Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kryshtanovych Svitlana"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 20 з 62
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Документ
    Determining priority methods for combating social inequality in schools: creating a safe environment for schoolchildren
    (2025) Kryshtanovych Svitlana; Криштанович Світлана
    It should be noted that the problem of social inequality in schools is becoming particu-larly relevant today since education is considered a key component of the formation of human capital.Слід зазначити, що проблема соціальної нерівності в школах стає особливо актуальною сьогодні, оскільки освіта вважається ключовим компонентом формування людського капіталу.
  • Документ
    Education 4.0: Development of the Ukrainian Education System in the Context of Artificial Intelligence and Information Technologies
    (2025) Kryshtanovych Svitlana; Bekh Yuliia; Stadnichenko Olga; Shevchenko Zhanna; Maikher Viktoriia; Liubinska Orysia; Криштанович Світлана
    The rapid advancement of artificial intelligence (AI) and information technologies (IT) has significantly influenced global education systems, leading to the emergence of Education 4.0. Швидкий розвиток штучного інтелекту (ШІ) та інформаційних технологій (ІТ) суттєво вплинув на глобальні системи освіти, що призвело до появи Освіта 4.0.
  • Документ
    Education 5.0: The development of the Ukrainian educational system in the conditions of artificial intelligence
    (2024) Kryshtanovych Svitlana; Bekh Y.; Stadnichenko O.; Shevchenko Z.; Maikher V.; Криштанович Світлана
    The article presents conceptual research on the trends, vectors, perspectives, and challenges of introducing AI technologies into education system. Both worldwide trends and Ukrainian specifics are considered. One of the core findings of research is a claim that while there is transition already from Education 4.0 to Education 5.0, and rapid growth of AI solutions for education is observed, motivation of teachers themselves, their continuous advancement in these technologies based on their own interest is crucial factor. У статті представлено концептуальне дослідження тенденцій, векторів, перспектив та викликів впровадження технологій штучного інтелекту в систему освіти. Розглянуто як світові тенденції, так і українську специфіку. Одним із ключових висновків дослідження є твердження про те, що хоча вже відбувається перехід від освіти 4.0 до освіти 5.0 і спостерігається стрімке зростання кількості AI-рішень для освіти, вирішальним фактором є мотивація самих вчителів, їхнє постійне просування в цих технологіях на основі власної зацікавленості.
  • Документ
    STEM-технології в освітньому процесі
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024-10-24) Криштанович Світлана; Білошицький Тарас; Kryshtanovych Svitlana; Biloshytskyi Taras
  • Документ
    The European Union from Its foundation to future horizons: corporate governance, political, economic, technological and military challenges
    (2025) Shlyakhetko Olena; Kuznyetsova Anzhela; Kryshtanovych Svitlana; Kryshtanovych Myroslav; Шляхетко Олена; Кузнєцова Анжела; Криштанович Світлана; Криштанович Мирослав
    The aim of this study was to analyze the historical significance of the European Union from a critical and prospective perspective. Метою цього дослідження був аналіз історичного значення Європейського Союзу з критичної та перспективної точки зору.
  • Документ
    Вплив STEM-технологій на рухову активність дітей
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Герасименко Віктор; Криштанович Світлана; Herasymenko Viktor; Kryshtanovych Svitlana
    Мета дослідження - аналіз впливу STEM‑технологій на рівень рухової активності дітей молодшого й середнього шкільного віку. The purpose of the study is to analyze the impact of STEM technologies on the level of motor activity of children of primary and secondary school age.
  • Документ
    Вплив академічного спілкування на розвиток професійного етикету у майбутніх юристів
    (2025) Криштанович Світлана; Біловус Дмитро; Kryshtanovych Svitlana; Bilovus Dmytro
    Стаття присвячена вивченню впливу академічного спілку-вання на формування професійного етикету у майбутніх юристів. The article is devoted to the study of the influence of academic communication on the formation of professional etiquette in future lawyers.
  • Документ
    Загальна характеристика системи освіти України : лекція 2 з навчальної дисципліни ОК02 «Педагогіка та психологія вищої школи» для студентів спеціальності А4 Середня освіта (Фізична культура), рівня освіти: магістр
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Криштанович Світлана; Kryshtanovych Svitlana; Кафедра педагогіки та психології
  • Документ
    Загальні основи педагогіки та психології в закладі освіти : лекція 1 з навчальної дисципліни ОК02 «Педагогіка та психологія в закладі освіти» для студентів спеціальності А4 Середня освіта (Фізична культура), рівня освіти: магістр
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Криштанович Світлана; Kryshtanovych Svitlana
  • Документ
    Засади інноваційності при реалізації проектів державно-приватного партнерства
    (2025) Криштанович Світлана; Kryshtanovych Svitlana
    Метою статті є обґрунтування засад інноваційності при реалізації проєктів державно-приватного партнерства, показавши їх вплив на економічні та екологічні результати, безпековий потенціал інфраструктури та якість публічних послуг. The purpose of the article is to substantiate the principles of innovation in the implementation of public-private partnership projects, showing their impact on economic and environmental results, the security potential of infrastructure, and the quality of public services.
