Кафедра педагогіки та психологіїДокумент Загальні основи педагогіки та психології в закладі освіти : лекція 1 з навчальної дисципліни ОК02 «Педагогіка та психологія в закладі освіти» для студентів спеціальності А4 Середня освіта (Фізична культура), рівня освіти: магістр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Криштанович Світлана; Kryshtanovych SvitlanaДокумент Зелений туризм: еволюція концепції та сучасні виклики(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Глух Марко; Криштанович Світлана; Hlukh Marko; Kryshtanovych SvitlanaДокумент Модель застосування настільного тенісу в контексті розвитку психофізичних якостей дітей молодшого шкільного віку(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Криштанович Світлана; Перон Захар; Kryshtanovych Svitlana; Peron ZakharМетою дослідження є формування моделі ефективного застосування настільного тенісу в контексті розвитку психофізіологічних якостей дітей молодшого шкільного віку. The aim of the research is to form a model of effective application of table tennis in the context of development of psychophysiological qualities of primary school children.Документ Модель застосування настільного тенісу в контексті розвитку психофізичних якостей дітей молодшого шкільного віку(2024) Криштанович Світлана; Перон Захар; Kryshtanovych Svitlana; Peron ZakharМетою дослідження є формування моделі ефективного застосування настільного тенісу в контексті розвитку психофізіологічних якостей дітей молодшого шкільного віку. The aim of the research is to form a model of effective use of table tennis in the context of development of psychophysiological qualities of primary school children.Документ Нові педагогічні ролі викладача в системі освіти : лекція 6 з навчальної дисципліни ОК02 «Педагогіка та психологія в закладі освіти» для студентів спеціальності А4 Середня освіта (Фізична культура), рівня освіти: магістр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Криштанович Світлана; Kryshtanovych Svitlana; Кафедра педагогіки та психологіїДокумент Особливості психологічного впливу на мотивацію спортсменів у футболі в умовах воєнного стану(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Криштанович Світлана; Татарін Данило; Kryshtanovych Svitlana; Tatarin DanyloМета дослідження є психологічний вплив на мотивацію сучасного спортсмена з футболу в Україні. The purpose of the study is to examine the psychological impact on the motivation of a modern football player in Ukraine.Документ Педагогіка та психологія в закладі освіти : екзаменаційні вимоги з навчальної дисципліни для студентів спеціальності: А4 Середня освіта (Фізична культура), галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка, рівня освіти: магістр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Криштанович Світлана; Kryshtanovych Svitlana; Кафедра педагогіки та психологіїДокумент Педагогіка та психологія в закладі освіти : порядок оцінювання результатів навчання з дисципліни для студентів рівня вищої освіти «магістр», спеціальність: А4 Середня освіта (Фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Криштанович Світлана; Kryshtanovych Svitlana; Кафедра педагогіки та психологіїДокумент Педагогіка та психологія в закладі освіти : програма навчальної дисципліни ОК02 підготовки другого (магістерського) рівня, галузь знань: А Освіта, cпеціальність : А4 Середня освіта (Фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Криштанович Світлана; Kryshtanovych Svitlana; Кафедра педагогіки та психологіїМетою викладання навчальної дисципліни «Педагогіка та психологія в закладі освіти» є досягнення компетентностей, які ґрунтуються на зазначених в освітньо-наукових програмах, формування у магістрантів фундаментальних знань стосовно системи підготовки магістрів, що базуються на сучасних досягненнях провідних вітчизняних, іноземних вчених та світової психолого-педагогічної практики.Документ Педагогіка та психологія в закладі освіти : робоча програма навчальної дисципліни ОК02, галузь знань: А Освіта, спеціальність: А4 Середня освіта, факультет педагогічної освіти, факультет післядипломної та заочної освіти, другий (магістерський) рівень(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Криштанович Світлана; Kryshtanovych Svitlana; Кафедра педагогіки та психологіїМета вивчення навчальної дисципліни «Педагогіка та психологія в закладі освіти» – є досягнення компетентностей, які ґрунтуються на зазначених в освітньо-наукових програмах, формування у магістрантів фундаментальних знань стосовно системи підготовки магістрів, що базуються на сучасних досягненнях провідних вітчизняних, іноземних вчених та світової психолого-педагогічної практики.Документ Педагогіка та психологія в закладі освіти : силабус нормативної навчальної дисципліни ОК02, компонент освітньої програми – нормативний, спеціальність: А4 Середня освіта, галузь знань: A Освіта(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Криштанович Світлана; Kryshtanovych Svitlana; Кафедра педагогіки та психологіїДосягнення компетентностей, які ґрунтуються на зазначених в освітньо-наукових програмах, формування у магістрантів фундаментальних знаннях, що базуються на сучасних досягненнях провідних вітчизняних, іноземних вчених та світової психолого-педагогічної практики.Документ Педагогіка та психологія вищої школи : порядок оцінювання результатів навчання з дисципліни, рівень вищої освіти – магістр, галузь знань – 01 Освіта/Педагогіка, спеціальність – 014 Середня освіта (Фізична культура) ; спеціальність – 014 Середня освіта(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Криштанович Світлана; Kryshtanovych Svitlana; Кафедра педагогіки та психологіїДокумент Педагогіка та психологія вищої школи : програма навчальної дисципліни підготовки магістрів, галузь знань – 01 Освіта/Педагогіка, спеціальність – 014 Середня освіта (Фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Криштанович Світлана; Kryshtanovych Svitlana; Кафедра педагогіки та психологіїМетою викладання навчальної дисципліни «Педагогіка та психологія вищої школи» є досягнення компетентностей, які ґрунтуються на зазначених в освітньо-наукових програмах, формування у магістрантів фундаментальних знань стосовно системи підготовки магістрів, що базуються на сучасних досягненнях провідних вітчизняних, іноземних вчених та світової психолого-педагогічної практики.Документ Педагогіка та психологія вищої школи : силабус нормативної навчальної дисципліни, ступінь вищої освіти – магістр, галузь знань – 01 Освіта/Педагогіка, спеціальність – 014 Середня освіта (фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Криштанович Світлана; Kryshtanovych Svitlana; Кафедра педагогіки та психологіїМетою викладання курсу «Педагогіка та психологія вищої школи» є досягнення компетентностей, які ґрунтуються на зазначених в освітньо- наукових програмах, формування у магістрантів фундаментальних знан, що базуються на сучасних досягненнях провідних вітчизняних, іноземних вчених та світової психолого-педагогічної практикиДокумент Перспективи розвитку агротуризму гірських територій Карпатського регіону(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Глух Марко; Криштанович Світлана; Hlukh Marko; Kryshtanovych SvitlanaДокумент Професійна майстерність педагогічного працівника : лекція 5 з навчальної дисципліни ОК02 «Педагогіка та психологія в закладі освіти» для студентів спеціальності А4 Середня освіта (Фізична культура), рівня освіти: магістр(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Криштанович Світлана; Kryshtanovych Svitlana; Кафедра педагогіки та психології
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »