Перегляд за Автор "Kremen V. H."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Захист і підтримка ментального здоров’я українців в умовах воєнного стану: виклики і відповіді(НАПН України, 2024) Кремень В. Г.; Kremen V. H.У монографії, на основі застосування методологічного інструментарію психолого-педагогічної науки, представлено системне висвітлення проблем захисту і підтримки ментального здоров’я громадян України в умовах широкомасштабної агресії росії (2022 – 2024 рр), окреслено сучасні виклики і проблеми дослідження ментального здоров’я українців у часи війни; розроблено й обґрунтовано стратегічні напрями підвищення ефективності надання практичної допомоги постраждалим як на загальнодержавному рівні, так і на рівні громади або окремої особистості. Рекомендовано для державних службовців, громадських діячів, депутатів усіх рівнів, вчених, менеджерів освіти, педагогів і психологів. The monograph, based on the use of methodological tools of psychological and pedagogical science, presents a systematic coverage of the problems of protecting and maintaining the mental health of Ukrainian citizens in the context of large-scale Russian aggression (2022-2024), outlines current challenges and problems of researching the mental health of Ukrainians in times of war; develops and substantiates strategic directions for improving the effectiveness of providing practical assistance to victims both at the national level and at the level of the community or individual. Recommended for civil servants, public figures, deputies of all levels, scientists, education managers, teachers, and psychologistsДокумент Філософія як засіб розвитку дитини: обдарованість, знання, творчість(Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2023) Кремень В. Г.; Гальченко М. С.; Ільїн В. В.; Kremen V. H.; Halchenko M. S.; Ilin V. V.У навчальному посібнику розглядається проблема філософії для дітей. Визначено основні тенденції формування творчого мислення школярів у контексті головних принципових положень філософського знання. Показано значення і роль філософії у вихованні самодостатності молодого покоління. Підкреслено, що філософія завжди спрямована на конкретну людину, з її настроями і бажанням знайти відповіді на доленосні питання життя. Обґрунтовано необхідність вивчення філософії молодим поколінням. Матеріал навчального посібника розрахований на учнів закладів загальної середньої освіти, учителів, усіх, хто цікавиться проблемами філософії. The textbook deals with the problem of philosophy for children. The main trends in the formation of creative thinking of schoolchildren in the context of the main principles of philosophical knowledge are identified. The importance and role of philosophy in the education of self-sufficiency of the younger generation is shown. It is emphasized that philosophy is always aimed at a particular person, with his or her moods and desire to find answers to the crucial questions of life. The necessity of studying philosophy by the younger generation is substantiated. The textbook is intended for students of general secondary education institutions, teachers, and anyone interested in philosophy.