Перегляд за Автор "Korkuna Ivan"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Діджиталізація сфери послуг в період кризи: переваги та недоліки(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024-10-24) Коркуна Іван; Боднар Роман; Korkuna Ivan; Bodnar RomanДокумент Діджиталізація як тренд і чинник конкурентоспроможності економічних систем(2024) Графська Орислава; Коркуна Іван; Боднар Роман; Hrafska Oryslava; Korkuna Ivan; Bodnar RomanУ статті досліджено діджиталізацію як ключовий тренд і чинник конкурентоспроможності економічних систем у сучасних умовах глобалізації. Проаналізовано вплив цифрових технологій на економічні процеси, включаючи зміну бізнес-моделей, оптимізацію ресурсів і розвиток інновацій. Розглянуто основні переваги ді- джиталізації, такі як підвищення ефективності, доступ до глобальних ринків і створення нових можливостей для економічного зростання. Однак акцентується увага на викликах, зокрема цифровому розриві, ризиках кібербезпеки та залежності від технологій. Окреслено перспективні напрями подальших досліджень, вклю- чаючи розробку стратегій зменшення цифрового розриву та екологічні аспекти цифрових трансформацій. Стаття підкреслює, що діджиталізація є не лише інструментом економічного розвитку, а й необхідною умовою для підвищення стійкості економічних систем до глобальних викликів. The article examines digitalization as a key trend and factor of competitiveness of economic systems in the modern context of globalization. The impact of digital technologies on economic processes is analyzed, including changes in business models, resource optimization, and innovation development. The main advantages of digitalization are considered. of digitalization, such as increased efficiency, access to global markets and the creation of new opportunities for economic growth. However, attention is focused on the challenges, including the digital divide, cybersecurity risks, and dependence on technology. cybersecurity risks and dependence on technology. Promising areas for further research are outlined, including including the development of strategies to reduce the digital divide and the environmental aspects of digital transformation. The article emphasizes that digitalization is not only a tool for economic development, but also a necessary condition for increasing the resilience of economic systems to global challenges.Документ Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр», спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа», галузі знань 24 «Сфера обслуговування», денної та заочної форм здобуття освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Паска Марія; Гузар Уляна; Іжевська Орися; Коркуна Іван; Петришин Наталія; Тесля Ольга; Хромова Мар'яна; Paska Mariia; Huzar Uliana; Izhevska Orysia; Korkuna Ivan; Petryshyn Nataliia; Teslia Olha; Khromova Mariana; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуМетою кваліфікаційної роботи здобувачами вищої освіти першого бакалаврського рівня є відображення знань, вмінь та навичок, здобутих протягом періоду навчання, в межах компетенцій відповідно освітньо-професійної програми «Готельно-ресторанна справа», а також здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі або практичні проблеми у діяльності суб’єктів готельного і ресторанного бізнесу, що передбачає застосування теорій та методів готельно-ресторанної справи і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.Документ ОК 28. Кваліфікаційна (дипломна) робота : робоча програма обов’язкової освітньої компоненти, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Паска Марія; Гузар Уляна; Петришин Наталія; Тесля Ольга; Іжевська Орися; Коркуна Іван; Хромова Мар’яна; Paska Mariia; Huzar Uliana; Petryshyn Nataliia; Teslia Olha; Izhevska Orysia; Korkuna Ivan; Khromova Mariana; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуМетою кваліфікаційної роботи здобувачами вищої освіти першого бакалаврського рівня є відображення знань, вмінь та навичок, здобутих протягом періоду навчання, в межах компетенцій відповідно освітньо-професійної програми «Готельно-ресторанна справа», а також здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі або практичні проблеми у діяльності суб’єктів готельного і ресторанного бізнесу, що передбачає застосування теорій та методів готельноресторанної справи і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.