  • Документ
    Зелений туризм: еволюція концепції та сучасні виклики
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Глух Марко; Криштанович Світлана; Hlukh Marko; Kryshtanovych Svitlana
  • Документ
    Модель застосування настільного тенісу в контексті розвитку психофізичних якостей дітей молодшого шкільного віку
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Криштанович Світлана; Перон Захар; Kryshtanovych Svitlana; Peron Zakhar
    Метою дослідження є формування моделі ефективного застосування настільного тенісу в контексті розвитку психофізіологічних якостей дітей молодшого шкільного віку. The aim of the research is to form a model of effective application of table tennis in the context of development of psychophysiological qualities of primary school children.
  • Документ
    Модель застосування настільного тенісу в контексті розвитку психофізичних якостей дітей молодшого шкільного віку
    (2024) Криштанович Світлана; Перон Захар; Kryshtanovych Svitlana; Peron Zakhar
    Метою дослідження є формування моделі ефективного застосування настільного тенісу в контексті розвитку психофізіологічних якостей дітей молодшого шкільного віку. The aim of the research is to form a model of effective use of table tennis in the context of development of psychophysiological qualities of primary school children.
  • Документ
    Нові педагогічні ролі викладача в системі освіти : лекція 6 з навчальної дисципліни ОК02 «Педагогіка та психологія в закладі освіти» для студентів спеціальності А4 Середня освіта (Фізична культура), рівня освіти: магістр
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Криштанович Світлана; Kryshtanovych Svitlana; Кафедра педагогіки та психології
  • Документ
    Особливості психологічного впливу на мотивацію спортсменів у футболі в умовах воєнного стану
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Криштанович Світлана; Татарін Данило; Kryshtanovych Svitlana; Tatarin Danylo
    Мета дослідження є психологічний вплив на мотивацію сучасного спортсмена з футболу в Україні. The purpose of the study is to examine the psychological impact on the motivation of a modern football player in Ukraine.
  • Документ
    Педагогіка та психологія в закладі освіти : екзаменаційні вимоги з навчальної дисципліни для студентів спеціальності: А4 Середня освіта (Фізична культура), галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка, рівня освіти: магістр
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Криштанович Світлана; Kryshtanovych Svitlana; Кафедра педагогіки та психології
  • Документ
    Педагогіка та психологія в закладі освіти : порядок оцінювання результатів навчання з дисципліни для студентів рівня вищої освіти «магістр», спеціальність: А4 Середня освіта (Фізична культура)
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Криштанович Світлана; Kryshtanovych Svitlana; Кафедра педагогіки та психології
  • Документ
    Педагогіка та психологія в закладі освіти : програма навчальної дисципліни ОК02 підготовки другого (магістерського) рівня, галузь знань: А Освіта, cпеціальність : А4 Середня освіта (Фізична культура)
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Криштанович Світлана; Kryshtanovych Svitlana; Кафедра педагогіки та психології
    Метою викладання навчальної дисципліни «Педагогіка та психологія в закладі освіти» є досягнення компетентностей, які ґрунтуються на зазначених в освітньо-наукових програмах, формування у магістрантів фундаментальних знань стосовно системи підготовки магістрів, що базуються на сучасних досягненнях провідних вітчизняних, іноземних вчених та світової психолого-педагогічної практики.
  • Документ
    Педагогіка та психологія в закладі освіти : робоча програма навчальної дисципліни ОК02, галузь знань: А Освіта, спеціальність: А4 Середня освіта, факультет педагогічної освіти, факультет післядипломної та заочної освіти, другий (магістерський) рівень
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Криштанович Світлана; Kryshtanovych Svitlana; Кафедра педагогіки та психології
    Мета вивчення навчальної дисципліни «Педагогіка та психологія в закладі освіти» – є досягнення компетентностей, які ґрунтуються на зазначених в освітньо-наукових програмах, формування у магістрантів фундаментальних знань стосовно системи підготовки магістрів, що базуються на сучасних досягненнях провідних вітчизняних, іноземних вчених та світової психолого-педагогічної практики.
  • Документ
    Педагогіка та психологія в закладі освіти : силабус нормативної навчальної дисципліни ОК02, компонент освітньої програми – нормативний, спеціальність: А4 Середня освіта, галузь знань: A Освіта
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Криштанович Світлана; Kryshtanovych Svitlana; Кафедра педагогіки та психології
    Досягнення компетентностей, які ґрунтуються на зазначених в освітньо-наукових програмах, формування у магістрантів фундаментальних знаннях, що базуються на сучасних досягненнях провідних вітчизняних, іноземних вчених та світової психолого-педагогічної практики.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • 3
  • 4
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотній звязок